Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Torres er absolutt blant verdens beste spisser. Han har det meste som trengs. Det eneste som flere sier er fysikken/styrke, noe som trengs haugevis av i engelske ligaer. Men Torres har nettopp gjort det mulig å ikke trenge det, noe vi så forrige sesong.

Carew kan ikke måle seg, ALTFOR ustabil.

Lenke til kommentar
Torres er absolutt blant verdens beste spisser. Han har det meste som trengs. Det eneste som flere sier er fysikken/styrke, noe som trengs haugevis av i engelske ligaer. Men Torres har nettopp gjort det mulig å ikke trenge det, noe vi så forrige sesong.

Words!

Lenke til kommentar

Carew har da gjort det godt i en av en sesong i Premier League, samme som Torres :)

Jepp, men Torres har gjort det bra i en og en halv sesong på høyest nivå til nå, i tillegg til tiden i Atletico. Og med Spania.

Lenke til kommentar

Indeed. Klart alle kan ha dårlige dager. Selv Torres har dårlige dager innimellom ^^ Men han er vel en av dem som presterer gjevnt over godt hver kamp i gjennomsnitt.

Såklart, jeg har ikke mye grunnlag utenom fjorsesongen, og til nå iår (noe som absolutt ser bra ut). Men han gjorde sine saker mer en bra i Atletico også. :)

Lenke til kommentar

ouh, ser ut som innlegget mitt satt igang en herlig diskusjon :)

Zlatanjegslårnårdommerenikkeserpå og Drogbajegfallerlett=Fail

Fakstisk(hør nå) syns jeg mye mer om C.Ronaldo en de 2.

Bare fordi jeg ikke liker dem, betyr de ikke at de ikke er gode spisser.

Jeg skrev at jeg syns Torres er best atm = for øyeblikket. Hvor var Zlatan i fjor når vi sendte Inter rett ut av CL? Han var ingenting, vi pakket ham inn og gjorde han til null og nix.

Drogba var bedre og senket oss i semien, men han hadde et utrolig godt lag til å hjelpe seg. Marginene var svært små, noe også United fikk merke i finalen, selv om de trakk de lengste strået til slutt.

Jeg har vell egenllig sett Totti litt lite til å ha fulle og hele meninger om hvor god han er. Men til tider var han hele Roma laget alene, han har vell ikke blomstret like mye i år.

Premier league er verdens beste liga, etter min mening bør spissene spille for lag her dersom de skal komme inn i katogorien verdens beste spisser. Det trenger ikke nødvendigvis være slik, men jeg tror dere vet hva jeg mener.

Carew er god ja, men ustabil som flere påpeker, skal bli morrsomt å se hvor mye han kan få til i år. Men med en samme styrke, fart og kraft som Drogba kan han komme langt.

Torres sine antall mål på antall spilte kamper er ekstrem, husker ikke helt hva det er kommet opp i nå, noen kan sikkert hjelpe meg å finne det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det ser ut som han har funnet en taktikk som funker. Surmule helt til han putter. Det er tidvis irriterende at våre to beste spillere ofte ser deppa ut på banen. Kanskje de bare konsentrerer seg.

Lenke til kommentar
Det ser ut som han har funnet en taktikk som funker. Surmule helt til han putter. Det er tidvis irriterende at våre to beste spillere ofte ser deppa ut på banen. Kanskje de bare konsentrerer seg.

Får håpe de konsentrerer seg, og ikke er sure. For da er det fort gjort å slenge med leppa når ting går imot deg, eller slenge ut en fot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...