Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror nok Keane kommer til og bli en stor hit. Han har jo 3 assist allerede i PL og vil nok få et titalls mer. Bare han begynner å score også nå. Riera er et megakjøp.

Dette tror jeg vi får se mot Wigan.

Reina

Arbeloa - Carragher - Agger - Dossena

Kuyt - Gerrard © - Alonso - Riera

Keane - Torres

Ellers er jeg ikke aktiv på kopforum, har aldri vært det og vil ikke bli det.

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar

Helt enig, dette blir nok Benitez sitt lag, blir viktig å ikke udervurdere Wigan nå. Babel får heller komme inn i andre omgang om vi greier å lage noen mål i første, må prøve å sikre dette.

Skal faen ikke ha en ny Stoke kamp, selv om det var enveis kjøring.

litt tidlig å si, men det ser egentlig ut som uavgjort mot Villa borte var et relativt hederlig resultat, selv om Chel$kis kjørte over dem hjemme.

Lenke til kommentar
Tipper Alonso starter foran Masche siden han trengs mer mot en defensivt Wigan. Masche er mer en spillertype vi trenger mot mer offensive lag som Arsenal, Man Utd, Chelsea o.l siden han er så defensiv selv. :)

Faen da. Tenkte akkurat det samme selv da jeg skrev innlegget, så da tenkte jeg å skrive Alonso, men det ble med tanken :p Retter på det nå. Trenger også Masche mot Atletico x2 og Chelsea.

Lenke til kommentar

Ja, dessverre. Jeg skrev om det for noen dager siden (med andre ord 20-30 sider tilbake :p). Jeg liker veldig godt konseptet og skulle ønske jeg/vi kunne fortsette med det, men jeg innså at jeg ikke greier å komme med det etter hver kamp, og føler det blir litt teit om det bare kommer etter noen kamper og ikke alle.

Lenke til kommentar
Jefecito, lyver du? :p Mener og huske du har vært på KF for å reklamere for TIA.no under nicket Maggen?

Faen, selvfølgelig noen som husket det :p Jo akkurat det var meg (det funket tydeligvis) men vil ikke akkurat kalle det "å være aktiv".

Lenke til kommentar
Nei, men du skrev at du ikke var, hadde vært eller ville være, derfor ville jeg kommentere det :)

Nei, stemmer det. Jeg er ikke aktiv på Kopforum per dags dato. Har kanskje skrevet en 10-12 innlegg der (bla vise TIA til folket) men det var det. Vil egentlig ikke kalle det aktiv. Jeg er aktiv på diskusjon.no og TIA.no, that's it.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...