MagnusW Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg klarer ikke helt å se hva TIA er en forkortelse for? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Bare se hva denne tråden heter for eksempel. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Hint: se emnetittelen i denne tråden EDIT: ErlendRU er en slu rev. Endret 4. oktober 2008 av Points Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Det var nesten litt flaut at jeg ikke tok den. Hvor finner jeg den aktuelle tråden? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 This is Anfield > The Reds > The Boot Room > The Reds Bildetråd Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Takk, fant den selv også. Gleder meg skikkelig til i morgen. Blir en liten tur på treningssenteret som oppvarming til kampen. Så er det på med Torres, evt. Gerrard-drakten, og benke seg foran TVen. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Fantastic, Termo. Diggbare bilder, er jo minne for livet det. Skrtel med posene sine, haha. Lurer på hva han har kjøpt. :!: Og Termo var jo småsøt. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Selvsagt er Arsenal bedre på sitt beste, men det gjelder vel egentlig alle. På sitt beste er Arsenal helt fantastiske å se på til tider. Selv Liverpool spiller fantastisk fotball når de er på sitt beste, selv om mange United-supportere har problemer med å godta det. Problemet er at verken vi eller Arsenal (eller andre lag) klarer å ta ut dette i hver kamp. Og i de to siste kampene til Arsenal har de i alle fall overbevist om de også kan spille dødskjedelig fotball med liten fantasi. Stemmer. Jeg har aldri sett Liverpool spille fantastisk fotball. Kjedeligere lag skal man lete etter. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Stemmer. Jeg har aldri sett Liverpool spille fantastisk fotball. Kjedeligere lag skal man lete etter. Du virker som en skakkelig sjel som sitter og vasser gjennom Berbatov filmer på youtube, og får en svak ereksjon hver gang han har en fin toutch. Du kan ikke beskrive fin fotball (eller, du ville prøvd deg med eksempel som: når Evra springer opp vinger, slår inn til Berbatov som brasser imål) men faktumet er at du sitter å griner mer over andres lag prestasjoner enn lag's brilijanse, til å nyte det. Drit i om du er United supporter, nyt de sekundene Dirk Kuyt dribler av 4 mann, serverre ballen til Torres som rykker forbi 2 stykker, og slår eg perfekt innlegg til en Robbie Keane på løp i boksen som bare plasserer ballen i lengste. Nyt det. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Drit i om du er United supporter, nyt de sekundene Dirk Kuyt dribler av 4 mann, serverre ballen til Torres som rykker forbi 2 stykker, og slår eg perfekt innlegg til en Robbie Keane på løp i boksen som bare plasserer ballen i lengste. Nyt det. Ehm, vi snakker om nydelig fotball. Samme gjelder egentlig Park og. De to jobber som faen for laget som er utrolig viktig, men skal egentlig ikke nevnes i denne sammenhengen. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Stemmer. Jeg har aldri sett Liverpool spille fantastisk fotball. Kjedeligere lag skal man lete etter. Du virker som en skakkelig sjel som sitter og vasser gjennom Berbatov filmer på youtube, og får en svak ereksjon hver gang han har en fin toutch. Du kan ikke beskrive fin fotball (eller, du ville prøvd deg med eksempel som: når Evra springer opp vinger, slår inn til Berbatov som brasser imål) men faktumet er at du sitter å griner mer over andres lag prestasjoner enn lag's brilijanse, til å nyte det. Drit i om du er United supporter, nyt de sekundene Dirk Kuyt dribler av 4 mann, serverre ballen til Torres som rykker forbi 2 stykker, og slår eg perfekt innlegg til en Robbie Keane på løp i boksen som bare plasserer ballen i lengste. Nyt det. Nå skal jeg ikke blande meg oppi hvem som sier hva,men han begynte vel så smått å diskturere generell spillestil,ikke en enkeltmannsprestasjon og 2. Feks. Bolton er et lag med generell dritkjedelig spillestil,selv om Steinsson har kanskje det fineste PL målet til nå. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Har Kuyt noensinne driblet 4 mann? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Har Kuyt noensinne driblet 4 mann? Var det spørsmålet jeg også skulle stille? Å isåfall, var de bevist? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Fantastic, Termo. Diggbare bilder, er jo minne for livet det. Skrtel med posene sine, haha. Lurer på hva han har kjøpt. :!: Og Termo var jo småsøt. Skrtel hadde til og med lagt igjen 4-5 poser i bilen før jeg fikk tatt bildet Lenke til kommentar
Niram Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Wow termo, relativt misunnelig nå Var det enkelt å få de til å stille opp eller? :- ) Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Har Kuyt noensinne driblet 4 mann? Har Kuyt noensinne gjort annet? Mannen er jo som en ung Ronaldinho. Anywho, City kamp om noen timer. City er det motsatte av stabile for tiden, og vi kan enten vinne 15-0 eller tape 4-0. Håper på dette laget: ------------- Torres ------------- Keane/Riera - Gerrard ----- Kuyt --------- Alonso - MAsche Aurelio - SKrtel - Carra - Arbeloa -------------- REina Bortimot umulig å sette opp laget nå, siden de fleste fortjener enn plass. Mascherano må inn, men Alonso kan ikke gå ut etter de siste prestasjonene. Keane har endelig scoret, og bør få starte denne også. Riera bør også få sjangsen mot gamleklubben. Huff. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Wow termo, relativt misunnelig nå Var det enkelt å få de til å stille opp eller? :- ) Gikk greit, utfordringen var Alonso siden det han stilte opp på egentlig var et arrangemnt for de som hadde forhåndsbestilt Fifa 09 og skulle ha signatur på coveret, når vi prøvde første gangen var vaktene rimelig strenge, men så gikk vi tilbake mot slutten da det bare var et par stykker igjen og ventet på de og fikk lov til å ta bilde etter at vaktene hadde fått sitt Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Off, jeg mister så og si hele første omgang :S Håper andre omgang blir best Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Da var ny avtar på plass, på tide å bytte den gamle ut til fordel for noe som har med Liverpool å gjøre nå. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Har Kuyt noensinne driblet 4 mann? Har Kuyt noensinne gjort annet? Mannen er jo som en ung Ronaldinho. Dagens. Er du faktisk seriøs? Endret 5. oktober 2008 av String-Emil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå