Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da fikk jeg endelig surra meg til å bestille den, sammen med Gerrardboka og Liverpool FC - the Official Guide 2009. Hadde egentlig tenkt å kjøpe de når jeg drar over om en liten måned, men da sparer jeg jo den plassen og kan kjøpe mer dritt utenom. :p

Edit: Er stygt redd jeg må betale for ekstra bagasje når jeg drar hjem igjen jeg altså. :p

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Carra-boka ligger rett foran meg her. :D Har ikke begynt på den enda, tenkte jeg skulle ha den til å lese litt når vi skal ut på reise til uka nå. Men nei, det er ikke pocketbok. Gerrard sin bok har jeg og den er veldig bra, anbefales. Og de bør for øvrig leses på engelsk. Ikke at du har noe valg siden de ikke er oversatt til norsk, men mye bedre å lese på originalspråket slik den er ment til å leses.

Lenke til kommentar

Føler med deg Pirja, jobber 14 dager, 12 timers skift. Går glipp av mange kamper....

Har en kompis som skal til England å se seks kamper nå, 3 uker i alene i england, kjekt de sier ifra sier bare jeg.......

Off topic, bra kamp av Norge i dag, lenge siden jeg har sett dem spille såpass.

Lenke til kommentar
Neeeeei. Fikk timelista fra jobb. Jeg skal jobbe annenhver onsdag, fra 17.00-22.30. For inderlig håpe at det er de ukene CL har fri...Evt at pool spiller på tirsdager.

Snakk for deg sjæl da. :p Om ikke lenge begynner jeg å jobbe både tirsdag og onsdag annenhver uke jeg også. Er hjemme i 21.30 tida, så mister bare 1omgang evt, men alikevel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...