Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Torres er vell ingen dårlig hodespiller.

Men, han har nok mye å gå på fysikken. C.Ronaldo feks, var veik i starten han også, men se på han nå, fått fysikk så det holder. Håper Torres blir sterkere etter et par år også!

Ronaldo er fremdeles lett å dytte unna for en forsvarer ;)

Når skrtel kommer blir han jevnet med jorda ;)

Lolz..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Torres er blant de beste spissene i verden ja, men han er ikke komplett i mine øyne. Drogba er den spissen i verden jeg vil kalle mest komplett for øyeblikket.

Corsair: Det er trist å se at du blindt sier at Pool har verdens beste spiller i alle posisjoner. Det er utrolig subjektivt, og det faller på sin egen urimelighet.

Endret av Hegland
Lenke til kommentar

Carew på sitt beste, er en av de beste i verden.

Vet ikke om noen såg Real Madrid - Lyon i 2005. For å si det sånn, ikke mange spisser herjer og kjører cannavaro og resten av real forsvaret opp i pølsebua. Og, Cannavaro ble vell kåret til europas beste spiller dette året også.

I mine øyne, er Carew en av de beste, kunne godt sett han ved Torres sin side i vårt angrep.

Lenke til kommentar
Carew på sitt beste, er en av de beste i verden.

Vet ikke om noen såg Real Madrid - Lyon i 2005. For å si det sånn, ikke mange spisser herjer og kjører cannavaro og resten av real forsvaret opp i pølsebua. Og, Cannavaro ble vell kåret til europas beste spiller dette året også.

I mine øyne, er Carew en av de beste, kunne godt sett han ved Torres sin side i vårt angrep.

Ja, det er din mening og jeg respektere den ;)

Lenke til kommentar
Er ufattelig glad for at han ikke dro til United. Torres og Rooney hadde vært et godt spisspar.

Jeg også. Han hadde ikke blitt en så stor stjerne der tror jeg. Han ville ha kommet i skyggen av Ronaldo ganske fort, og de to tror jeg, aldri ville ha passet isammen i angrep. Man Utd har mange gode spisser som Torres ville passet fint inn med, men blitt på nivå som dem. I Liverpool er han den beste spissen vi har, og en av de beste angriperene. Jeg mener at Torres blir mer trukket frem i Liverpool enn i United. Noe ala Keane var god i Tottenham, men ble ikke like god når han kom på lag med spillere som er like gode/bedre, da faller han liksom imellom dem.

Så har Liverpool et miljø i laget og supporterene som passer Torres bra.

Lenke til kommentar
Er ufattelig glad for at han ikke dro til United. Torres og Rooney hadde vært et godt spisspar.

Jeg også. Han hadde ikke blitt en så stor stjerne der tror jeg. Han ville ha kommet i skyggen av Ronaldo ganske fort, og de to tror jeg, aldri ville ha passet isammen i angrep. Man Utd har mange gode spisser som Torres ville passet fint inn med, men blitt på nivå som dem. I Liverpool er han den beste spissen vi har, og en av de beste angriperene. Jeg mener at Torres blir mer trukket frem i Liverpool enn i United. Noe ala Keane var god i Tottenham, men ble ikke like god når han kom på lag med spillere som er like gode/bedre, da faller han liksom imellom dem.

Veldig godt sagt! ;)

Lenke til kommentar

Veldig godt sagt! ;)

Syntes det er veldig dumt at det ikke er kamp i helga.

Gleder meg til å følge sesongen videre:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...