Sir Game Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Skrtels soleklare røde kort. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Kjøpt dommern eller? Er han ikke det hver gang det går liverpool sin vei Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Jeg liker ikke at dere har Torres, han er litt for god. Får vel bare håpe på at han føler for å vinne noen trofeer etterhvert og bytter klubb [edit] Evt. begynner å bomme på åpent mål litt oftere Endret 5. oktober 2008 av Geir M Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Nei men dere kan vel ikke si noe imot det vi sier om Skrtel situasjonen? Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Enig i at det er rart at Skrtel ikke fikk kortet, men vi er heldige der. Så har jo også City fått sine positivt avgjørelser så det er mer likt på det enn at vi har dommeren med oss. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Nei men dere kan vel ikke si noe imot det vi sier om Skrtel situasjonen? Må innrømme jeg ikke så situasjonen med Skrtel fordi jeg var opptatt med å skrive her... Og så kommer de merkelige byttene igjen... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Torres? Bommer på åpent mål? Skjedde det virkelig nå? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Se der ja. Sa det var sikkert som banken at Riera ble bytta ut. Også for Bønna da. Latterlig. Torres da!! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Liverpool vinner uansett, slapp av... Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Liverpool vinner uansett, slapp av... Hadde jeg bare vært like sikker så kunne jeg roa nervene litt. Er litt typisk at vi ikke klarer å sette den siste nå i en kamp hvor 3 poeng er viktig. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Var det kontakt mellom Dunne og Torres? Fikk ikke se det skikkelig i reprisen. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Når Skrtel ligger å vrir seg i smerte veit man at det er alvorlig altså. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Avrevet leddbånd..korsbåndet kanskje. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Nå blir det nok Agger i neste kamp om ikke annet... Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Føler med Skrtel nå, det så jævlig vondt ut. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Var det kontakt mellom Dunne og Torres? Fikk ikke se det skikkelig i reprisen. Klar dytt i ryggen. Iallefall i mine øyne. Ankelen til Skrtel var i en posisjon som er mer unaturlig enn den bør være. Hva gjør vi da med bytte? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Bytte? Dere har ingen igjen. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Så vondt ut, men klarer ikke å føle med Skrtel når han spiller som en gris Blir vel 3-2. Seven Gerrard på langskudd ja. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Vanskelig å føle med han når han skulle hatt rødt og "viste" Jo ut av banen samtidig. Men ja, det så ikke bra ut. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! D:: DD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå