Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jada, når jeg for en gangs skyld håper dere vinner

Ta det med ro. Det gjør vi også. ;)

For øvrig enig med Jefecito; vi må få Torres og inneffektive Keane på topp nå. Men Keane er nå i "dytten" som Tjernås sikkert ville sagt. Babel inn for Kuyt høres også fornuftig ut nå. Riera skal i alle fall ikke ut, da han nesten er den eneste som har vist noe positivt så langt. Men dette tar vi i 2. omgang. :tease::yes:

Lenke til kommentar
Skal da faen ikke begynne å endre på backfireren midt i en kamp! Få inn Keane på topp sammen med Torres, og Babel inn på en av kantene (hint Kuyt) da har vi en sjanse.

Ja for vi spiller så JÆVLIG bra i forsvar! :D Inn med Agger, Keane og Babel. Men det skjer jo garantert ikke noe før 70-80min.

Edit: Riera blir garantert bytta ut! Sikkert som banken..

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Ja for vi spiller så JÆVLIG bra i forsvar! :D Inn med Agger, Keane og Babel. Men det skjer jo garantert ikke noe før 70-80min.

Edit: Riera blir garantert bytta ut! Sikkert som banken..

Rafa kommer aldri til og bytte på midtstopperne i en kamp. Om ikke Skrtel eller Carra er skadet eller noe.

Tipper Rafa bytter ut Riera etter 68 min og da kommer sikkert Benayoun inn (desverre).

Lenke til kommentar

Er det flere enn meg, som lurer på hvorfor Kuyt i det heletatt befinner seg i troppen ??

Det som har skjedd nå er altså alt det jeg fryktet før kamp. At hver gang vi får ballen skal vi dulle,dalle og kose med ballen helt til vi mister han.

1 målet: kaos i feltet, hvor ingen av spillerene klarer å dælje ballen ut av feltet på skikkelig vis. Nei, der skal Liverpool FC kose litt før vi får ballen ut.

2 målet: at Reina ikke skjønner at det frister noe jævlig å skyte fra 17 meter skjønner ikke jeg. Reina stiller opp Torres og Masherano i mur. noe som gjør at den Shitty spilleren bare kan plassere ballen over hode til mash og i mål.

Jaja, Go on you REDS !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...