Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neida, jeg småertet litt i forrige innlegg. Jeg vet ikke hvem vi skal håpe på egentlig, for nå har vi slått ut Barcelona, og for å gå til topps må vi uansett vinne over ekstremt gode lag. Milan er vel det laget jeg frykter mest, så kanskje greit å slippe dem allerede i kvarten, men ellers er jeg nøytral. PSV er vel på papiret enklest, dog.

Lenke til kommentar
Håper på Roma eller PSV jeg.. MÅ jo ikke slå ut de beste i hver runde heller.. ^^ Tror Valencia går langt i år jeg altså, ikke lyst til å møte de før i finalen. :p

8103959[/snapback]

Tja, kan jo håpe på at at Valencia må starte med et rent B-lag etter skandalekampen mot Inter... I så fall burde Valencia være en overkommende motstander...

Lenke til kommentar

Dette var jo nær perfekt trekning. Vi møter PSV, et lag vi skal slå. Ikke noe Benfica all over again nå ... Og vi avslutter på hjemmebane. Så møter vi altså mest sannsynlig Chelsea i semifinalen, også her avslutter vi på hjemmebane. Det er jo perfekt! Athen, here we come? :D

Lenke til kommentar

Nydelig, PSV er underdogs og det kan bli litt farlig, men vi tar nok dette. Med mindre Valencia må spille med b-lag pga Interkampen tror jeg faktisk de tar Chelsea. Aner vi en liten reprise av Istanbul? Hadde jo også vært fett å banka dritten ut av ManU i en evt. finale! :D

Edit: Rafa kjenner jo Valencia ganske godt, så kan jo være en fordel å møte de, men kan jo også slå motsatt vei. :hmm: Men, PSV først! :D

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Om vi møter Valencia eller Chelsea er nok et fett, tror jeg. Gode lag er de begge og vanskelige kamper blir det uansett. Men jeg synes vi har en viss fordel uansett hvem vi skulle møte. Vi har et psykologisk overtak på Chelsea i cupene, og vi har et psykologisk overtak på Valencia ettersom Benitez kjenner dem ut og inn. Jeg tror dog Chelsea tar dem, men vi får bare vente og se.

Nå skal det ikke høres ut som vi allerede har slått PSV, altså, det blir to harde kamper det også. Men jeg føler meg veldig trygg på at vi skal ta dem, det må en katastrofe som i fjor mot Benfica til for at vi skal ryke ut her, og det tror jeg vi lærte en god del av.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

man skal være rimelig tett i pappen vis man IKKE er fornøyd med trekiningen :)

vi slår PSv,jeg mener haaalooo vi har jo alewrede gjort det iår :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Psv slo Arsenal, dere må ikke glemme det. Ganske overbevisende å.

8116059[/snapback]

''

vi HAR allerede slått PSV :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...