Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Den lærer deg da hvordan du skal falle lett og hvordan man skal håndtere media slik at du er mest mulig i søkelyset?

Nei, jeg har lest Gerrard sin, og den er veldig bra. Anbefales alle Liverpool-supportere, og faktisk er det en bok som jeg tror fint kan leses av alle med generell fotballinteresse også. Carra sin ligger som sagt på bordet her, men skal ikke begynne på den før jeg reiser på onsdag. Ellers er Fowlers bok og Guillem Balague sin bok om Rafa og hans første år i Liverpool (spesielt CL-pokalen, så klart) noe som skal kjøpes inn straks.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den lærer deg da hvordan du skal falle lett og hvordan man skal håndtere media slik at du er mest mulig i søkelyset?

Hewitts syrlig skarpe tunge strikes again.

Pass deg!! Du kan stikke deg!! :tease:

On topic: Bøkene virker fristende og for en ikke fullt så literær person som meg selv så sier det sitt. Interessant å vite om hvordan de tenker og lese litt om livet dems. Det er tross alt spillere jeg sitter og roper på hver helg og erklærer min kjærlighet på fuktige kvelder.

Ronaldo's bok frister ikke av den enkle grunn. Liker ikke fyren.

Lenke til kommentar

Vanskelig nok. Start kjemper om opprykk (dvs, vi trenger ett poeng på tre kamper for å rykke opp :p) mens Liverpool er i flyt og Agger skal etter all sannsynligvis spille :love:

EDIT: Sikker på at de ikke viser Pool-kampen? På C+ sine hjemmesider står det bare "Premier League, direkte" Dessuten vises Chelski før og Scum etterpå. Lurer veldig på hvilke TO andre de prioriterer foran oss!

Endret av Kjetil
Lenke til kommentar

Det burde vært offentliggjort nå, og på liverpool.no står det ikke i TV-oversikten at den vises. Står også kun at den vises på Setanta i Irland, altså ikke i England heller. Men jeg vet ikke, vi får se. Siden jeg sitter på flyplass da så spiller det ingen trille for meg uansett. :p Men så klart burde den sendes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...