Jefe Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 ARSENAL LIGGER UNDER I FØLGE VGLIVE Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Arsenal ligger under mot Sunderland. Sweet Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Ser kampen, og Arsenal suger... Hvem var det som sa at Arsenal spiller penest fotball i England? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) De er helt utforutsigbare, det er grunnen til jeg svartest på kampene mot dem i år. Uh, 4 min igjenn. Dette går veien Not :/ Endret 4. oktober 2008 av guttorm Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) De er helt utforutsigbare, det er grunnen til jeg svartest på kampene mot dem i år.Uh, 4 min igjenn. Dette går veien Akkurat det skulle du aldri ha sagt Endret 4. oktober 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Ser kampen, og Arsenal suger... Hvem var det som sa at Arsenal spiller penest fotball i England? Jeg mener på en god dag så er Arsenal det desidert med underholdende laget i England. Problemet er vel at det er for lite kontinuitet i stallen, stjernene de fostrer opp vil av en eller annen grunn forlate klubben, egentlig ikke så rart mtp. at det stort sett er franskmenn og afrikanere. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 De er helt utforutsigbare, det er grunnen til jeg svartest på kampene mot dem i år.Uh, 4 min igjenn. Dette går veien Akkurat det skulle du aldri ha sagt At jeg aldri kan holde brødskuffa igjenn! Nei som sagt, utforutsigbare! rimelig bra med 1-1 også da. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Ser kampen, og Arsenal suger... Hvem var det som sa at Arsenal spiller penest fotball i England? Jeg mener på en god dag så er Arsenal det desidert med underholdende laget i England. Problemet er vel at det er for lite kontinuitet i stallen, stjernene de fostrer opp vil av en eller annen grunn forlate klubben, egentlig ikke så rart mtp. at det stort sett er franskmenn og afrikanere. Tenkte akkurat det samme sjæl. Når spillet først funker så funker det også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Ikke ulikt Daniel Braatens tid i RBK. Noen forhåpninger til City-kampen. Tror dere før det tøft mot Jo-Elano-Robinho. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Synes egentlig vi skal kjøre fjorårets formasjon jeg med Alonso og Masche og Kuyt og Riera/Babel på kantene. Får heller benke Keane da altså. Må si jeg er jævlig redd for de offensive spillerne til City altså. Her har vi ikke råd til tabber i forsvaret og lignende. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Håper Keane starter og vi spiller 4-4-2. Vi trenger alle matchvinnerne vi har og Keane er en av dem. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Blir digg visst vi vinner i morra!! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) For de som vil se Luis Garcia og Pongolle, blant flere, i aksjon nå, tune over til TV2 Sport. Barca - Atletico. Og for en sjuk åpning - 3-1 etter 13 minutter. Edit: 4-1. Herregud. Fem mål på omtrent et kvarter. :!: Endret 4. oktober 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 For de som vil se Luis Garcia og Pongolle, blant flere, i aksjon nå, tune over til TV2 Sport. Barca - Atletico. Og for en sjuk åpning - 3-1 etter 13 minutter. Edit: 4-1. Herregud. Fem mål på omtrent et kvarter. :!: Sykt av barca. Hvem har scora målene? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Det er 5-1 nå. Eto'o x2, Messi, Gudjohnsen, Marquez og Maxi for Atletico. Barca har vært helt overlegne Atletico og hatt noen svære sjanser i tillegg. Håper Atletico spiller så dårlig som dette om drøye halvannen uke. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Marquez 1-0 Eto'o 2-0 Messi 3-0 Rodriguez 3-1 Eto'o 4-1 Og nå scoret Gudjohnsen 5-1. Atletico suger jo. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Ser kampen, og Arsenal suger... Hvem var det som sa at Arsenal spiller penest fotball i England? Jeg mener på en god dag så er Arsenal det desidert med underholdende laget i England. Problemet er vel at det er for lite kontinuitet i stallen, stjernene de fostrer opp vil av en eller annen grunn forlate klubben, egentlig ikke så rart mtp. at det stort sett er franskmenn og afrikanere. Selvsagt er Arsenal bedre på sitt beste, men det gjelder vel egentlig alle. På sitt beste er Arsenal helt fantastiske å se på til tider. Selv Liverpool spiller fantastisk fotball når de er på sitt beste, selv om mange United-supportere har problemer med å godta det. Problemet er at verken vi eller Arsenal (eller andre lag) klarer å ta ut dette i hver kamp. Og i de to siste kampene til Arsenal har de i alle fall overbevist om de også kan spille dødskjedelig fotball med liten fantasi. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Ser kampen, og Arsenal suger... Hvem var det som sa at Arsenal spiller penest fotball i England? Jeg mener på en god dag så er Arsenal det desidert med underholdende laget i England. Problemet er vel at det er for lite kontinuitet i stallen, stjernene de fostrer opp vil av en eller annen grunn forlate klubben, egentlig ikke så rart mtp. at det stort sett er franskmenn og afrikanere. Selvsagt er Arsenal bedre på sitt beste, men det gjelder vel egentlig alle. På sitt beste er Arsenal helt fantastiske å se på til tider. Selv Liverpool spiller fantastisk fotball når de er på sitt beste, selv om mange United-supportere har problemer med å godta det. Problemet er at verken vi eller Arsenal (eller andre lag) klarer å ta ut dette i hver kamp. Og i de to siste kampene til Arsenal har de i alle fall overbevist om de også kan spille dødskjedelig fotball med liten fantasi. Sant det Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 La ut bildene med Skrtel og Alonso i bildetråden på TIA forumet, prøvde igjen med de 5 siste, men det er noe korrupt, men fikk lastet opp de to viktigste der ved hjelp av imageshack. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 La ut bildene med Skrtel og Alonso i bildetråden på TIA forumet, prøvde igjen med de 5 siste, men det er noe korrupt, men fikk lastet opp de to viktigste der ved hjelp av imageshack. Årh, misunnelig. Skal gjennomsøke byen etter spillere neste gang jeg er over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå