Superparanoid Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Ingen grunn til bekymring. Hver gang noen scorer på oss, har vi vunnet. Hver gang motstanderen scorer først, har vi snudd det. Så langt i år. Ser ingen grunn til hvorfor vi ikke skal fortsette med det. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Du var veldig positiv da Tror ikke noen har sagt noe lignende i våres tråd når vi ligger under 1-0. Blir mer "FAEN FITTE HELVETE" Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Dæven.- Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Hahahah, tragisk punktum. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Dette går feil vei Faen, faen og atter faen!! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Oi, det var faen ikke verst. Hva skjer med Skrtel da? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Så trenger vi bare et mål til... Dårlig start på kampen riktignok, men noen lyspunkt er det. Riera spiller storspiller jo! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Få inn Agger og kjøp nye backer. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Jada, når jeg for en gangs skyld håper dere vinner Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Få inn Agger og kjøp nye backer. Skrtel er Bambi på isen, og backene våre trenger en oppdatering til ca £30M. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Skal da faen ikke begynne å endre på backfireren midt i en kamp! Få inn Keane på topp sammen med Torres, og Babel inn på en av kantene (hint Kuyt) da har vi en sjanse. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Isj.. Dette ser ikke bra ut i det hele tatt. Forferdelig bakover av oss så langt. Eneste som får godkjent av meg er Masche og Riera.. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Jada, når jeg for en gangs skyld håper dere vinner Ta det med ro. Det gjør vi også. For øvrig enig med Jefecito; vi må få Torres og inneffektive Keane på topp nå. Men Keane er nå i "dytten" som Tjernås sikkert ville sagt. Babel inn for Kuyt høres også fornuftig ut nå. Riera skal i alle fall ikke ut, da han nesten er den eneste som har vist noe positivt så langt. Men dette tar vi i 2. omgang. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Skal da faen ikke begynne å endre på backfireren midt i en kamp! Få inn Keane på topp sammen med Torres, og Babel inn på en av kantene (hint Kuyt) da har vi en sjanse. Ja for vi spiller så JÆVLIG bra i forsvar! Inn med Agger, Keane og Babel. Men det skjer jo garantert ikke noe før 70-80min. Edit: Riera blir garantert bytta ut! Sikkert som banken.. Endret 5. oktober 2008 av ErlendRU Lenke til kommentar
Niram Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Ja, skulle jaggu ikke forundre meg om han tar ut Riera fremfor Kuyt Og Agger kan vi nok se langt etter.. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Pokker. Liverpool ligger under I tillegg leder chelsea over villa. Og fkt tapte 5-0... Går mot en dyster aften er jeg redd Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Ja for vi spiller så JÆVLIG bra i forsvar! Inn med Agger, Keane og Babel. Men det skjer jo garantert ikke noe før 70-80min. Edit: Riera blir garantert bytta ut! Sikkert som banken.. Rafa kommer aldri til og bytte på midtstopperne i en kamp. Om ikke Skrtel eller Carra er skadet eller noe. Tipper Rafa bytter ut Riera etter 68 min og da kommer sikkert Benayoun inn (desverre). Lenke til kommentar
TolLefsa Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Er det flere enn meg, som lurer på hvorfor Kuyt i det heletatt befinner seg i troppen ?? Det som har skjedd nå er altså alt det jeg fryktet før kamp. At hver gang vi får ballen skal vi dulle,dalle og kose med ballen helt til vi mister han. 1 målet: kaos i feltet, hvor ingen av spillerene klarer å dælje ballen ut av feltet på skikkelig vis. Nei, der skal Liverpool FC kose litt før vi får ballen ut. 2 målet: at Reina ikke skjønner at det frister noe jævlig å skyte fra 17 meter skjønner ikke jeg. Reina stiller opp Torres og Masherano i mur. noe som gjør at den Shitty spilleren bare kan plassere ballen over hode til mash og i mål. Jaja, Go on you REDS ! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Der ble vi SNYTT! Eller hva? Endret 5. oktober 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå