Swome Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Da er de mulige motstanderene til kvartfinalen klare: Milan Chelsea Man U Valencia Roma PSV Bayern Hvem håper vi på å møte da? PSV? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Neida, jeg småertet litt i forrige innlegg. Jeg vet ikke hvem vi skal håpe på egentlig, for nå har vi slått ut Barcelona, og for å gå til topps må vi uansett vinne over ekstremt gode lag. Milan er vel det laget jeg frykter mest, så kanskje greit å slippe dem allerede i kvarten, men ellers er jeg nøytral. PSV er vel på papiret enklest, dog. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Håper på Roma eller PSV jeg.. MÅ jo ikke slå ut de beste i hver runde heller.. ^^ Tror Valencia går langt i år jeg altså, ikke lyst til å møte de før i finalen. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Håper på Roma eller PSV jeg.. MÅ jo ikke slå ut de beste i hver runde heller.. ^^ Tror Valencia går langt i år jeg altså, ikke lyst til å møte de før i finalen. 8103959[/snapback] Tja, kan jo håpe på at at Valencia må starte med et rent B-lag etter skandalekampen mot Inter... I så fall burde Valencia være en overkommende motstander... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Spørs hvor lang tid de bruker på å komme med en "dom" det.. 3-4 og 10-11 april går vel kampene? Håper både Valencia og Inter får svi. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Håper på PSV jeg, men tar gjerne ManU Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Håper på Chelsea eller Roma. Hvis vi trekker PSV vil de bli underdog, og det passer Liverpool dårlig.. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Har jo godt tak på Chelsea (Tenker på semifinalen i '05) PSV er vel kanskje svakest på papiret, men tror Roma kan være bedre. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Da er det klart!! Laget vi skal møte i kvart'n er PSV Eindhoven! I semifinalen blir det Chelsea/Valencia - PSV Eindhoven/Liverpool... Ser ut til at vi kan møte Chelsea i semifinalen igjen :!: LINK: http://www.dagbladet.no/sport/2007/03/09/494446.html Endret 9. mars 2007 av anolop Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Dette var jo nær perfekt trekning. Vi møter PSV, et lag vi skal slå. Ikke noe Benfica all over again nå ... Og vi avslutter på hjemmebane. Så møter vi altså mest sannsynlig Chelsea i semifinalen, også her avslutter vi på hjemmebane. Det er jo perfekt! Athen, here we come? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Nydelig, PSV er underdogs og det kan bli litt farlig, men vi tar nok dette. Med mindre Valencia må spille med b-lag pga Interkampen tror jeg faktisk de tar Chelsea. Aner vi en liten reprise av Istanbul? Hadde jo også vært fett å banka dritten ut av ManU i en evt. finale! Edit: Rafa kjenner jo Valencia ganske godt, så kan jo være en fordel å møte de, men kan jo også slå motsatt vei. Men, PSV først! Endret 9. mars 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Om vi møter Valencia eller Chelsea er nok et fett, tror jeg. Gode lag er de begge og vanskelige kamper blir det uansett. Men jeg synes vi har en viss fordel uansett hvem vi skulle møte. Vi har et psykologisk overtak på Chelsea i cupene, og vi har et psykologisk overtak på Valencia ettersom Benitez kjenner dem ut og inn. Jeg tror dog Chelsea tar dem, men vi får bare vente og se. Nå skal det ikke høres ut som vi allerede har slått PSV, altså, det blir to harde kamper det også. Men jeg føler meg veldig trygg på at vi skal ta dem, det må en katastrofe som i fjor mot Benfica til for at vi skal ryke ut her, og det tror jeg vi lærte en god del av. Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Synd det ikke ble Liverpool vs. Manchester United. Neinei... De ble ikke trukke semi'en heller, får gå for finalen da. Endret 9. mars 2007 av Godseieren Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Veldig fornøyd med trekningen. Dette går nok veien til finalen skal dere se. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 man skal være rimelig tett i pappen vis man IKKE er fornøyd med trekiningen vi slår PSv,jeg mener haaalooo vi har jo alewrede gjort det iår Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Psv slo Arsenal, dere må ikke glemme det. Ganske overbevisende å. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Psv slo Arsenal, dere må ikke glemme det. Ganske overbevisende å. 8116059[/snapback] '' vi HAR allerede slått PSV Lenke til kommentar
fakey Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Er det sånn at hvis man allerede har slått et lag, så slår man dem automatisk neste gang også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå