Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

John Arne Riise er en fantastisk fotballspiller, profesjonell, ydmyk (ja!) og jeg bøyer meg i støvet for Norges beste spiller for øyeblikket. Jeg har alltid sagt det og jeg håper nå også at andre ser hvor sympatisk han er på bunn. Hail!

 

riise_john_arne_lfc_profile_2005.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
John Arne Riise er en fantastisk fotballspiller, profesjonell, ydmyk (ja!) og jeg bøyer meg i støvet for Norges beste spiller for øyeblikket. Jeg har alltid sagt det og jeg håper nå også at andre ser hvor sympatisk han er på bunn. Hail!

8094821[/snapback]

Er enig at Riise fortjener litt heder, etter mye usportslig drittslenging ja. Han har nok hatt sine dumheter, men synes han nå fremstår veldig profesjonell og ydmyk i dag. Er ikke sånne gamle "sette Norge på kartet-takter" lenger...

 

Når det gjelder kampen i dag, så er jeg selvsagt enormt glad og fornøyd med avansement, men synes også det er litt skremmende at de nok en gang taper en kamp hvor de har styrt begivenhetene så til de grader, og produsert mer en nok målsjanser til å vinne veldig komfortabelt. De MÅ bli flinkere til å sette sjansene!

Lenke til kommentar

Satt nesten ikkje på stolen etter at Barca Gudhjonsen satte den inn. Har som andre nevner aldri jubla så høyt etter eit Liverpool tap.

 

Fantastisk førsteomgang med 2 i treverket og ein trippelsjanse. Skummelt deilig å høyre Liverpoolfansen før kampen og ikkje minst allsangen etter kampen.

 

You neeever waaaaalk aloooooooone.

Lenke til kommentar
John Arne Riise er en fantastisk fotballspiller, profesjonell, ydmyk (ja!) og jeg bøyer meg i støvet for Norges beste spiller for øyeblikket. Jeg har alltid sagt det og jeg håper nå også at andre ser hvor sympatisk han er på bunn. Hail!

Riise fortjener absolutt heder. Han har spilt fast for Liverpool i flere år nå og det har han ikke gjort dårlig. Han har fått en del uheldige omtalelser i media og folk eg kjenner går rundt og kaller han en klyse og en dårlig spiller som ikke fortjener å spille i PL. Vel.. In your face!

Lenke til kommentar

Riise har prestert jevnt bra over flere år. Denne sesongen har han desverre, i likhet med flere, vært under pari. Men det er flott å se at han har kommet seg i de siste kampene, og jeg hadde unnet ham et mål i dag.

 

Forøvrig en glimrende førsteomgang i dag, taktikken funket meget bra.

 

Nå blir det six times!

Lenke til kommentar
Riise har vært blant Liverpools mindre gode spillere i år, mange Liverpool-supportere som er enige med meg idet.

8095079[/snapback]

Ja det har jo lenge vært in å disse Riise, men når han får spille i en slik offensiv rolle som i dag, er han nesten alltid veldig god. Synes dog ikke han er like god i sin defensive rolle.

Lenke til kommentar

Riise har jo vært en av de beste på Pool i de siste kampene da. Alle får en formsvikt en gang i blant, til og med Gerrard hadde det en liten periode. Riise skal ha respekt for det han gjør altså, ikke bare og bare å spille fast på Liverpool, selv om han kan være aldri så klysete utafor banen.

Lenke til kommentar

Riise fortjener heder. En nordmann som har spilt seg inn som fast på venstresiden til Englands mestvinnende klubb, som har såpass med kvaliteter at han kan spille både defensivt og offensivt, som har vunnet Europas mest prestisjetunge turnering for klubblag, osv. Her i Norge virker det dessverre som om vi blir jævla lett misunnelige, for straks noen gjør noe bra internasjonalt, så blir det på mote å disse dem. Skammelig, men slik er det i dag ... det er blitt veldig kvasi-intellektuelt og moderne å kritisere alt. Dessverre. Klart, Riise har ikke alltid vært heldig med det han har gjort, men at folk løper rundt og bruker krefter på å si hvor teit og dum og klysete han er, samt å dysse ned hans sportslige kvaliteter og resultater, bringer frem den gode, gamle "misunelseeeee"-følelsen i meg.

 

Riise har ikke vært vår beste spiller i år, men de 3-4 siste kampene har han vært en av de stabilt beste spillerne, så det ser ut til å ta seg opp litt.

Lenke til kommentar

Nå er vel Riise kun kritisert for ting han har gjort, og han har en egen evne til å havne i sentrum. Du snakker om misunnelse, men verken Solskjær, Gamst, Flo, Carew, Lundekvam, Berg, Johnsen eller noen andre utenlandsproffer har trekt til seg like mye negativ PR. Mannen syder av dårlig dømmekraft og rådgivning, se bare på alle de latterlige Se&hør oppslagene han har stilt opp i. Å han har jo elsket og stått i sentrum, det gjør han jo selv nå som han sliter med agentsaken. Skjønner jo ikke hvorfor han stiller opp til intervju i det hele tatt, men mannen må jo bare legge ut om alt.

 

Grusom fyr, men med den moren kan jeg jo skjønne at han er miljøskadet.

 

Husker enda "skandalen" da Ivar Morten Normark visstnok skulle ha sextrakkasert Berit Riise, selvfølgelig var det frøken Riise som la ut om dette. Da var Normarks kommentar priceless, "Så heldig har ikke Berit Riise vært".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Nå er vel Riise kun kritisert for ting han har gjort, og han har en egen evne til å havne i sentrum. Du snakker om misunnelse, men verken Solskjær, Gamst, Flo, Carew, Lundekvam, Berg, Johnsen eller noen andre utenlandsproffer har trekt til seg like mye negativ PR. Mannen syder av dårlig dømmekraft og rådgivning, se bare på alle de latterlige Se&hør oppslagene han har stilt opp i. Å han har jo elsket og stått i sentrum, det gjør han jo selv nå som han sliter med agentsaken. Skjønner jo ikke hvorfor han stiller opp til intervju i det hele tatt, men mannen må jo bare legge ut om alt. 

 

Grusom fyr, men med den moren kan jeg jo skjønne at han er miljøskadet. 

 

Husker enda "skandalen" da Ivar Morten Normark visstnok skulle ha sextrakkasert Berit Riise, selvfølgelig var det frøken Riise som la ut om dette. Da var Normarks kommentar priceless, "Så heldig har ikke Berit Riise vært".

8095687[/snapback]

 

 

he he ja.. på holmgang av alle steder :)

Lenke til kommentar
Nå er vel Riise kun kritisert for ting han har gjort, og han har en egen evne til å havne i sentrum. Du snakker om misunnelse, men verken Solskjær, Gamst, Flo, Carew, Lundekvam, Berg, Johnsen eller noen andre utenlandsproffer har trekt til seg like mye negativ PR. Mannen syder av dårlig dømmekraft og rådgivning, se bare på alle de latterlige Se&hør oppslagene han har stilt opp i. Å han har jo elsket og stått i sentrum, det gjør han jo selv nå som han sliter med agentsaken. Skjønner jo ikke hvorfor han stiller opp til intervju i det hele tatt, men mannen må jo bare legge ut om alt. 

8095687[/snapback]

Ingen som trekker til seg så mye negativ PR som Riise per dags dato, det er sant, og det har mye med det jeg nevnte å gjøre - folk har episoder i hodet, og løper rundt og sprer masse dritt om ham på bakgrunn av dette. Klart, jeg er den første til å innrømme at han av og til virker som en idiot, men bruker jeg halvparten av min daglige energibruk på å kritisere av den grunn? Nei. Greit nok, det er fullt og helt lov å ha sin egen mening om ham, men jeg begynner bare å bli så evig lei maset og kritiseringen - fra absolutt alle kanter - av ham. Dersom det var PR Riise ville ha - og alle sier jo det er det han er ute etter - så bidrar i så fall 75% av Norges befolkning til at han får mer enn nok av det. Og nei, jeg sier ikke dette fordi jeg er Liverpool-fan og han er Liverpool-spiller, men rett og slett fordi jeg er veldig lei klagingen. Det går i ett. Det er som med en av de irriterende Grandiosa-reklamene; første gang var det kanskje litt morsomt, andre gang småhumret du, tredje gang smilte du bare, og etter det ble det bare jævla ensformig.

 

Jeg kommer med en bønn til det norske folk nå - går det ikke an å snakke om noe annet enn Riise innimellom?

 

Nok om Riise, for å bringe saken over på noe annet nå: Ivar Morten Normark kan være morsom. :p

Lenke til kommentar

Skulle ikke forundre meg om Barcelona går videre i Champions League likevel... Dersom UEFA velger å straffe både Valencia og Inter med utestengelse etter masseslagsmålet som skjedde rett etter kampslutt, vil sannsynligvis et av de utslåtte lagene komme inn igjen - og da skulle vel Barcelona ligge godt an da ettersom de røk ut med minst mulig margin...

Lenke til kommentar

Kjempekamp av Liverpool i går, manglet bare marginene på sin side for å score.

Hadde gjerne sett at det sto 2(3) - 0 til pause, og gjort det lettere å safe inn seieren, og videre spill i CL. Det ble litt for spennende på slutten, selv om Liverpool hadde relativt god kontroll..

 

Synd Riise ikke putta et par i går.

----------------------------------------

 

 

Store bøter og utestengelse av spillere er høyst aktuelt ja..

 

Sånt hører absolutt ikke hjemme på en fotballbane, men må si det er komisk at vokse folk (de skal hvertfall være voksne) klarer å løpe etter hverandre på en fotballbane, krangle og sloss. hehe.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
1173220011.16584.jpg
Endret av espennyh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...