Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Men en ting som forundrer meg med kjøpene til Rafael, det er lite ungt og lovende der. Så klart det er enkelte, men sett iforhold til Wenger og Ferguson så er det lite kjøp for fremtiden. Å disse billig kjøpene bør han holde seg for god til, de tilfører jo ikke laget noe annet enn slitasje på benken.

8087495[/snapback]

 

Er delvis enig her, men faktum er at Liverpool har et veldig ungt lag. La oss ta en potensiell startellever:

 

Josè Reina (24)

 

Alvaro Arbeloa (24)

Gabriel Paletta (21)

Daniel Agger (22)

John Arne Riise (26)

 

Jermaine Pennant (24)

Mohamed Sissoko (22)

Steven Gerrard (26)

Mark Gonzalez (22)

 

Dirk Kuyt (26)

Craig Bellamy (27)

 

Snittalder: 24 år

 

8088843[/snapback]

Veldig potensiell, men ser hva du mener. Uansett så har alle under 25 til gode og vise seg gode nok for fast plass, med unntak av Sissoko og Reina. Ja jeg vet Pennant og muligens noen andre blir nevnt nå, men de er langt fra stabil nok til og innha fast plass på Liverpool om de skal ha noe håp om og vinne PL.

 

Uansett, ser poenget ditt.

 

De siste spillerne inn i troppen var følgende:

 

Craig Bellamy (27)

Gabriel Paletta (21)

Fabio Aurelio (27)

Mark Gonzalez (22)

Jermaine Pennant (24)

Dirk Kuyt (26)

Nabil El Zhar (20)

Alvaro Arbeloa (24)

Javier Mascherano (22)

Synd mange av disse ikke får en skikkelig sjanse da, å enkelte her er virkelig merkelige kjøp av Benitez. Å med unntak av rimlig etablerte spillere som Pennant, Bellamy og Kuyt så kan jeg ikke se at så mange av disse er en forsterkning for Liverpool per dags dato.

 

Men ja Liverpool har et ungt lag, er vel kun et par i forsvaret som teller 30. Så hvis Benitez klarer og holde laget samlet kan det bli skummelt om et par år.

 

@Hewitt, var ikke verdens mest ufortjente seier. Den tittelen innehar Arsenal i Fa-cup finalen mot United.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Daniel Agger har jo mer eller mindre fast plass nå, og det synes jeg er bra, Hyypia begynner å bli gammel og grå.

 

Håper på et lignende lag som forrige gang i kveld,

 

Reina

FInnan

Carra

Agger

Riise/Aurelio

 

Gerrard

Sissoko

Alonso

Riise/Aurelio

 

Kuyt

Bellamy

 

Vil helst ikke se Gerrard på høyrekanten, men vi kan ikke ofre Momo, så Gerrard kan jo trekke litt lenger inn i banen, og Finnan får være med litt mere oppover evt. Håper på et sammarbeid med Riise/Aurelio på venstresida, det har jo vært vellykket flere ganger i år..

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
@Hewitt, var ikke verdens mest ufortjente seier. Den tittelen innehar Arsenal i Fa-cup finalen mot United.

8091289[/snapback]

Tja, jeg husker den kampen, kan for så vidt si meg delvis enig. Fattern - som beklageligvis er Gooner - var en glad mann den ettermiddagen, ja. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Nå fikk jeg frysninger. Er så herlig å høre The Kop synge sangen vår. Er også digg å høre Solèr snakke om hvor fantastiske supporterene og lagånden vår er :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hva sier Liverpool-fans om dette her, trodde dette var en seriøs nettside, men hadde jeg vært Liverpool-fan nå, hadde jeg vært direkte flau!

 

Latterlig å lese noe slikt av en "saklig" og "seriøs" skribent! Tragisk!

8093238[/snapback]

 

Det har vært snakk om det før i tråden. Jeg reagerer nesten mer på det du skriver. "Hadde jeg vært Liverpool-fan hadde jeg vært flau." Med det utsagnet plasserer du deg like lavt som skribenten ettersom du antyder at han og hans meninger er representativ for oss andre fans. Det blir for dumt. Pål Gleditsch beviser med den teksten at han er en useriøs og dårlig skribent, og absolutt ikke en optimal fan, men jeg akter ikke å la for eksempel United-fans bruke hans meninger i mot meg og mitt supporter-skap.

Lenke til kommentar
Hva sier Liverpool-fans om dette her, trodde dette var en seriøs nettside, men hadde jeg vært Liverpool-fan nå, hadde jeg vært direkte flau!

 

Latterlig å lese noe slikt av en "saklig" og "seriøs" skribent! Tragisk!

8093238[/snapback]

 

Det har vært snakk om det før i tråden. Jeg reagerer nesten mer på det du skriver. "Hadde jeg vært Liverpool-fan hadde jeg vært flau." Med det utsagnet plasserer du deg like lavt som skribenten ettersom du antyder at han og hans meninger er representativ for oss andre fans. Det blir for dumt. Pål Gleditsch beviser med den teksten at han er en useriøs og dårlig skribent, og absolutt ikke en optimal fan, men jeg akter ikke å la for eksempel United-fans bruke hans meninger i mot meg og mitt supporter-skap.

8093275[/snapback]

 

Er du seriøs nå? At jeg som Unitedsupporter kan si at jeg hadde vært flau dersom jeg hadde vært Liverpoolsupporter?? Hvis du ser hva han skriver, så hører det ikke hjemme noe sted, man ønsker ikke andre spillere skadet, uansett hvor sterkt man misliker laget! Det jeg mener er at det er dårlig av Liverpool.no tolererer en slik artikkel! Jeg mener ikke at ALLE Pool-fans ville skrevet det samme som han, det tviler jeg meget sterkt på! Såpass fotballforståelse har folk flest, vil jeg tro!

 

Denne artikkelen er vel et gyllent bevis på at man ikke skal skrive kampreferat like etter kampslutt... Synes liverpool.no burde fjernet artikkelen og gitt skribenten en kraftig advarsel!

Lenke til kommentar

Gabi: Les litt bakover, så ser du hva vi mener om den artikkelen. Mer hjelper det egentlig ikke å si.

 

Veldig bra omgang, men det er erketypisk at dette går til helvete nå egentlig. Super omgang hvor vi burde scoret 2-3 mål, og så kommer Barca og putter 2 mot tampen av andre omgang ... Jeg begynner å få en dårlig følelse basert på første omgang og ineffektiviteten. :( Men når det skal sies, var det en fantastisk bra omgang, mange store sjanser (MÅL?!), og godt spill. Barca er ufattelig tafatte for tiden, måtte det fortsette 45 minutter til.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Traore? Poserfan ute og går eller?

 

Fantastisk første omgang, men det mentale kan forandre seg drastisk om vi får et mål i mot oss. Eto'o, Deco og Ronaldinho har heldigvis spilt langt under par. Messi har vist potensiale, men vi har vært flinke å følge opp der bak. Vi har 45 nervepirrende minutter foran oss, men jeg føler meg likevel sikker på at vi går videre.

Lenke til kommentar
Fin kamp hittil, synd med sjansene spesielt Traore sin... Hadde vært en lenge omtalt scoring, hvis ballen hadde gått inn da...

8093849[/snapback]

 

Sissoko? :innocent:

 

Men ja, synes godt det kunne ha stått både 1 og 2 - 0 til Liverpool. Om Barca skal ha en sjangse må de finne på noe helt annet enn det puslespillet de har hatt nå i 1. omgang.

 

Foresten noen som så målet til Mancini? Var krutt i de overtrekksfintene! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...