GLN Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Tragisk hvor usympatiske Man Utd fans er... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Nå nå,la oss ikke starte en krig her. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Men poenget hans er godt. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hvis du ikke vil ta diskusjonen, så er det greit, men Keane gikk inn for å skade Haaland så mye som mulig, det var en voldelig takling. Samme hvordan du vrir å vender på det, er det mye verre enn det Haaland gjorde, som var ett sekunds kjeft for noe han trodde var filming. Hadde han gått inn for å skade Haaland hadde nok taklingen vært annerledes, ikke at jeg tror Keane hadde noen betenkeligheter om han hadde gjort det. Men Haaland er en forbanna patetisk fyr som fortjente det fullt og helt. Var ikke bare Keane som mislikte leggsparkeren Haaland. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Keane er og var et rasshøl av en fyr... Uansett grunnen for å si det, så å kalle beste kapteinen vår gjennom tidene og mannen som har ledet oss til mye sukess på banen for det; vel mildt sagt, så blir jeg ikke akkurat glad og gjør ikke Utd supportere som skjønner det Keane gjorde til "usympatetiske". Det er heller sånne uttallelser som begynner å få folk sur og kalle hverandre for ting. Ja, jeg jeg har diskutert Keane saken i TIA eller Utd tråden en del, så gidder ikke snakke om det igjen. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Helt seriøst, dere forsvarer vel ikke Keane i denne saken? Endret 6. oktober 2008 av Kjetil Lenke til kommentar
GLN Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hvis du ikke vil ta diskusjonen, så er det greit, men Keane gikk inn for å skade Haaland så mye som mulig, det var en voldelig takling. Samme hvordan du vrir å vender på det, er det mye verre enn det Haaland gjorde, som var ett sekunds kjeft for noe han trodde var filming. Hadde han gått inn for å skade Haaland hadde nok taklingen vært annerledes, ikke at jeg tror Keane hadde noen betenkeligheter om han hadde gjort det. Men Haaland er en forbanna patetisk fyr som fortjente det fullt og helt. Var ikke bare Keane som mislikte leggsparkeren Haaland. Styrker vel bare teorien om at det var planlagt? Selv er jeg ikke fan av hverken Haaland eller Keane. Keane var en god spiller, men akkuratt den taklingen likte jeg ikke. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hva med å ta denne diskusjonen i United-tråden eller evt droppe å ta den siden det har vært gjort 1000 ganger før? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Helt seriøst, dere forsvarer vel ikke Keane i denne saken? Jeg forsvarer hvertfall ikke Haaland for å si det slik. Å jeg snur aldri ryggen til en United spiller så lenge han er lojal. Taklingen sett for seg er det vel ingen som forsvarer. @Pirja, planlagt og planlagt. At han hadde det i tankene er vel bekreftet. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hva med å ta denne diskusjonen i United-tråden eller evt droppe å ta den siden det har vært gjort 1000 ganger før? Enig. Drop it. Been there, done that. Men ingen grunn å kalle Captain Fantastic for rasshøl osv. Provoserende som faen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Men ingen grunn å kalle Captain Fantastic for rasshøl osv. Provoserende som faen. Det er vel ingen som kaller Gerrard et rasshøl? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Tenkte det samme selv. Hva har han gjort opp i alt dette? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 http://www.youtube.com/watch?v=kfBx4LlG1p4 Bare for å avslutte diskusjonen her før slettetrollet trer inn. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Keano var ekte Captain Fantastic Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Sure..... Endret 6. oktober 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Gerrard vil aldri være den lederen Keane var. Jeg syns faktisk Carra er mer kaptein-aktig enn Stevie G. Er det ingen Pool supporterne som tenker mer på Carra som kaptein enn Gerrard? Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Gerrard vil aldri være den lederen Keane var. Jeg syns faktisk Carra er mer kaptein-aktig enn Stevie G. Hvorfor? Joda, Carra har mange sider som gjør at han kan fremtre som en god kaptein og det er derfor han er visekaptein.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Som kaptein ja,men Captain Fantastic er noe annet. En som løfter og inspirerer laget. Og Netter avgjørende mål i aaaaaaller siste liten- Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Gerrard leder med eksempel ikke med pisk. Enkelte ganger gagner det laget, andre ikke. Jeg for min del liker Kaptein-typer som Vieira, Keane, Terry, Wise, Shearer o.l Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hva med å ta denne diskusjonen i United-tråden eller evt droppe å ta den siden det har vært gjort 1000 ganger før? Men ingen grunn å kalle Captain Fantastic for rasshøl osv. Provoserende som faen. Godt mulig, med fremdeles sannheten desverre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå