Liddell Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Håper på: Degen - Agger - Carra - Arbeloa Babel-Mascherano-Gerrard-Riera ------Keane -- Torres-------- Lenke til kommentar
GLN Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Morsomt at Riera er på landslaget igjen. Tror jeg skal prøve å få sett Spania kampen istedet for Norge. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Har også veldig lyst å la Babel spille, men syns det er uretferdig for Kuyt å ikke få spille. Insua på venstre back, og inn med Agger. Riera er noe av det mest posetive denne sesongen, tror han er et super kjøp. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Ja, Kuyt har vært fantastisk. Men Babel trenger spilletid for å blomstre. Derfor ønsker jeg at han spiller. Insua kunne vært artig. Riera er årets kjøp, han er bankers! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Er stor fan av Riera selv. Han ser virkelig ut til å innfri! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Tror nok Keane kommer til og bli en stor hit. Han har jo 3 assist allerede i PL og vil nok få et titalls mer. Bare han begynner å score også nå. Riera er et megakjøp. Dette tror jeg vi får se mot Wigan. Reina Arbeloa - Carragher - Agger - Dossena Kuyt - Gerrard © - Alonso - Riera Keane - Torres Ellers er jeg ikke aktiv på kopforum, har aldri vært det og vil ikke bli det. Endret 8. oktober 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Helt enig, dette blir nok Benitez sitt lag, blir viktig å ikke udervurdere Wigan nå. Babel får heller komme inn i andre omgang om vi greier å lage noen mål i første, må prøve å sikre dette. Skal faen ikke ha en ny Stoke kamp, selv om det var enveis kjøring. litt tidlig å si, men det ser egentlig ut som uavgjort mot Villa borte var et relativt hederlig resultat, selv om Chel$kis kjørte over dem hjemme. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Tipper Alonso starter foran Masche siden han trengs mer mot en defensivt Wigan. Masche er mer en spillertype vi trenger mot mer offensive lag som Arsenal, Man Utd, Chelsea o.l siden han er så defensiv selv. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Tipper Alonso starter foran Masche siden han trengs mer mot en defensivt Wigan. Masche er mer en spillertype vi trenger mot mer offensive lag som Arsenal, Man Utd, Chelsea o.l siden han er så defensiv selv. Faen da. Tenkte akkurat det samme selv da jeg skrev innlegget, så da tenkte jeg å skrive Alonso, men det ble med tanken Retter på det nå. Trenger også Masche mot Atletico x2 og Chelsea. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Yes, indeed. I tillegg er jeg usikker om Dossena starter foran Aurelio. Jeg håper inderlig at Rafa får opp øynene for Insua snart! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Tror Rafa lar Dossena få sjansen igjen mot Wigan. Hvis Rafa starter med Insua på lørdagen, så skal jeg gå fra Alta til Kautokeino. Naken. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Og jeg skal sykle 33mil! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hadde vært jævla gøy om Rafa dro en skikkelig overraskelse nå. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Btw Hewitt, har du slutten med analysen etter hver kamp? Ble det for mye jobbing? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Ja, dessverre. Jeg skrev om det for noen dager siden (med andre ord 20-30 sider tilbake ). Jeg liker veldig godt konseptet og skulle ønske jeg/vi kunne fortsette med det, men jeg innså at jeg ikke greier å komme med det etter hver kamp, og føler det blir litt teit om det bare kommer etter noen kamper og ikke alle. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Skjer med veddemål her inne for tiden? Jefecito, lyver du? Mener og huske du har vært på KF for å reklamere for TIA.no under nicket Maggen? Btw, Hewitt har lovet og spandere Liverpool-tur på meg om Start tar poeng i kampene mot Viking neste sesong Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Nå er vel sjansen for det omtrent 0,02%, Kjetil, men sure, lev i håpet du. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jefecito, lyver du? Mener og huske du har vært på KF for å reklamere for TIA.no under nicket Maggen? Faen, selvfølgelig noen som husket det Jo akkurat det var meg (det funket tydeligvis) men vil ikke akkurat kalle det "å være aktiv". Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Nei, men du skrev at du ikke var, hadde vært eller ville være, derfor ville jeg kommentere det Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Nei, men du skrev at du ikke var, hadde vært eller ville være, derfor ville jeg kommentere det Nei, stemmer det. Jeg er ikke aktiv på Kopforum per dags dato. Har kanskje skrevet en 10-12 innlegg der (bla vise TIA til folket) men det var det. Vil egentlig ikke kalle det aktiv. Jeg er aktiv på diskusjon.no og TIA.no, that's it. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå