tc47 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 I morgen holder ikke! TELL US NOW!! Enig, haha. Kjedelig fredagskveld som går bare i Fifa Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg har ikke FIFA enda og jeg skal på jobb i morgen tidlig. Dette er alt jeg har. Fortell, for faen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Agger på fylla og Torres etter å ha blitt kastet ut fra utested etter å ikke ha vært gamle nok? Endret 3. oktober 2008 av Points Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Hvordan er det ikke mulig å ha FIFA enda? (Sorry Jefecito, men må si at du valgte feil sted å kjøpe, spesielt pga. fraktprisen) Også jobb på lørdag ja, deilige saker. Termometer holder sikkert på, får vi håpe. Han leser ihvertfall her i tråden. EDIT: Haha Points. Har en følelse av at en av de er Alonso. Blir gøy å finne ut Endret 3. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg har ikke FIFA fordi jeg har jobba hele jævla dagene. Hadde jeg hatt spillet, hadde jeg knapt orket spille det uansett. Men nok FIFA-prat nå, kjør på Termo! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Ta å tipp de to spillerne du og. Så ser vi hvem som kom nærmest da. Er jo lite å gjøre uansett Agger på fylla og Torres etter å ha blitt kastet ut fra utested etter å ikke ha vært gamle nok? Hvorfor ble Skrtel byttet ut med Agger? Når Agger ikke spilte en gang? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Alonso og Arbeloa tipper jeg da. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Termometer er fortsatt her men skriver ikke! Men var det Agger eller Skrtel som spilte? Nå ble jeg litt forvirret takket være Points Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Agger spilte ikke, Skrtel did. Termometer is writing!!! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Møtte Skrtel da han var på vei ut av LFC Butikken på Anfield med en haug med poser. Og møtte Alonso på den tidligere nevnte Fifa 09 signeringen, egentlig var det forbeholdt for de som hadde forhåndsbestilt spillet på en spesiell butikk, og man måtte ha armbånd for å komme inn. Og da jeg var der rett før han kom var det haugevis av strenge vakter, men så gikk vi for å spise og prøvde igjen etter det og da var han på vei ut og vaktene litt mindre strenge så fikk bilde med begge to Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Pehent! Legg ut bildene her, ja. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 YEAH! Jeg hadde en rett (Tenkte på FIFA tingen når jeg tok og gjettet han. Dumt av deg å bytte Skrtel ut med Agger Points ) Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Tar resten med bilder og halvveis dagbok i morgen, hvis noen kan forklare meg en grei metode når jeg skal legge ut x antall bilder. Fikk tatt en del bilder av superstoren som absolutt er helt rå. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Gleder meg. Lov meg at de er lagt ut til kl. 16 da, da er jeg hjemme og har noe å se frem til på jobben. Vet ikke helt hva som er enkelt når det skal legges ut mange bilder. Photobucket ser jeg en del skryter av, aldri prøvd det selv, men du kan jo prøve å se. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Tenkte å etterlyse termis nettopp, nice. Gleder meg til rapporten Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Elllers så kan du alltid ta alle bildene opp i en RAR fil og uploade det på gratis delingsside? Som Mediafire? EDIT: http://www.mediafire.com/ hvis det var litt vanskelig å finne ut Endret 3. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 YEAH! Jeg hadde en rett (Tenkte på FIFA tingen når jeg tok og gjettet han. Dumt av deg å bytte Skrtel ut med Agger Points ) Jepp. Kan tenke meg at Sqirtl er hard på flaska med den vodka-samlingen han har hjemme. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Haha nice staving. Kan føle at du er full City-Pool blir jævlig gøy. Har en nabo som er die-hard City fan og har blitt stor i kjeften siden Al Fahim gjenga har tatt over Abramovitsj style. Alle resultater hadde vært greit for meg egentlig Endret 4. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Vært å tatt noen øl, men absolutt ikke full. City - Pool er en av mine favorittkamper ettersom jeg blir fornøyd uansett. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Vært å tatt noen øl, men absolutt ikke full. Åja Skrtel er vel ikke lett å skrive. City - Pool er en av mine favorittkamper ettersom jeg blir fornøyd uansett. Akkurat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå