iDude Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Hull eier jo Geovanni scoret vel på nok en tunderbolt i vinkelen i dag. Den mannen har en sinnsyk høyrefot. Nå skal jeg ikke ta helt av her, men jeg vil nesten sammenligne han med storheter som Juninho og Beckham. Gi nå mannen (og laget) en halv sesong før du "ikke tar helt av" Endret 6. oktober 2008 av iDude Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Haha, etter to mål er han den nye Beckham Daniel Aase er vel også det da, da han har hatt flere slike for Vindbjart i år! Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) En liten artig ting jeg fant nå. Jeg gikk inn på PL's offisielle side og fant ligatabellen som den ville vært med bare pauseresultater Chelsea på topp og Liverpool som nr. 16. Det positive er jo å se hvordan vi har klart å snudd mange kamper, noe som er uhyre viktig! Men det negative er at vi ikke bør komme under i så mange kamper. Vi bør ta mer tak fra starten av. Men til nå er jo alt bare rosenrødt Edit: Leif Endret 6. oktober 2008 av sagberg Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Tok forsåvidt tak i city kampen fra starten av. Vi hadde 78% ballbesittelse på et tidspungt, det er mye samme hvilket lag du spiller mot, i tilegg var det bortebane. Det triste er jo alle feilene som etterhvert kommer, og fører til 1-0. Elendig bevegelse og passningsspill. Noe vi har hatt i svært mange kamper i år. Som jeg sa i oppsumerings posten min etter kampen, så er jeg meget fornøyd at vi klarer å snu det, men mangler en hel del i spillet enda. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Vi leder bortetabellen Ligger likt med Chelsea på clean sheets også. Mye interessant statistikk der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Korsbåndskade for Skrtel. Høres vondt ut. Litt synd for Liverpool,meget synd for Slovakia. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Korsbåndskade for Skrtel. Høres vondt ut. Litt synd for Liverpool,meget synd for Slovakia. Og mest synd for Skrtel! Blir sikker et par mnd'er før han kommer tilbake. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Agger får nok spille fra start mot Wigan da. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Bakre korsbånd. Det er ikke røket. Kan bli alt fra ei uke til resten av sesongen. Tror vi får vite mer i løpet av kvelden. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Det er VELDIG synd for Liverpool og VELDIG synd for Slovakia. Mest synd for oss som holder med Liverpool. Får håpe Daniel gjør en bra backup for han. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Agger er en bedre spiller enn Skrtel imo. Så det skal nok gå bra. Eneste grunn at Agger ikke har startet er fordi carra-skrtel har spilt kjempebra sammen. Carra-Agger kommer til å finne tonen raskt og spille like bra som i Aggers 1.sesong. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Helt utrolig at dommeren ikke tørr å vise ut Sktrel etter det karatesparket hans. At Zabaleta fikk rødt kort skal ingen klage på, men at Skrtel ikke en gang får gult er jo rett og slett tragisk dårlig av dommeren. Ellers var det en bra opphenting av Liverpool, men spørsmålet er vel om de hadde klart det med ti mann. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Agger er en bedre spiller enn Skrtel imo. Så det skal nok gå bra. Eneste grunn at Agger ikke har startet er fordi carra-skrtel har spilt kjempebra sammen. Carra-Agger kommer til å finne tonen raskt og spille like bra som i Aggers 1.sesong. Tja det er litt smak og behag, liker bedre Skrtel jeg da men får håpe at Agger storspiller også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Agger i godform er bedre en Skrtel. Men igjen imo Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 .no skriver at Torres scorte scoring nr 1000 i Premier League i går. Trodde det var Sissoko som gjorde det en gang i fjor jeg? Eller var det noe annet? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Ellers var det en bra opphenting av Liverpool, men spørsmålet er vel om de hadde klart det med ti mann. Blir bare synsing, men ofte er det ikke noen fordel å spille med en mann mer, fordi laget med 10 spillere vil som regel bli ultra defensive - spesielt når de leder og i utgangspunktet ikke trenger flere mål. City var i alle fall ikke i nærheten av å være farlig i 2. omgang - verken før eller etter utvisningen. Men som sagt, dette blir bare synsing. Det som imidlertid er fakta, er at vinnermålet kom da vi spilte 10 mot 10. Endret 6. oktober 2008 av Superparanoid Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 .no skriver at Torres scorte scoring nr 1000 i Premier League i går. Trodde det var Sissoko som gjorde det en gang i fjor jeg? Eller var det noe annet? Det var Liverpools scoring nr 7000 totalt sett. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Helt utrolig at dommeren ikke tørr å vise ut Sktrel etter det karatesparket hans. At Zabaleta fikk rødt kort skal ingen klage på, men at Skrtel ikke en gang får gult er jo rett og slett tragisk dårlig av dommeren. Ellers var det en bra opphenting av Liverpool, men spørsmålet er vel om de hadde klart det med ti mann. Rødt kort var det absolutt ikke, gult hadde vært ok. Vi scoret jo det 3. målet med 10mann, så tror ikke det hadde så mye å si for kampen. City hadde 2 sjanser i 1. omgang, og 2mål. Det var en fortjent seier til pool. De hadde sjansene og spillet. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Keane har da 3 assist i PL så langt. Det var vel akkurat det han ble kjøpt inn for også. Mangler såklart ett par mål, men det kommer seg. Haha, litt morsomt! Mestscorende utlendinger for Liverpool:Fernando Torres 29 Patrik Berger 28 Sami Hyypiä 21 John Arne Riise 21 Milan Baros 19 Luis Garcia 18 Dirk Kuyt 15 Djibril Cisse 13 Harry Kewell 12 Xabi Alonso 11 Karlheinz Riedle 11 Vladimir Smicer 10 Endret 6. oktober 2008 av CCola Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Helt utrolig at dommeren ikke tørr å vise ut Sktrel etter det karatesparket hans. At Zabaleta fikk rødt kort skal ingen klage på, men at Skrtel ikke en gang får gult er jo rett og slett tragisk dårlig av dommeren. Ellers var det en bra opphenting av Liverpool, men spørsmålet er vel om de hadde klart det med ti mann. Rødt kort var det absolutt ikke, gult hadde vært ok. Vi scoret jo det 3. målet med 10mann, så tror ikke det hadde så mye å si for kampen. City hadde 2 sjanser i 1. omgang, og 2mål. Det var en fortjent seier til pool. De hadde sjansene og spillet. Det var mer rødt enn taklingen til Zabaleta. Tror ikke City hadde tapt med 11 mann på banen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå