D'Amico Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Fysikk har han også minst like mye av som ferdinand.. Hvor var Torres da vi slo dere 2-1 på Anfield? I år I lomma til Rio som han alltid er? http://www.youtube.com/watch?v=UngH9SzD8BA Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 http://www.dagbladet.no/sport/2008/10/10/549828.html Her skal jeg ikke protestere, ManU er og blir best Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 http://www.youtube.com/watch?v=UngH9SzD8BA Hva er poenget ditt? Ferdinand gjør ikke en dritt der som en halvblind slagpasient ikke kunne gjort like bra. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 http://www.youtube.com/watch?v=UngH9SzD8BA [/url] Hihi Hvor var Torres da vi slo dere 2-1 på Anfield? I år Må innrømme at jeg lo litt når jeg leste dette Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 http://www.youtube.com/watch?v=UngH9SzD8BA Hva er poenget ditt? Ferdinand gjør ikke en dritt der som en halvblind slagpasient ikke kunne gjort like bra. Hehe, hvis det er det som skal til for å stoppe Torres så Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Ja, det var litt frekt sagt mot Torres cinesque Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Det er vel ikke uten grunn at Torres alltid blir borte i kampene mot United. Han møter en midtstopper i verdensklass (Ferdinand) og får lite rom. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Han får jo ikke rom, hør på Hyrlen. Han blir puttet i lomma av Rio. Enkel sak! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Og Arbeloa putter Messi i lomma. Det betyr ikke at Arbeloa er bedre enn Messi. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Torres trenger jo ikke engang spille mot Man Utd. Vi stiller med reservene og vinner. Enkelt. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Reservene er vel å dra litt i? Dog, skal jo si at det tok lang tid før dere vant over oss igjen. Bør jeg minne deg på hvor lang tid det var? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Selvfølgelig er det å dra litt i, men det fikk nå deg til å reagere. Neida, du trenger ikke minne meg på det. Jeg husker godt at det er 2 1/2 år siden. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 http://www.youtube.com/watch?v=UngH9SzD8BA Hva er poenget ditt? Ferdinand gjør ikke en dritt der som en halvblind slagpasient ikke kunne gjort like bra. Jeg vil ikke si at det å bli eid av en halvblind slagpasient er så positivt Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg så ikke 3-0 kampen, så vansklig for meg å si. Zlatan var i lomma på Skrtel, poenget er at han var helt anonym. Det var forsovidt resten av Inter også, men ikke til de grader. Hvor vidt Torres var anonym i United kampen vet jeg ikke, men det er ikke slik at bare for at en spiss ikke lager mål, så har han gjort en dårlig kamp. Men er ikke godt for meg å si når jeg ikke så kampen. Dette var en enkel kamp hvor ingen på Liverpool strålte etter det jeg har fått med meg. Vi hadde full kontroll på Inter og Zlatan i 2 kamper i Europas tøffeste cup. Som White er inne på, hvis Zlatan da er en av verdens beste spisser, blir da Skrtel like god som Ferdinand? Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Som White er inne på, hvis Zlatan da er en av verdens beste spisser, blir da Skrtel like god som Ferdinand?Skrtel har enda mye å lære, og er langt unna Rio Ferdinands nivå. Potensialet har han, men per dags dato er det ingen forsvarsspiller som kan måle seg med vår stoppkjempe. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Terry? Hvis man ser bort i fra det å ta straffer selvsagt. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Altså er Torres bedre en Zlatan Neida, ble litt tull dette, men jeg mener forsatt at Torres er bedre en Zlatan. Skulle prøve å lage et eksempel, men det sklir jo helt ut Endret 10. oktober 2008 av guttorm Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Terry? Hvis man ser bort i fra det å ta straffer selvsagt. Terry er vel en kandidat, men han blir også avslørt en del på farten noen ganger. Jeg har ikke sansen for Terry, men selvfølgelig, han er god. På straffer er han ikke så god, nei.. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Når de store kampene spilles er det som oftest en selvfølge at midtstopperen skal pakke inn stjernespissen. EN gang iløpet av kampen får spissen en mulighet til å skore uansett. Ved at spissen blir dekt åner det seg muligheter for andre spillere. Det er jobben til en midtstopper er å pakke inn en spiss å ikke slippe ham til sjanser. Vi kan ta Chelsea-Liverpool som eks. Torres var borte så og si hele kampen. Plutselig får han sjansen og han skårer Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Uff, det er så trist med landskamp Gleder meg så sinnsvakt til neste L`pool kamp, spesielt etter siste mot City. Sitter å venter på årsbeste kampen, der alt fungerer og vi får full utelling på sjangsene. Hadde håpet det kom mot Stoke, og det var vell egentlig bare målene som manglet. Spilte jo bra mot United da, men jeg venter på en sånn full overkjøring og 4-0 - 5-0 seier Så kommer den helsikens landskampen midt inne i kosen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå