Liddell Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Nei, men vi kan endre før åttendelsfinalene begynner, hvis jeg har forstått systemet rett... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Man må huske at han fikk lite spilletid i de to siste årene, ergo Bentiez gjorde slik at Riise var ikke form å spille i topp. Synes at det var dårlig gjort av Bentiez å sette ham inn i toppkamper etter mange kamper for reservelaget. Jeg har sett mange situasjoner hvor der gode spillere trenger tid før de kan holde høyt nivå når de har ikke spilt PL kamper i en god stund. Ergo Bentiez er syndebukk her, hans feil at Riise gjorde det ikke helt bra. Lite spilletid? Riise startet 44 kamper i 06/07-sesongen. Den mestspillende den sesongen var Reina som startet 51 kamper. I fjor spilte han mindre, men startet 31 kamper og var innbytter i 13. Vil ikke akkurat kalle dette lite spilletid, og hvert fall ikke den første av de to sesongene som du påstår. Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Ok, jeg tar feil ang første året av de to sistr årene... Men ifjor fikk han ikke spilt mye etter jula, men ble kastet inn når det var store, viktige kamper som Liverpool måtte vinne... Det funker dårlig! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Er det ikke mulig å gjøre endringer i CL-troppen når spillere er skadet? Kan gis disp ved store skadeproblemer (sykdom, keepere o.l), men dette har vel aldri skjedd i CL sammenheng. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Har sikkert spurt før, men er det noen er som er aktive på KopForum? Hva mener folket om det? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Exibit A: Ninja Skrtel @ ca 06:07 . Legg merke til at han ikke hopper inn med strak fot, men bruker foten til å ta "sats" med. Altså det er ikke et spark, men et fraspark med konttene først. Syns det ser rart ut, mulig Jo slengte med leppa tidligere i kampen. Dommeren må jo være blind, han ser jo på. Hadde ikke ikke lagt meg ned å blånekta på rødt kort. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hahaha! Å dette fikk han ikke rødt for? Dommerstanden er vei nedover Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hahaha, det er noe av det morsomste jeg har sett. Virker som han tar sats på rompa til Jo. Men, det så ikke så fryktelig vondt ut, han sparker jo ikke, bare tar foten sakte inn mot rompa til jo, og så bare puffer han Jo unna. Men, det er nok et rødt kort egentlig, pokker. Da hadde vi sluppet skaden til Skrtel... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hahaha! Å dette fikk han ikke rødt for? Dommerstanden er vei nedover <dommerstanden er jeg helt enig i. uligens også det med rødt kortselv om gult er bra nok kort i den sammenhengen. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg er medlem i kopforum. Jeg kan vel ikke si jeg er direkte aktiv da men 9 innlegg elns Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hehe "Corsair" og samme avatar? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Har sikkert spurt før, men er det noen er som er aktive på KopForum? Hva mener folket om det? Var litt aktiv før, men kvaliteten er jo så jævla dårlig, så gadd ikke det mer gitt. Drittforum. Hahaha! Å dette fikk han ikke rødt for? Dommerstanden er vei nedover Det er da ikke noe nytt. Skulle nok hatt rødt kort og hadde helst sett at han fikk det, hadde vi unngått skaden. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Godt å se andre er enige ang KopForum. Vurderer å slutte selv. Da jeg meldte meg inn for et par år siden var det et bra og saklig forum, men nå er det bare søppel. Til og med dette er bedre Men så er det litt trist å forlate det også, har tross alt over 2500 innlegg der, og mange gode minner. Blir vel bare nedtrapping... Håper vi kan få med flest mulig inn på TIA-forumet, registrerte meg akkurat der, men det er jo ikke akkurat mye aktivitet. Men, kvalitet > kvantitet. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 "til og med dette er bedre" Sikter du til forumet generelt eller tråden? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) KopForum er piss, en haug med, ja tro det eller ei, 25-åringer (nå trodde du jeg skulle si fjortizzer) som diskuterer som om de skulle vært 10 år gamle. Redallover derimot er en morsom bruker, men ser ut til at han er banned nå pga. München-hetsing? Endret 8. oktober 2008 av Points Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Mener denne tråden spesielt. Når den hopldes seriøs, er den mye bedre enn KF. Points: Lest den tråden? Jeg er Kjetil Gonzalez der Alle er hissoge på meg fordi jeg vil ha redallover tilbake. Forumets beste bruker! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Du vet du er nerd når: Man diskuterer andre forum på et forum. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Du vet du er nerd når: Man diskuterer andre forum på et forum. Du vet du er nerd når du må kommentere at andre diskuterer andre forum på ett forum Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Og du VET du er nerd hvis du kommenterer at noen kommenterer at andre diskuterer andre forum på ett forum. Hvorfor gadd jeg? Endret 8. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Påtide å gå on topic igjenn? Sett opp laget mot Wigan eller noe. Endret 8. oktober 2008 av guttorm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå