JR Ewing Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Mener at dette er så godt som et toppet lag, og også en formasjon jeg liker å se oss spille i. Come on you reds! Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Det at Babel stort sett har vært innbytter, er faktisk en av de valgene Benitez har gjort som jeg synes er lettest å forstå. I fjor var han lenge en superreserve som hevet laget flere hakk når han kom innpå, men når han etterhvert fikk tillit fra start, var han langt fra like synlig. Dette gjentok seg gang på gang. I år vet jeg ikke om han har startet noen kamper, men i de første kampene han kom innpå etter OL var han langt i fra god - faktisk irriterende dårlig til tider. Det er først nå de siste kampene han har kommet tilbake i god gammel form. Og når vi også har fått Riera på laget nå, som også stadig oftere viser glimt av storhet, forstår jeg godt at det ikke vil være et opplagt valg å sette Babel i hver startoppstilling. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Wow, jeg tippa riktig lag jo!! Hvertfall det jeg foreslo offensivt. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 I utgangspunktet vil jeg at vi stiller i en 4-4-2 spesielt når både Torres og Keane er skadefrie, men i en sånn kamp som dette så skjønner jeg Rafa veldig godt. Trenger vi mål, håper jeg vi setter inn Keane og Babel. I dag MÅ vi sette sjansene våre. YNWA Lenke til kommentar
Niram Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Spent på matchen.. Greit at Keane ikke starter egentlig, syns Rafa har plukket ut et taktisk smart lag. Gleder meg:) Lenke til kommentar
GLN Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) gerrard, babel og torres netter. Nu er det kamp, snakkes Endret 5. oktober 2008 av Pirja Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Kampen i gang.... der! EDIT: God åpning. Ser lovende ut. Endret 5. oktober 2008 av MagnusW Lenke til kommentar
Niram Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Fy faen. Satt og så på en finfin stream, nå kollapsa alt akkurat klokka 1600. GREAT. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Hvorfor har ikke Canal+ norske kommentatorer på denne kampen? Er flinke de engelske også, ikke det, men er bedre med norske synes jeg. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Haha! Hull tok ledelsen borte mot Spurs Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Fy faen. Satt og så på en finfin stream, nå kollapsa alt akkurat klokka 1600. GREAT. Samma her, sitter og ser på den streamen men det er jo West Ham-Bolton. *lete videre* Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Hvorfor har ikke Canal+ norske kommentatorer på denne kampen? Er flinke de engelske også, ikke det, men er bedre med norske synes jeg. De gidder ikke bruke ressurser på det. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Herregud da Kuyt! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Bra Kuyt! Engelske kommentatorer er 100 ganger bedre da. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 fittefaen! er det mulig å være rævva i forsvar da? jævla dritt Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Du kødder med meg? Faen i helvete! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Gikk glipp av det. Dårlig av Pool eller bra av City? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Dårlig av oss. SPiller latterlig nå. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Feil tråd, provoser noen andre steder *peke* Hva er det Skrtel sliter med i dag, borsett fra Robinho. Skulle brukt Agger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå