CCola Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Ja, dessverre. Jeg skrev om det for noen dager siden (med andre ord 20-30 sider tilbake ). Jeg liker veldig godt konseptet og skulle ønske jeg/vi kunne fortsette med det, men jeg innså at jeg ikke greier å komme med det etter hver kamp, og føler det blir litt teit om det bare kommer etter noen kamper og ikke alle. Jeg likte konseptet veldig bra. Kan du ikke oppdatere en gang i mnd eller noe slikt? Så kan du droppe bildene o.l, kun ta med statistikker (mål, assist), tabeller, neste kamp, målscorere i kampene o.l? Kan selvfølgelig hjelpe til om mulig. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Tror Rafa lar Dossena få sjansen igjen mot Wigan. Hvis Rafa starter med Insua på lørdagen, så skal jeg gå fra Alta til Kautokeino. Naken. Ouh, den er QFT. Sånn, nå kan du ikke redigere det *Calling Raffa* Seffern har dere rett med Alonso, jeg såg egentilig bare på forsvar rekken han satt opp. Vet ikke helt hvordan Wigan spiller jeg, men de har ivertfall en måltyv vi må passe oss for. BTW: Ccola, Aurelio er skadet igjenn, bombe! Endret 8. oktober 2008 av guttorm Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg likte konseptet veldig bra. Kan du ikke oppdatere en gang i mnd eller noe slikt? Så kan du droppe bildene o.l, kun ta med statistikker (mål, assist), tabeller, neste kamp, målscorere i kampene o.l? Kan selvfølgelig hjelpe til om mulig. Problemet med å ta det en gang i måneden, er at da blir det myye å ta igjen den dagen. Da er det faktisk bedre å gjøre det etter hver kamp. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Sant det, hvis jeg skal ta det en gang i måneden så må jeg plutselig legge inn info for 3-6 kamper av gangen. Men jeg skal se, kanskje jeg greier å koke ihop noe. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Man vet aldri med Hewitt, he can do magic Lenke til kommentar
CCola Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Det er da ikke såå vanskelig? Såklart, det blir endel jobbing, men vanskelig blir det ikke. Ikke om du/vi tar det letteste. Feks: Anno 1.10.08 - Dette gjøres en gang i mnd, altså neste gang anno 1.11.08. Mål: CL/PL Torres - X/X Keane - X/X Gerrard - X/X Assist: CL/PL: Torres - X/X Gerrard - X/X Gerrard - X/X Kamper i september: 13/9 PL - Liverpool vs. Manchester U (2-1) Mål: Brown (og), Babel. Assist: Kuyt 16/9 CL - Marseille vs. Liverpool (1-2) Mål: Gerrard x2 Assist: Babel, Kuyt 20/9 PL - Liverpool vs. Stoke (0-0) 23/9 CC - Liverpool vs. Crewe (2-1) Mål: Agger, Lucas Assist: XXX, XXX 27/9 PL - Everton vs. Liverpool (0-2) Mål: Torres x2 Assist: Keane, Kuyt Dette kan såklart gjøres enormt mye bedre, men thats it lizzm. Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Let me tell you the story of a poor boyWho was sent far away from his home To fight for his king and his country And also the old folks back home So they put him in a Highland division Sent him off to a far foreign land Where the flies swarm around in their thousands And there's nothing to see but the sands In a battle that started next morning Under an Arabian sun I remember that poor Scouser Tommy Who was shot by an old Nazi gun As he lay on the battle field dying dying dying With the blood gushing out of his head (of his head) As he lay on the battle field dying dying dying These were the last words he said... Oh... I am a Liverpudlian I come from the Spion Kop I like to sing, I like to shout I go there quite a lot (every week) We support the team that's dressed in Red A team that we all know A team that we call Liverpool And to glory we will go We've won the League, we've won the Cup We've been to Europe too We played the Toffees for a laugh And we left them feeling blue - Five Nil! One two One two three One two three four Five nil! Rush scored one Rush scored two Rush scored three And Rush scored four! den var jo rett og slett vakker! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Poor Scouser Tommy er nydelig ja. Ikke så mange gode videoer av den som jeg fant, men her kan den høres litt for de som ikke kan den (begynner litt uti vers 3 her): Endret 9. oktober 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Når jeg leser dette på .no må jeg innrømme at jeg savner Pongo litt, og syns det var synd han ikke fikk flere muligheter enn det ble for ham. - Jeg har bare vært på Anfield én gang etter at jeg forlot klubben. Det var i semifinalen i Champions League, mot Chelsea. - Jeg inviterte med meg fire spillere fra Recreativo. Og for en kamp! Jeg hoppet opp og falt over folk da Dirk Kuyt scoret på det avgjørende straffesparket. - Jeg gikk ut med alle spillerne for å feire etterpå. Alle Recre-spillerne kunne ikke tro hvordan det var. Det finnens ingen stemning i verden som er lik den på Anfield. - Det var tre gode år for meg, selv om jeg ikke spilte så mye som jeg kunne ha likt. Jeg hadde et godt forhold til fansen. Jeg vet at mange av dem ønsket at jeg skulle få sjansen. - Jeg kommer ikke til å glemme det fordi de var spesielle for meg, og det er bare rett at jeg ikke skal feire. Alle spillerne som har spilt der, med et god forhold til fansen, vil si nøyaktig det samme. - Det blir en spesiell kamp. Når Torres og Pepe kommer tilbake til Calderon, vil det bli spesielt for dem. Når jeg og Luis Garcia kommer tilbake til Anfield, vil det bli spesielt for oss Jeg glemmer aldri feiringen hans etter straffekonken mot Spurs Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Rørende å lese kommentarene hans! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 At dere solgte han og spesiellt Luis Garcia var vel neppe noe sjakktrekk Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Garcia var i alle fall ikke noe sjakktrekk. Men som en del av Torres-handelen går det greit Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ja syns det var rart at dere solgte Luis Garcia. Men kan skjønne at hvis det var for å få Torres. så ja, vi ser hvorfor Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Vi fikk Torres for £20M fordi de fikk Luis for bare £4M Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Nei, Garcia-dealen var seperat og hadde ikke noe med Torres-handelen å gjøre. Vi hadde kjøpt Torres til samme pris uavhengig av om Luis gikk motsatt vei eller ei. Men begge overgangene ble forhandlet om samtidig, og Luis ble vel på et tidspunkt tilbudt som en pakke fra Liverpools side, men Atletico ville ikke blande det inn i Torres-overgangen. Jeg tror heller ikke Liverpool eller Benitez direkte ville selge Garcia, men Garcia selv ytret jo ønske om å returnere til Spania for å spille for Atletico som han spilte for i 02/03-sesongen, før han kom til Liverpool. Som han sier i brevet han skrev til supporterne etter overgangen: As I said, I do like challenges and in spite of the fact that at that time I was playing for my home town club, one of the biggest in the world, I wanted to be a part of that project that was being presented to me by Liverpool, and so I accepted the challenge. Now, after three seasons in the Premier League and having won some major trophies, the chance came up for me to return to La Liga and be part of a new project at a club I already knew. The idea of enjoying things in a Spanish club like we experienced together at Liverpool over these last three years appealed to me, and that's why I accepted the offer. http://www.liverpoolfc.tv/news/archivedirs...070821-1605.htm Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Aaah så det var han som hadde lyst å dra tilbake til Spania. Da skjønner jeg det. Lurte alltid på hvorfor han stakk sånn med en gang uten at det var så mange supportere som syns det var dumt av Rafa osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 In Rafa we trust. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Yep, defensiv fotball ftw.! (relax, I'm joking.) Endret 9. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hewitt: Sikker på det? Er temmelig sikker på at det stod på .no at Atletico fikk Luis på billigsalg pga Torres-handelen... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Nei, jeg er også ganske sikker på at Torres-avtalen var en egen "greie" og Garcia-salget var utenom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå