Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

OK kanskje det er håp fortsatt da. Jeg sjekket på liverpool.no og der er jo de neste kampene mot henholdsvis Atletico Madrid (CL), Chelsea (PL) og Tottenham (PL) bekreftet. Det er bare kampene mot henholdsvis Wigan og Portsmouth som ikke er bekreftet enda. Selv kampene mot West Bromwich og Bolton som ikke spilles før i november, er allerede bekreftet. Syntes da det var rart at det ikke den førstkommende kampen er blitt bekreftet enda.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor tidlig det kan bekreftes har litt med kamptidspunktet å gjøre også. Alle kamper som spilles lørdag 13.45 eller 18.30, eller på søndager, sendes som regel alltid. Det fordi det da ikke går andre kamper samtidig (med noen få unntak på søndagene). Men ja, hvis Wigan-kampen skal sendes burde den vært bekreftet nå. Samtidig så virker det jo ikke helt som C+ vet hva de skal sende selv, ettersom de ikke har skrevet noe på de kampene som sendes kl 16.

Lenke til kommentar

Eneste konkurransens jeg kan se i mer spennende kamp er Arsenal - Everton. Men ser vi på tabellen så ligger vi foran Arsenal og Wigan foran Everton så valget burde ikke være så vanskelig. Kan godt hjelpe dem jeg :thumbup:

Var litt deilig å slenge et blikk på tabellen og se oss der oppe og Everton så langt nede.

Lenke til kommentar
Streaming er ingen venn

Kan ikke forvente det heller når man er en scouser. :p

Visste ikke at Superparanoid var scouser. :hmm:

Slapp av, den vises sikkert. Var det ikke forrige runde at Canal+ skifta masse kamper bare en liten uke før da også? I verste fall blir det vel livesports, er jo ikke den verste streamen der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...