Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Ja, dessverre. Jeg skrev om det for noen dager siden (med andre ord 20-30 sider tilbake :p). Jeg liker veldig godt konseptet og skulle ønske jeg/vi kunne fortsette med det, men jeg innså at jeg ikke greier å komme med det etter hver kamp, og føler det blir litt teit om det bare kommer etter noen kamper og ikke alle.

Jeg likte konseptet veldig bra. Kan du ikke oppdatere en gang i mnd eller noe slikt? Så kan du droppe bildene o.l, kun ta med statistikker (mål, assist), tabeller, neste kamp, målscorere i kampene o.l? :)

Kan selvfølgelig hjelpe til om mulig. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror Rafa lar Dossena få sjansen igjen mot Wigan. Hvis Rafa starter med Insua på lørdagen, så skal jeg gå fra Alta til Kautokeino. Naken.

Ouh, den er QFT. Sånn, nå kan du ikke redigere det :grin:

*Calling Raffa* :p

Seffern har dere rett med Alonso, jeg såg egentilig bare på forsvar rekken han satt opp. Vet ikke helt hvordan Wigan spiller jeg, men de har ivertfall en måltyv vi må passe oss for.

BTW: Ccola, Aurelio er skadet igjenn, bombe!

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Jeg likte konseptet veldig bra. Kan du ikke oppdatere en gang i mnd eller noe slikt? Så kan du droppe bildene o.l, kun ta med statistikker (mål, assist), tabeller, neste kamp, målscorere i kampene o.l? :)

Kan selvfølgelig hjelpe til om mulig. :)

Problemet med å ta det en gang i måneden, er at da blir det myye å ta igjen den dagen. Da er det faktisk bedre å gjøre det etter hver kamp. :)

Lenke til kommentar

Det er da ikke såå vanskelig? Såklart, det blir endel jobbing, men vanskelig blir det ikke. Ikke om du/vi tar det letteste.

Feks:

Anno 1.10.08 - Dette gjøres en gang i mnd, altså neste gang anno 1.11.08.

Mål:

CL/PL

Torres - X/X

Keane - X/X

Gerrard - X/X

Assist:

CL/PL:

Torres - X/X

Gerrard - X/X

Gerrard - X/X

Kamper i september:

13/9 PL - Liverpool vs. Manchester U (2-1)

Mål: Brown (og), Babel.

Assist: Kuyt

16/9 CL - Marseille vs. Liverpool (1-2)

Mål: Gerrard x2

Assist: Babel, Kuyt

20/9 PL - Liverpool vs. Stoke (0-0)

23/9 CC - Liverpool vs. Crewe (2-1)

Mål: Agger, Lucas

Assist: XXX, XXX

27/9 PL - Everton vs. Liverpool (0-2)

Mål: Torres x2

Assist: Keane, Kuyt

Dette kan såklart gjøres enormt mye bedre, men thats it lizzm. :)

Lenke til kommentar
Let me tell you the story of a poor boy

Who was sent far away from his home

To fight for his king and his country

And also the old folks back home

So they put him in a Highland division

Sent him off to a far foreign land

Where the flies swarm around in their thousands

And there's nothing to see but the sands

In a battle that started next morning

Under an Arabian sun

I remember that poor Scouser Tommy

Who was shot by an old Nazi gun

As he lay on the battle field dying dying dying

With the blood gushing out of his head (of his head)

As he lay on the battle field dying dying dying

These were the last words he said...

Oh... I am a Liverpudlian

I come from the Spion Kop

I like to sing, I like to shout

I go there quite a lot (every week)

We support the team that's dressed in Red

A team that we all know

A team that we call Liverpool

And to glory we will go

We've won the League, we've won the Cup

We've been to Europe too

We played the Toffees for a laugh

And we left them feeling blue - Five Nil!

One two

One two three

One two three four

Five nil!

Rush scored one

Rush scored two

Rush scored three

And Rush scored four!

den var jo rett og slett vakker!

Lenke til kommentar

Når jeg leser dette på .no må jeg innrømme at jeg savner Pongo litt, og syns det var synd han ikke fikk flere muligheter enn det ble for ham.

- Jeg har bare vært på Anfield én gang etter at jeg forlot klubben. Det var i semifinalen i Champions League, mot Chelsea.

- Jeg inviterte med meg fire spillere fra Recreativo. Og for en kamp! Jeg hoppet opp og falt over folk da Dirk Kuyt scoret på det avgjørende straffesparket.

- Jeg gikk ut med alle spillerne for å feire etterpå. Alle Recre-spillerne kunne ikke tro hvordan det var. Det finnens ingen stemning i verden som er lik den på Anfield.

- Det var tre gode år for meg, selv om jeg ikke spilte så mye som jeg kunne ha likt. Jeg hadde et godt forhold til fansen. Jeg vet at mange av dem ønsket at jeg skulle få sjansen.

- Jeg kommer ikke til å glemme det fordi de var spesielle for meg, og det er bare rett at jeg ikke skal feire. Alle spillerne som har spilt der, med et god forhold til fansen, vil si nøyaktig det samme.

- Det blir en spesiell kamp. Når Torres og Pepe kommer tilbake til Calderon, vil det bli spesielt for dem. Når jeg og Luis Garcia kommer tilbake til Anfield, vil det bli spesielt for oss

Jeg glemmer aldri feiringen hans etter straffekonken mot Spurs :D

Lenke til kommentar

Nei, Garcia-dealen var seperat og hadde ikke noe med Torres-handelen å gjøre. Vi hadde kjøpt Torres til samme pris uavhengig av om Luis gikk motsatt vei eller ei. Men begge overgangene ble forhandlet om samtidig, og Luis ble vel på et tidspunkt tilbudt som en pakke fra Liverpools side, men Atletico ville ikke blande det inn i Torres-overgangen. Jeg tror heller ikke Liverpool eller Benitez direkte ville selge Garcia, men Garcia selv ytret jo ønske om å returnere til Spania for å spille for Atletico som han spilte for i 02/03-sesongen, før han kom til Liverpool.

Som han sier i brevet han skrev til supporterne etter overgangen:

As I said, I do like challenges and in spite of the fact that at that time I was playing for my home town club, one of the biggest in the world, I wanted to be a part of that project that was being presented to me by Liverpool, and so I accepted the challenge.

Now, after three seasons in the Premier League and having won some major trophies, the chance came up for me to return to La Liga and be part of a new project at a club I already knew.

The idea of enjoying things in a Spanish club like we experienced together at Liverpool over these last three years appealed to me, and that's why I accepted the offer.

http://www.liverpoolfc.tv/news/archivedirs...070821-1605.htm

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...