Superparanoid Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 OK kanskje det er håp fortsatt da. Jeg sjekket på liverpool.no og der er jo de neste kampene mot henholdsvis Atletico Madrid (CL), Chelsea (PL) og Tottenham (PL) bekreftet. Det er bare kampene mot henholdsvis Wigan og Portsmouth som ikke er bekreftet enda. Selv kampene mot West Bromwich og Bolton som ikke spilles før i november, er allerede bekreftet. Syntes da det var rart at det ikke den førstkommende kampen er blitt bekreftet enda. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hvor tidlig det kan bekreftes har litt med kamptidspunktet å gjøre også. Alle kamper som spilles lørdag 13.45 eller 18.30, eller på søndager, sendes som regel alltid. Det fordi det da ikke går andre kamper samtidig (med noen få unntak på søndagene). Men ja, hvis Wigan-kampen skal sendes burde den vært bekreftet nå. Samtidig så virker det jo ikke helt som C+ vet hva de skal sende selv, ettersom de ikke har skrevet noe på de kampene som sendes kl 16. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Eneste konkurransens jeg kan se i mer spennende kamp er Arsenal - Everton. Men ser vi på tabellen så ligger vi foran Arsenal og Wigan foran Everton så valget burde ikke være så vanskelig. Kan godt hjelpe dem jeg Var litt deilig å slenge et blikk på tabellen og se oss der oppe og Everton så langt nede. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Streaming er ingen venn Kan ikke forvente det heller når man er en scouser. Visste ikke at Superparanoid var scouser. Slapp av, den vises sikkert. Var det ikke forrige runde at Canal+ skifta masse kamper bare en liten uke før da også? I verste fall blir det vel livesports, er jo ikke den verste streamen der. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Streaming er ingen venn Kan ikke forvente det heller når man er en scouser. Visste ikke at Superparanoid var scouser. Visste ikke jeg heller, men det er nok riktig når jeg tenker etter... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg skulle ønske jeg var scouser. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Stinkey: Kan fort skje at den går foran, men da bør de vise vår kamp på C+2 i så fall. Jeg skulle ønske jeg var scouser. Jeg og. EDIT: I tilfelle noen gikk glipp av youtubes beste film: Se filmen hos Youtube Endret 13. oktober 2008 av Kjetil Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg savner Garcia! tenkte på det når jeg så den filmen der Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Du liker å vise frem den der du Hewitt. Du står vel ikke bak redigeringen selv? Bruker du pseudonym Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Du liker å vise frem den der du Hewitt. Du står vel ikke bak redigeringen selv? Bruker du pseudonym Hewitt står bak mye på dette forumet, men videoen var det strengt tatt Kjetil som posta Endret 13. oktober 2008 av sagberg Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Fin-Fin Gay-musikk i bakgrunn der. Men den kan vel skape tårer - i noens hjerter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg leser hva jeg vil lese fortiden. Hewitt la den ut først da. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg leser hva jeg vil lese fortiden. Hewitt la den ut først da. Hewitt, du har en Fanboy av deg Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg savner en yngre Finnan i form. Det har ingenting med filmen å gjøre, tho. Artig med bildene fra CL semien i 2005. Over the line and far away! Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg leser hva jeg vil lese fortiden. Hewitt la den ut først da. Stemmer Skaffa meg Livesport247 før helga, så blir utrooolig skuffa hvis kampen ike blir vist der i helga! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ser nok kampen på Three lions som vanlig jeg. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ser nok kampen på Three lions som vanlig jeg. Hadde jeg gjort også, hadde jeg bodd nærmere. En times kjøring hver vei er en ting, men at man ikke kan ta seg et par pils under kampen!! Det blir for drygt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Rent-a-bike Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Kampen vises på C+ 1, hvis det var det folket lurte på. Tidligere i dag meldte de C+ 2. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Kampen vises på C+ 1, hvis det var det folket lurte på. Tidligere i dag meldte de C+ 2. Bra! Daniel: Skeptisk til å sykle 15 mil tur/retur for å se en kamp mot Wigan.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå