Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg så ikke 3-0 kampen, så vansklig for meg å si. Zlatan var i lomma på Skrtel, poenget er at han var helt anonym. Det var forsovidt resten av Inter også, men ikke til de grader. Hvor vidt Torres var anonym i United kampen vet jeg ikke, men det er ikke slik at bare for at en spiss ikke lager mål, så har han gjort en dårlig kamp. Men er ikke godt for meg å si når jeg ikke så kampen. Dette var en enkel kamp hvor ingen på Liverpool strålte etter det jeg har fått med meg.

Vi hadde full kontroll på Inter og Zlatan i 2 kamper i Europas tøffeste cup.

Som White er inne på, hvis Zlatan da er en av verdens beste spisser, blir da Skrtel like god som Ferdinand?

Lenke til kommentar

Når de store kampene spilles er det som oftest en selvfølge at midtstopperen skal pakke inn stjernespissen. EN gang iløpet av kampen får spissen en mulighet til å skore uansett. Ved at spissen blir dekt åner det seg muligheter for andre spillere.

Det er jobben til en midtstopper er å pakke inn en spiss å ikke slippe ham til sjanser.

Vi kan ta Chelsea-Liverpool som eks. Torres var borte så og si hele kampen. Plutselig får han sjansen og han skårer ;)

;)

Lenke til kommentar

Uff, det er så trist med landskamp :( Gleder meg så sinnsvakt til neste L`pool kamp, spesielt etter siste mot City. Sitter å venter på årsbeste kampen, der alt fungerer og vi får full utelling på sjangsene. Hadde håpet det kom mot Stoke, og det var vell egentlig bare målene som manglet. Spilte jo bra mot United da, men jeg venter på en sånn full overkjøring og 4-0 - 5-0 seier :)

Så kommer den helsikens landskampen midt inne i kosen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...