Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er det ikke mulig å ha FIFA enda? :p (Sorry Jefecito, men må si at du valgte feil sted å kjøpe, spesielt pga. fraktprisen) Også jobb på lørdag ja, deilige saker.

Termometer holder sikkert på, får vi håpe. Han leser ihvertfall her i tråden.

EDIT: Haha Points. Har en følelse av at en av de er Alonso. Blir gøy å finne ut :D

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Ta å tipp de to spillerne du og. Så ser vi hvem som kom nærmest da. Er jo lite å gjøre uansett :)

Agger på fylla og Torres etter å ha blitt kastet ut fra utested etter å ikke ha vært gamle nok?

Hvorfor ble Skrtel byttet ut med Agger? Når Agger ikke spilte en gang? :p

Lenke til kommentar

Møtte Skrtel da han var på vei ut av LFC Butikken på Anfield med en haug med poser. Og møtte Alonso på den tidligere nevnte Fifa 09 signeringen, egentlig var det forbeholdt for de som hadde forhåndsbestilt spillet på en spesiell butikk, og man måtte ha armbånd for å komme inn. Og da jeg var der rett før han kom var det haugevis av strenge vakter, men så gikk vi for å spise og prøvde igjen etter det og da var han på vei ut og vaktene litt mindre strenge så fikk bilde med begge to :)

Lenke til kommentar

Gleder meg. Lov meg at de er lagt ut til kl. 16 da, da er jeg hjemme og har noe å se frem til på jobben. :p Vet ikke helt hva som er enkelt når det skal legges ut mange bilder. Photobucket ser jeg en del skryter av, aldri prøvd det selv, men du kan jo prøve å se.

Lenke til kommentar

Haha nice staving. Kan føle at du er full ;)

City-Pool blir jævlig gøy. Har en nabo som er die-hard City fan og har blitt stor i kjeften siden Al Fahim gjenga har tatt over Abramovitsj style. Alle resultater hadde vært greit for meg egentlig :p

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...