Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Likte ny Homer også jeg da. Gleder meg til dagens kamp(er) Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Da var ny avtar på plass, på tide å bytte den gamle ut til fordel for noe som har med Liverpool å gjøre nå. Haha, Torres avatarer eier Lenke til kommentar
Niram Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Hehe.. På tide det ja Noen som vet om en gratis side som sender greie PL streams? Tenker på kampen etterpå, da jeg ikke har tilgang til C+ i dag.. : / Endret 5. oktober 2008 av braxboy Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 2 timer og et kvarter til sendingen på C+ begynner, da står valgene mellom å lese i Gerrard biografien, se A Year In My Life eller se Liverpool - PSV i opptak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg ser på Turtles III jeg da. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Gå på myp2p.eu også livesports. Da burde du finne 'Pool kampen. Se etter Setanta Sports eller Fox HD Mediplayer. Disse har veldig gode streams med 8-900kbps Lenke til kommentar
Niram Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Ok, takker skal sjekke det ut! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Forventer flere mål av Robinho i dag. Og hvorfor får ikke Babel starte? Jeg vet han er god når han kommer inn som innbytter, men jeg synes han burde få flere sjanser fra start. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Kanskje du kan søke trenerjobb da? Han får nok flere sjanser fra start,men ikke idag. Sikkert mot Wigan. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Forventer flere mål av Robinho i dag. Og hvorfor får ikke Babel starte? Jeg vet han er god når han kommer inn som innbytter, men jeg synes han burde få flere sjanser fra start. Babel mer enn superreserve Her er en relativt fersk artikkel angående Babel om hva som er grunnen. Og litt om hva Rafa tenker om han framover. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Forventer flere mål av Robinho i dag. Og hvorfor får ikke Babel starte? Jeg vet han er god når han kommer inn som innbytter, men jeg synes han burde få flere sjanser fra start. Babel mer enn superreserve Her er en relativt fersk artikkel angående Babel om hva som er grunnen. Og litt om hva Rafa tenker om han framover. jeg ser egentlig ingen begrunnelser for at han ikke skal spille fast, jeg ser kun grunner til at han burde spille mer. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 - Men først må han forbedre seg på det taktiske. Vi jobber med ham på det. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 - Men først må han forbedre seg på det taktiske. Vi jobber med ham på det. Har han teorikurs på kveldstid? Jeg vet ikke om en spiller som har blitt bedre av å sitte på benken. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Det er vel derfor han blir matchet litt forsiktig, Benitez antyder jo at det ikke er lenge før han vil begynne å figurere jevnere i startoppstillingen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Det er vel derfor han blir matchet litt forsiktig, Benitez antyder jo at det ikke er lenge før han vil begynne å figurere jevnere i startoppstillingen. Jeg mener det er alt for seint. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 2 timer og et kvarter til sendingen på C+ begynner, da står valgene mellom å lese i Gerrard biografien, se A Year In My Life eller se Liverpool - PSV i opptak. Her varmer man opp med musikk. Skikkelig høy musikk. Sa det også på TIA-forumet, fete bilder og jeg er veldig misunnelig right now Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Enig med Hyrlen her altså. Merkelig at Babel ikke får sjansen fra start oftere. Han spiller jo som regel veldig bra når han frå sjansen fra start også, men så blir han benka i de neste kampene. Rafa er en merkelig mann. Nå har vi Kuyt og Riera også som begge gjør en solid jobb, så nå har vi litt flere valgmuligheter hvertfall, det er jo digg. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 I dag blir spennende. Hvis Robinho, SWP og Jo finner formen og dere ikke er 100% i forsvaret, så kan det bli litt baklengsmål på dere. Men på andre siden er det egentlig det samme med Torres. Kan se for meg en del mål i begge (Chelsea og Pool) kampene i dag, gleder meg Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Skal ikke se bort ifra at det blir poengtap i dag nei, City har jo et par klassespillere de.. Og jeg husker hvordan Dunne spillte sitt livs kamp i fjor mot oss. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Digg å ha Canal+ av og til. De sender kampen i dag til tross for at engelskmennene ikke får sett den på TV. Loving it. Laget: Reina Arbeloa - Carra - Skrtel - Aurelio Masche - Alonso Kuyt - Gerrard - Riera Torres Subs: Cavalieri, Dossena, Agger, Keane, Benayoun, Babel, Lucas. Liker laget. Selv om det er litt kjipt at Keane må vike for to sentrale midtbanespillere i dag, så tror jeg det kan være smart av Rafa å stille med vår "vante" 4-2-3-1 fra i fjor i denne kampen. Da er det bare til å benke seg foran TV-en og håpe på det beste, tror det blir en god kamp hvert fall. Tre poeng i dag hadde vært knall. Oh when the reds, Oh when the reds Go marching in, Go marching in Oh when the reds go marching in! I wanna be in that number Oh when the reds go marching in! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå