JokerHaulan Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Han har litt å jobbe med , sier ikke han sinnsykt bra men bedre enn Aurelio her i dag. Riera er kanskje det mest positive kjøpet i år synes jeg. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 En viktig seier som viser at moralen og innsatsen i laget pr. dags dato er helt fantastisk, selv om ikke spillet er helt der enda, men det kommer seg det også. Det er kamper som denne, der vi kommer bakpå fra start og vi klarer å komme tilbake og sikre ikke bare ett, men tre poeng som kan være avgjørende når vi skal telle opp i mai måned. Men vi har mange, mange viktigere kamper igjen før den tid, det viktigste nå blir å fortsette å vinne kamper, samtidig som vi må forbedre spillet vårt litt mer. Men uansett en utrolig fotballkamp som heldigvis endte godt til slutt, sett bort fra skaden til Skrtel. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Må si meg enig i påstandene om Dossena, han får ikke til noen verdens ting foreløpig. Håper han bedrer seg, ellers kan han ryke og reise. Seriøst, å banke upressede innlegg laangt over mål er litt drøyt når man spiller i PL og tjener millioner.. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Må si meg enig i påstandene om Dossena, han får ikke til noen verdens ting foreløpig. Håper han bedrer seg, ellers kan han ryke og reise. Seriøst, å banke upressede innlegg laangt over mål er litt drøyt når man spiller i PL og tjener millioner.. +1 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Riera gjør vel sin beste kamp hittil for LFC, tror han kan utvikle seg til å bli en spiller vi vil få mye glede av framover. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) jaja, var rimelig sliten etter gårsdagens by tur og heiv meg rundt for å rekke kampen i byen. Fikk ikke sett lagoppstilingen og kampen var vell 2-3 minutter gammel når jeg satte meg ned med resten av gjengen. Mildt sagt sjokket over laget, fatter ikke at raffa ikke bruker 2 spisser fra start. Hallo, vi skal vinne i år. Nytter ikke å la Torres ta ALT ansvar alene som spiss i bortekamper. Vell vell, nå håper jeg dere har innsett hvor forferdelig dårlig Aurelio er, var helt rett å ta han ut. Eneste han har gjort bra er å være første mann til egget. Synd erstatteren ikke er stort bedre, Dossena så rett og slett feit ut når han labbet utpå. Vi startet ikke så dårlig, men det ble etterhvert katastrofalt elendig spill. Mister helt fatningen i passningspill og alt. På 2-0 hadde jeg forsatt god tro på orden i rekkene, men byttene måtte komme. Setter in bønna isted for Babel, ka faen! Torres er konge og setter 2, han missa den store sjangsen, men han setter 2! Får være måte på forlange. Etter byttene og det røde kortet spiller vi fotball så vi skal gjøre det og vinner rimelig greit herfra. Ikke fått med deg at Skrtel er min store helt? Jeg tror helt klart han blir vårt nye Carrager anker. Eneste minus jeg kan komme på er at han er litt for "rå" i taklingene av og til. Skal være den første til å innrømme at knottene i baken på Cityspilleren ikke var pent, rødt eller ikke rødt er jeg litt usikker på. Men det skulle ivertfall vert gult. Så kunne han tatt fyren i hånda etterpå istedet for å stå å blåse snørr ut av nesen. Minner meg om spillere fra et vist annet lag uten å nevne navn. Tipper han får revs, men mulig det forsvinner i skade fokuset, håper Carra forteller han noen sanningens ord. Skaden er tragisk, han er jo en hard fyr så han må ha hatt det forferdelig vondt. At Skrtel er ute er en tragedie. I dag satt han faktisk igang en del fremover også! Passningsikker og soild. Hvem sa bami på isen? Det er høyre og venstre kant som fucker det opp, ikke midtforsvaret. Når får Agger sjangsen som dere har ventet sånn på, håper han leverer. Gerrard er eldendig i dag! Flere med han i første omgangen ivertfall. Sterk opphenting, men vi har mye og hente! forsvars spillere må vi også kjøpe i overgangsvinduet, om de ikke sjerper seg snart. Håper Dossena kan bli bra, men han virker utrent. Edit: Glemte Riera, han blir kanon. Eneste at det går litt sent med ham av og til, liker bedre å drible en å sette fart. Men når han får det til er det helt sjef. Endret 5. oktober 2008 av guttorm Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Synest det var kjempeflott at dere slo City jeg, og jeg er misunnelig angående reaksjonene på gale dommeravgjørelser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Ja,2-3 og jeg mistet flere liter med svette. Satt hele 1.omgangen å så at Torres slet mer og mer,men jaggu nettet han ikek to denne kampen også. Kuyt er fremdeles Kuyt verdig. Bommer på åpenlyse sjanser,og netter AKKUTAT når vi trenger det mest. Litt trist med tanke på Skrtel da..... Endret 5. oktober 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Ser ikke ut som city får noen 4 plass på tabellen med 3 tap i bagasjen allerede, det blir ivertfall vanskelig. Foresten utrolig morrsomt å se Hull på 3 plass. Kjenner noen som var litt skuffet over at når de endelig fikk kamp biletter så var det mot Hull. Dette har jo snudd seg , og de skal på toppkamp :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Sesongen er vel langt fra over? Kan godt hende City tar over 4.plassen fra Arsenal. Hull er en experience i seg selv. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Hull faller av når kampene blir mange og slitasjen setter inn. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Hull eier jo Geovanni scoret vel på nok en tunderbolt i vinkelen i dag. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Ser ikke ut som city får noen 4 plass på tabellen med 3 tap i bagasjen allerede, det blir ivertfall vanskelig. Foresten utrolig morrsomt å se Hull på 3 plass. Kjenner noen som var litt skuffet over at når de endelig fikk kamp biletter så var det mot Hull. Dette har jo snudd seg , og de skal på toppkamp :!: City har tapt 4 kamper så langt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Hull faller av når kampene blir mange og slitasjen setter inn. Bortimot garantert. Men hva betyr vel garantert når man snakker om fotball. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Hei, har vært isolert på øde jaktmarker siden onsdag, men fått med meg resultatene. Noen som kan gi et kort referat av hva som har skjedd siden midtuka? Orker ikke lese hele denne seriøse tråden Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Hull faller av når kampene blir mange og slitasjen setter inn. Bortimot garantert. Men hva betyr vel garantert når man snakker om fotball. Det har alltid vert noen lag som henger med i starten da. Både Bolton og Pompey har vert serieleder i Oktober. Jeg er villig til å sette temmelig mange kasser øl på at Hull ikke klarer å forsvare plassen de har nå i Mai. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Hull faller av når kampene blir mange og slitasjen setter inn. Bortimot garantert. Men hva betyr vel garantert når man snakker om fotball. Hull kommer nok ikke til å være med i toppen så alt for lenge, men det de gjør nå kan være med å avgjøre at de slipper å kjempe mot nedrykk mot slutten av sesongen. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 City har tapt 4 kamper så langt. Stemmer, en teknisk feil i knotten min. Sesongen er vel langt fra over? Kan godt hende City tar over 4.plassen fra Arsenal. Jeg bare sammenligner dem litt med oss fra ifjord, vi hadde 4 tap totalt. Mange poeng faller jo bort på uavgjort kamper, så vist de klarer å unngå det kan de nok kansje greie det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Hull faller av når kampene blir mange og slitasjen setter inn. Bortimot garantert. Men hva betyr vel garantert når man snakker om fotball. Det har alltid vert noen lag som henger med i starten da. Både Bolton og Pompey har vert serieleder i Oktober. Jeg er villig til å sette temmelig mange kasser øl på at Hull ikke klarer å forsvare plassen de har nå i Mai. JEg er jo enig med deg Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Hei, har vært isolert på øde jaktmarker siden onsdag, men fått med meg resultatene. Noen som kan gi et kort referat av hva som har skjedd siden midtuka? Orker ikke lese hele denne seriøse tråden Vi åpnet bra og gikk fremover med en gang. Kuyt hadde en megasjanse, etter at Riera rykket i fra på venstre kant og la inn til Kuyt som banket ballen jævlig høyt over goallen. I det 18 minutt så var det SWP som kom til innlegg på høyrekanten la ballen 45 grader ut til Robinho som sklei eller noe, Arbeloa prøvde å bare "tuppe" ballen vekk men i stedenfor kom Ireland fossende mot målet og banket ballen i nettet. Utagbart for Reina. Rundt en halvtime spilt sånn cirka, så fikk City frispark på høyrekant. Da var det en eller annen fyr jeg ikke husker navnet på som curlet den i nærmeste kryss. Spørsmålstegn ved muren og kanskje Reina ved den anledningen. City var klart best i første omgang og gikk ledende 2-0 inn til pause. Vi startet bra i andre omgang og gikk fremover med en gang. Etter fin fotball på høyrekanten spilte Gerrard, Arbeloa fri innenfor 16 meteren med en finfin pasning, Alvaro la ballen tidlig og hardt inn foran mål der Torres kom skliende inn på bakerste. 2-1. Vi fortsetter å angripe og får til slutt corner, (ja, du leste riktig corner) der Gerrard legger den inn mot mål. Ballen går over Keane, men ikke Torres som header ballen bort mot lengste hjørne. 2-2. Keane var god og serverte Torres en utsøkt pasning, der Torres burde ha nettet fra drøye 3 meter. I den tiden som fulgte ble Skrtel skadet stygt (burde kanskje ha rødt kort i hendelsen før) og en eller annen fjott på City ble utvist pga en tofoter på Alonso. Det ble lagt til 6 minutter og to minutter på tilleggstiden kom Bønna fri ute på venstrekanten, han la ut til Torres som fyrte til fra kanten av straffeområdet, via Dunne og ballen triller mot lengste stolpe der Kuyt hopper frem og hamrer ballen i nettet. Edit: Det kan være noen leifer med drit i det. Endret 5. oktober 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå