perpetrus382 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Overgangsvindu eller få av tallentene inn i troppen, Insua elns. Jeg har ikke sett mye av Insua, men han kan umulig være dårligere enn Dossena?! Og da aaaner jeg ikke hvorfor han ikke spiller.. Mulig noen har sett han mer enn meg? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Har sett ham svært lite selv, han har spilt 3 Kamper for A-laget tror jeg, så vidt jeg vet gjorde han en god figur der. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Den andre linken til Hyrlen viser klart det du ba for Stinkey Ferdig med saken. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Den andre linken til Hyrlen viser klart det du ba for Stinkey Ferdig med saken. Case closed. Var bare det jeg ville vite. Så nå kan jeg se litt mer kritisk på saken. Og skal ikke si min mening mer utover det siden min forrige forholdsvis passive henvisning endte i 2 sider debatt på helt feil premissser On topic: Insua burde få prøve seg litt igjen. Er klart at vi har et problem på venstre backen og selv om Insua er lovende for fremtiden så betyr ikke det at vi skal utsette ambisjonene våre for å få han på plass. Spark ham ut av redet og se om han er klar til å fly. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg har sett Insua masse, og han er en knallspiller som regel. Selvfølgelig ung og litt uskreven i PL, men har ikke gjort seg bort de kampene han har fått. Burde bli satset på, spesielt når situasjonen er slik den er på venstrebacken vår om dagen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg har sett Insua masse, og han er en knallspiller som regel. Selvfølgelig ung og litt uskreven i PL, men har ikke gjort seg bort de kampene han har fått. Burde bli satset på, spesielt når situasjonen er slik den er på venstrebacken vår om dagen. Kan ikke være mer enig. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Som de sa tidligere her, Raffa ville aldri ha byttet midtstoppere midt i en kamp med mindre det var skade. Det hadde han heller ikke gjort med back med mindre det var helt nødvendig, noe det var. Dossena og Aurelio er vell like offansive, men det var backover han måtte tette. De er på høy tid å få inn nytt blod, Dossena kan finne formen på treningsfeltet og ikke i kamp, han minner om en utrent Jan Mølby i overkroppen, ser rett og slett feit ut. At Insuna får sjangsen er på sin plass, det håper jeg Raffa også innser når Dossena sine innlegg går over stadion istedet for fremfor mål. Aurelio kan selges, ustabil klovn. God en skjelden gang iblandt. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 At dere kan ha Dossena med i laget før Aurelio er vanskelig å skjønne. Han er vel det verste av to middelmådige spillere (så langt ihvertfall). Er som vi velger O'shea før Fletcher i midtbane (nesten) Aurelio suger donky dick. Hadde ver 10 Ganger bedre med Riise. Han gir jo ballen til City spilleren, faen ikke rart det blir 1-0. Og det skjedde mer en 1 gang. Overgangsvindu eller få av talentene inn i troppen, Insua elns. Er så jævli morrsomt å sitte å lese om Manufansen som klager på Skrtel som usympatisk spiller, på seg selv kjenner en andre sier bare jeg. 99% av har allerede sagt at de ikke like situasjonen så det burde ikke være så mye å diskutere. Ironen er at hadde han fått rødt kort, ville han ikke blitt skadet. @The Game. Skal gidde å ta den ballen selv om jeg tror du skrev det bare for prov. Etter Torres sklei inn det første var vi allerede i Istanbull modus. Så kom kortet, like etterpå kommer Keane innpå(noe han antagelig ville gjort uansett). 2-3 minutt etter det er det 2-2. Som Superparanoid sier (et av alltid gode poeng) er det et faktum at vi spiller 10 mot 10 når vi setter mål nummer 3, da er til og med Arbeloa trekt ned i midten, slik at vi har enda mindre å komme med fremover. Nei City var gått opp i limingen før det røde kortet, og vi hadde blod på tann. Mener du å påstå at det røde kortet ikke hjalp dere? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 The game mente at vi ikke hadde vunnet om City ikke fikk rød kort. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Se filmen hos Youtube EDIT: Gjorde noe galt. Men alle sammen, se denne filmen i high quality, i full skjerm. Frysninger laaangt nedover ryggen. Endret 7. oktober 2008 av Kjetil Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) <p><object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=djXjzlAaY2s&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=djXjzlAaY2s&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object><p/> 10-4! Er det ikke en norsk gutt som lager disse videoene? Jo de er meget bra.. Endret 7. oktober 2008 av guttorm Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hehe, trodde jeg var inne i HTML-koden, men det var jeg absolutt ikke Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) The game mente at vi ikke hadde vunnet om City ikke fikk rød kort. Kan godt stemme det, men det er veldig vanskelig å si eller motsi sånne ting. Shade 22: Jeg har fått sett utvisningen et par ganger til nå og jeg skal være enig i at det er et riktig rødt kort, men står fast på at dere også skulle hatt en mann ute. Endret 7. oktober 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Det er sant, men nå har jeg argumentert for seieren, så får han ta argumentere i mot om han gidder. Bedre det en å bare slenge det ut. Sansyneligvis var det ikke noen ulempe akkurat, men vi har mange eksempler på at lag legger seg ned med 10 man i forsvar etter en utvisning. Og det er slettes ikke alltid kamper blir lettere av det. Noen som har link til Skrtel situasjonen, ("sparket", ikke skaden). Endret 7. oktober 2008 av guttorm Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Fantastisk herlig video. Den må lastes ned. Edit: "All Glory. All Honour. Victory is upon us. Our Savior. Fight Evil. Send Armies to defend us." Endret 7. oktober 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Herlig video ja, men ufattelig cheesy sang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Alltid gøy å se Luis Garcia. Gleder meg til A.Madrid-kampene nå. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Filmen er laget av Erlend på KopForum, den er et mesterverk. Kan finne download-linken senere. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Holder på å planlegge tur til Anfield etter nyttår. Ser ut som citykampen 21. februar er mest aktuell for øyeblikket. Har tenkt å kjøpe billetter via Tiatravels men vet ikke hva som er den enkleste og billigste måten å komme seg til Liverpool er. Vi tenker å være der fra fredag til søndag. Det er to som reiser fra trondheim og to fra Bergen. Det er jo flere her som har vørt over mange ganger, så lurer på om dere har noen tips å komme med? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Jævlig bra video. Flink fyr, men er han ikke eldre enn 14?! Har lagd mye annet bra også. Edit: Æsj, tenkte egentlig jeg skulle prøve å få med meg reservelagskampen i kveld, men den starter 20.00 og jeg er ikke hjemme fra jobb før hvertfall 21.30. Skuff. Endret 7. oktober 2008 av ErlendRU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå