banansplitt™ Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Vært å tatt noen øl, men absolutt ikke full. Åja Skrtel er vel ikke lett å skrive. Om du skulle lure; det er med vilje. Men jeg uttaler Skrtel for Skvørtel, så hvorfor ikke skrive det slik også? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Åja, haha daså! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 LIkte det med Q i, han spiller jo som en blekksprut som fanger det meste av baller Tidlig oppe ja, boring! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Tidlig oppe? Må nesten legge meg snart Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Heier på Gamst idag jeg. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Er så deilig at kampen er i morgen siden jeg jobber til 19 i dag. Nesten alle helgekamper har klaffet med jobb til nå i år, herlig! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Prøver å ordne med bilder i et album nå. Satser på at det funker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Prøver ut photobucket, totalen er på ca 30% nå. Har ingen tidligere erfaringer så vet ikke hvor bra det blir, men gir det et forsøk. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Da tror jeg bilder osv. skal være i orden. Som sagt hadde jeg en fantastisk tur fra mandag til fredag, jeg fikk overvære en 3-1 seier på Anfield, stemningen var fantastisk, jeg fikk oppleve byen og omsvisning på Anfield. Samt at jeg som sagt fikk møte og ta bilde med Skrtel og Alonso. Fikk også kjøpt mye effekter i superstoren som jeg har lagt ut en rekke bilder av, uten at man egentlig på noen måte får et skikkelig inntrykk av hvor stor den faktisk er. legg spesielt merke til døren til prøverommet i superstoren. Det er også et noen bilder fra kampen som er lagt ut og som dere kan se satt jeg på motsatt side av The Kop, stemningen var upåklagelig og jeg hadde en scouser ved siden av meg som fungerte som en utmerket forsanger. Album fra turen Edit: Noe klikket så de 5 siste bildene, deriblant bildene med Skrtel og Alonso ikke kom med, men skal prøve å fikse dette evt legge de ut på vanlig måte i løpet av dagen. Endret 4. oktober 2008 av Termometer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Gutten redigerte. Endret 4. oktober 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 "Edit: Noe klikket så de 5 siste bildene, deriblant bildene med Skrtel og Alonso ikke kom med, men skal prøve å fikse dette evt legge de ut på vanlig måte i løpet av dagen." Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Gratulere med dagen Roy Evans. 60år i år- Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Så det store spørsmålet, fikk du autografen til Skrtel på drakta? Fint du orker å legge bildene ut, thx. Digg store, lurer på om jeg kan lokke Hewitt eller Wh1te til å kjøpe et rått skjerf til meg, mangler liksom det. Kan ikke si jeg er så veldig begeistret for denne søndags kamp utviklingen: 1. Blir ikke det samme å drikke øl og se kamp på en søndag, selv om det i praksis funger fint(by turen mangler) 2. Søndag er promille dag, kampene rundt 13:00 blir knallharde. Hardt nok å rekke 16:00. 3. Nå er ytterligere 2 kamper flyttet pga Sky skulle sende dem, usikker til hvilken dag thought. Endret 4. oktober 2008 av guttorm Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Fikk desverre ikke autograf av Skrtel, hadde for det første ikke penn, og for det andre hadde jeg CL bortedrakten fra i fjor som er svart uten nr. Dessuten hadde han litt dårlig tid så rakk ikke ta av jakka og genseren jeg hadde på meg da jeg møtte han. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Moralen blir, gå ikke ut i liverpool uten drakten du vil ha autograf på og husk tusj Utrolig heldig at du traff akkurat han da, han er min favoritt spiller. Du er kongen, *tar på termo* Endret 4. oktober 2008 av guttorm Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Hvordan er det ikke mulig å ha FIFA enda? (Sorry Jefecito, men må si at du valgte feil sted å kjøpe, spesielt pga. fraktprisen) Ja, kom igjen, gni det inn bitch Skal avbestille det derfra nå. MPX var det bare tull med, så kjøper jeg det fra absoluttspill.no eller noe sånt. Har heldivis høstferie tre dager i neste uke så da blir det litt spilling regner jeg med Herlige bilder Termo, absolutt fantastisk Dette starter vi med i morgen. Reina Arbeloa - Carragher - Skrtel - Aurelio Kuyt - Gerrard - Mascherano - Riera Keane - Torres Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Takk, Termo! Lovely! Superstoren så fantastisk ut. Selv om jeg savner bildene av Skrtel og Alonso, få dem uuuut! Hvis du vil være anonym så bare tagg over deg selv. Digg store, lurer på om jeg kan lokke Hewitt eller Wh1te til å kjøpe et rått skjerf til meg, mangler liksom det. Kan selvfølgelig kjøpe et skjerf til deg om du vil ha. "Samler" litt på skjerf selv, er så mange fine. Kjøper alltid 2-5 nye når jeg er over dammen, og må også alltid ha et souvenirskjerf fra hver kamp jeg er på (altså sånn Liverpool v X-skjerf). Men selv om jeg har mange skjerf og kjøper mange nye hver tur, så er det alltid bare ett jeg har med meg på kamp og det skjerfet har jeg hatt på hver Liverpool-kamp, og har ingen planer om å bytte ut det som kampskjerfet til de kommende kampene. Veldig lekkert, enkelt skjerf i helrødt med "Liverpool F.C." på den ene siden og "You'll Never Walk Alone" på den andre, samt klubbemblemet i stor skala på begge ender av skjerfet. Nydelig. Moralen blir, gå ikke ut i liverpool uten drakten du vil ha autograf på og husk tusj Faen ikke kødd engang. Husker vi rota fælt etter en penn når vi traff Carra (og senere Gerrard) og jeg vurderte å løpe ut og kjøpe en penn mens vi satt og spiste og ventet på at Carra skulle gå, men vi droppa det så det ble med å møte ham. Men fra nå av reiser jeg ikke til Liverpool uten å ha en penn på meg og drakt som kan signeres ved nødvendighet. Edit: Yey, fikk selvbiografien til Carra i dag. Men skal drøye å lese den til vi reiser om halvannen uke, hvis jeg greier det. Endret 4. oktober 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Hvordan er det ikke mulig å ha FIFA enda? (Sorry Jefecito, men må si at du valgte feil sted å kjøpe, spesielt pga. fraktprisen) Ja, kom igjen, gni det inn bitch Skal avbestille det derfra nå. MPX var det bare tull med, så kjøper jeg det fra absoluttspill.no eller noe sånt. Har heldivis høstferie tre dager i neste uke så da blir det litt spilling regner jeg med Ja, bruk absoluttspill. They never let you down Sorry, var vel litt bitchy Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Kan selvfølgelig kjøpe et skjerf til deg om du vil ha. Hadde vert supert. Jeg syns nesten det er litt frekt å spør om det siden jeg ikke kjenner deg, men det hadde jo uansett ikke kostet mer en et nei fra din side. Desuten er det litt anderledes når en kan se hele utvalget, istedet for bilder på nett. Jeg er rimelig sikker på at du er kompetent til å plukke ut et fint Avlevering skal vi alltid få til ettersom vi holder til her i byen, og penger er no problemo. jaja, litt oftopic dette. Faen ikke kødd engang. Husker vi rota fælt etter en penn når vi traff Carra (og senere Gerrard) og jeg vurderte å løpe ut og kjøpe en penn mens vi satt og spiste og ventet på at Carra skulle gå, men vi droppa det så det ble med å møte ham. Men fra nå av reiser jeg ikke til Liverpool uten å ha en penn på meg og drakt som kan signeres ved nødvendighet. Uh, den er litt bad. Men du kom ikke så halvgalt utav det. Jeg hadde til og med tusj med meg på Legdenskampen, hang fint inne i V-en på drakta Øvet meg til liverpool tur Rush sin autograf er jo ikke å forakte, men det ble for mye folk og styr på kvelden og jeg ble mer opptatt av øl, rart det der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå