Hewitt Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Den lærer deg da hvordan du skal falle lett og hvordan man skal håndtere media slik at du er mest mulig i søkelyset? Nei, jeg har lest Gerrard sin, og den er veldig bra. Anbefales alle Liverpool-supportere, og faktisk er det en bok som jeg tror fint kan leses av alle med generell fotballinteresse også. Carra sin ligger som sagt på bordet her, men skal ikke begynne på den før jeg reiser på onsdag. Ellers er Fowlers bok og Guillem Balague sin bok om Rafa og hans første år i Liverpool (spesielt CL-pokalen, så klart) noe som skal kjøpes inn straks. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Den lærer deg da hvordan du skal falle lett og hvordan man skal håndtere media slik at du er mest mulig i søkelyset? Hewitts syrlig skarpe tunge strikes again. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Den lærer deg da hvordan du skal falle lett og hvordan man skal håndtere media slik at du er mest mulig i søkelyset? Hewitts syrlig skarpe tunge strikes again. Pass deg!! Du kan stikke deg!! On topic: Bøkene virker fristende og for en ikke fullt så literær person som meg selv så sier det sitt. Interessant å vite om hvordan de tenker og lese litt om livet dems. Det er tross alt spillere jeg sitter og roper på hver helg og erklærer min kjærlighet på fuktige kvelder. Ronaldo's bok frister ikke av den enkle grunn. Liker ikke fyren. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Har selv lest Gerrards bok, meget bra. Får se om jeg rekker å starte på Carragher sin før jul, hvis ikke blir det et julegaveønske. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg tror at både Gerrard og Carra's bøker blir julegaveønske for min del siden jeg ikke har lest noen av dem. Lenge siden jeg har sett deg her inne OlaTK Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Skulle ønske en biografi kunne komme som film. Ingenting er verre enn å lese. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hva!?!! Kan endelig se fram til PL helg igjen, men så vises ikke Liverpool - Wigan! Ikke en gang i opptak etterpå! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hva!?!! Kan endelig se fram til PL helg igjen, men så vises ikke Liverpool - Wigan! Ikke en gang i opptak etterpå! Streaming is your friend. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Like greit, da slipper jeg det vanskelige valget mellom Liverpool - Wigan og Start-Sogndal Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hehe, vanskelig valg. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Streaming er ingen venn Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Vanskelig nok. Start kjemper om opprykk (dvs, vi trenger ett poeng på tre kamper for å rykke opp ) mens Liverpool er i flyt og Agger skal etter all sannsynligvis spille EDIT: Sikker på at de ikke viser Pool-kampen? På C+ sine hjemmesider står det bare "Premier League, direkte" Dessuten vises Chelski før og Scum etterpå. Lurer veldig på hvilke TO andre de prioriterer foran oss! Endret 13. oktober 2008 av Kjetil Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Jeg er på trygg grunn. Regner med at enten Sky eller Setanta sender. Edit: På livesport247 så er det listet opp en stream. Endret 13. oktober 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Streaming er ingen venn Kan ikke forvente det heller når man er en scouser. Neida, men det finnes mange streaminger som har God kvalitet, jeg ser italiensk serie a på bet365.com, riktignok ikke i fult "vindu" på Pc'n men bra kvalitet, akkurat som å se det på Tv bare i mindre versjon. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Akkurat som at Radio er som å se det på tv, bare uten bilde Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Akkurat som at Radio er som å se det på tv, bare uten bilde Hehe, forventa meg den gitt. Dere med 40" full Hd, canal + i full hd og alt "utstyr" på plass merker nok forskjell. Men nå har det seg slik at Pc skjermen min er mye bedre og trolig større enn Tv'n min (På rommet) Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Har de bestemt hvilke kamper som skal sendes da? Nekter å tro at Liverpool - Wigan blir nedprioritert. Er faktisk delt 1. plass som skal spille. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hvorfor tror dere i det hele tatt at den ikke blir sendt? Er jo ikke skrevet opp noen av de "tre" kampene de viser til vanlig på canalplus.no Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Det burde vært offentliggjort nå, og på liverpool.no står det ikke i TV-oversikten at den vises. Står også kun at den vises på Setanta i Irland, altså ikke i England heller. Men jeg vet ikke, vi får se. Siden jeg sitter på flyplass da så spiller det ingen trille for meg uansett. Men så klart burde den sendes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå