Liddell Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Tror ikke han er eldre enn 14 nei. Rart hvis han lyver om alderen. De har mange bra videoer, også noen som ikke ligger på youtube, kun for download enkelte plasser. Den gamle brukeren hans ble sletta fordi den inneholdt PL- og CL-klipp som ikke var lovlig å publisere. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Psyko greier med det rettighetene på CL og PL som blir sensurert på den måten. Greit nok at det holder det "hemmelig" i noen dager, men etter det bør det være fritt frem. Akkurat som det er redde det skal komme flere mål i ettertid Jaja, Aurelio ute med strekk igjenn. Var rimelig sikker på at han ble byttet ut pga at han spilte som en ku, men det var vist på grunn av strekken. Insua, we need you. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hva sier regelen, og hvorfor? Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Slik som Dossena spillernå ville jeg heller hatt Insua på banen! Lenke til kommentar
Swome Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Kan vel nesten angre på at vi solgte Warnock nå.. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Eller Riise, alt hadde vert bedre en de 2 sokkene som er der nå. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Riise virket nesten som han er litt "over the top". Han hadde noen fantastiske sesonger i liverpooldrakten men de 2 siste har han ikke vært spesielt god. Personlig for han var det nok et godt valg å flytte på seg, men ville fremdeles ha foretrukket han forran Aurelio og Dossena. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Det er mulig at han var litt over the top, og at miljø forandring var på sin plass. Men etter alt han har gjort og betydd for klubben burde han fått blitt litt til og fått en sjangse. Hadde Rafa kjøpt en super back så hadde jeg vert mer med på det, men ville heller solgt Aurelio. Sjemmes forsatt over hånfliringen som var når han forlot klubben, syns forøvrig skrivet på .no beskriver utrolig godt hva jeg mener. Edit: la til Link, selv om de fleste antagelig har lest det før. Endret 7. oktober 2008 av guttorm Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hmm, Skrtel tilbake før jul. Skal vist være en glad nyhet, men jeg synes det høres lenge ut. Håper vi holder midtforsvaret skadefri med tanke på CL. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Det er jo en kjempenyhet! Haddde ikke regnet med å se han på banen resten av sesongen jeg. Korsbånd er noe dritt Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Ja skikkelig bra nyhet det der med Skrtel. Trodde også han skulle være borte mesteparten av sesongen. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hmm, Skrtel tilbake før jul. Skal vist være en glad nyhet, men jeg synes det høres lenge ut. Håper vi holder midtforsvaret skadefri med tanke på CL. Dagens nyhet det da! Jeg var veldig redd for at han ble ute resten av sesongen jeg, MINST, men dette er gode nyheter. Nå rekker Agger å få spilt seg i form til Skrtel kommer tilbake også, så har vi 3 meeeget gode midtstoppere og en meget habil backup i Hyypia å velge mellom. Bare synd resten av forsvaret ikke duger så veldig. Arbeloa har nå gjort en godkjent jobb i år, men VB er jo bare tragisk. Håper Rafa snart innser at Insua må satses på. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Let me tell you the story of a poor boy Who was sent far away from his home To fight for his king and his country And also the old folks back home So they put him in a Highland division Sent him off to a far foreign land Where the flies swarm around in their thousands And there's nothing to see but the sands In a battle that started next morning Under an Arabian sun I remember that poor Scouser Tommy Who was shot by an old Nazi gun As he lay on the battle field dying dying dying With the blood gushing out of his head (of his head) As he lay on the battle field dying dying dying These were the last words he said... Oh... I am a Liverpudlian I come from the Spion Kop I like to sing, I like to shout I go there quite a lot (every week) We support the team that's dressed in Red A team that we all know A team that we call Liverpool And to glory we will go We've won the League, we've won the Cup We've been to Europe too We played the Toffees for a laugh And we left them feeling blue - Five Nil! One two One two three One two three four Five nil! Rush scored one Rush scored two Rush scored three And Rush scored four! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 The game mente at vi ikke hadde vunnet om City ikke fikk rød kort. Kan godt stemme det, men det er veldig vanskelig å si eller motsi sånne ting. Shade 22: Jeg har fått sett utvisningen et par ganger til nå og jeg skal være enig i at det er et riktig rødt kort, men står fast på at dere også skulle hatt en mann ute. Jeg har aldri sagt at Skrtel ikke fortjente å bli utvist, men jeg vet ikke, siden jeg ikke har sett episoden, dog har jeg sett zabaleta sin takling, og i mine øyne er det greit. Noen som har link på Skrtel episoden? Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hewitt, nice sang Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Dere vet at Hyppia ikke kan spille CL? Så om Agger eller Carra ligger nede å må bite i gresset(gud forby) så har vi ingen å sette inn. Joda det er en god nyhet med Skrtel, men jeg er bare bekymret Har jo vert kjent at det ikke var revet av, så da håpet jeg liksom at det skulle gå enda raskere. Er ikke så inne på korsbåndskader Jul er jo ikke SÅ lenge til, tiden flyr gitt. Får håpe Agger finner formen, var vistnok etter første Liege kampen(fikk ikke sett den) Rafa benket ham perm. Var vell sikkert ikke bare Agger som spiltte dårlig i den kampen? Alle spilte jo horibelt i starten av sesongen med unntak av enkelte, deriblant Reina. Blir Uansett ikke lett å finne formen igjenn for Skrtel, rett inn i det tøffe juleprogrammet. Regner med han eventuelt blir faset inn etterhvert. Endret 8. oktober 2008 av guttorm Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Riise virket nesten som han er litt "over the top". Han hadde noen fantastiske sesonger i liverpooldrakten men de 2 siste har han ikke vært spesielt god. Personlig for han var det nok et godt valg å flytte på seg, men ville fremdeles ha foretrukket han forran Aurelio og Dossena. Man må huske at han fikk lite spilletid i de to siste årene, ergo Bentiez gjorde slik at Riise var ikke form å spille i topp. Synes at det var dårlig gjort av Bentiez å sette ham inn i toppkamper etter mange kamper for reservelaget. Jeg har sett mange situasjoner hvor der gode spillere trenger tid før de kan holde høyt nivå når de har ikke spilt PL kamper i en god stund. Ergo Bentiez er syndebukk her, hans feil at Riise gjorde det ikke helt bra. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Tror ikke vi skal bli alt for overrasket om Benitez velger å vrake Agger i startoppstillingen til neste seriekamp, til fordel for Hyypia. Også Hyypia spilte meget godt i kampen mot Crewe, og fortjener sånn sett mer spilletid. Og siden Hyypia ikke er tatt med i CL-troppen, kan det være at han er litt redd for å bruke Agger i PL, i tilfellet han også skulle bli skadet. Da har vi kun én ren stopper igjen... Lenke til kommentar
iDude Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Er det ikke mulig å gjøre endringer i CL-troppen når spillere er skadet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå