Hewitt Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Skal vi bryte opp Carra-Skertel som har spilt meget bra, og sette inn Agger på søndag? Jeg synes vi kan gjøre det. Er ikke meg imot. De to har spilt veldig mye i sesonginnledningen nå. Om vi kjører samme lag, bare bytter en av dem med Agger, så vil ikke det ha noe å si. Men for all del, er jo Rafa som ser spillerne hver dag og som vet hva som må gjøres. Jeg er hvert fall ekstremt fornøyd med Carra-Skrtel, så bør vel egentlig ikke si at vi bør bryte dem opp heller. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Agger er neppe villig til å gå til Real som allerede har to stoppere av ypperste verdensklasse. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Agger er neppe villig til å gå til Real som allerede har to stoppere av ypperste verdensklasse. Blir irritert visst Agger drar!! Har troa på ham Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Blir irritert visst Agger drar!! Har troa på ham Har trua på at han blir god jeg og. Liverpool bør beholde ham og dyrke han ved siden av Carragher. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Skal vi bryte opp Carra-Skertel som har spilt meget bra, og sette inn Agger på søndag? Jeg synes vi kan gjøre det. Er ikke meg imot. De to har spilt veldig mye i sesonginnledningen nå. Om vi kjører samme lag, bare bytter en av dem med Agger, så vil ikke det ha noe å si. Men for all del, er jo Rafa som ser spillerne hver dag og som vet hva som må gjøres. Jeg er hvert fall ekstremt fornøyd med Carra-Skrtel, så bør vel egentlig ikke si at vi bør bryte dem opp heller. Er det et ja eller et nei? Jeg mener nei mot city. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Blir irritert visst Agger drar!! Har troa på ham Har trua på at han blir god jeg og. Liverpool bør beholde ham og dyrke han ved siden av Carragher. Helt enig, Skrtel er god. Problemet er at han glipper og gjør endel småfeil.. I går var det han som gjorde feilen som førte til goll... Lenke til kommentar
CCola Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Blir irritert visst Agger drar!! Har troa på ham Har trua på at han blir god jeg og. Liverpool bør beholde ham og dyrke han ved siden av Carragher. Ved siden av Carra? Jeg vil nå mer påstå at det er viktig å DYRKE han ved siden av Skrtel. Om Agger forlater blir jeg pissed (wow..). Har trua på Agger/Skrtel sammen i midtforsvaret om noen år blir virkelig bra. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Blir irritert visst Agger drar!! Har troa på ham Har trua på at han blir god jeg og. Liverpool bør beholde ham og dyrke han ved siden av Carragher. Ved siden av Carra? Jeg vil nå mer påstå at det er viktig å DYRKE han ved siden av Skrtel. Om Agger forlater blir jeg pissed (wow..). Har trua på Agger/Skrtel sammen i midtforsvaret om noen år blir virkelig bra. Ordla meg litt feil. Han bør dyrkes sammen med Skrtel, men han bør lære av Carragher, som har en rutine som alle unge stoppere trenger. Agger/Skrtel om et par år, når de får luket vekk noen småfeil, er et stopperpar det lukter svidd av. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Om Agger skulle forlate oss(noe som øker for hver kamp han ikke får spille) så er det jo ikke mange sesongene før Carra takker for seg, og da mangler vi plutselig en midtstopper. Men vis vi bytter ut en hele tiden, så alle 3 for spille, så har vi 2 unge og lovende midtstoppere. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Vi har også Hobbsy på utlån. Spørs om hvor langt han kan gå. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hobbs kan gå langt. Han er vel 20 år nå. Hvis han fortsetter utviklingen ser jeg ikke bort i fra at han blir den som "går i lære" under Agger og Skrtel om noen år, altså som er vår tredjestopper. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Haha Giallo. Du har ikke lyst på han? Men enig, tror det er media sladder på sitt beste. Hehe, jeg kan kanskje vurdere han viss du gir meg 5 jævla gode grunner. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Dæven så falskt Endret 2. oktober 2008 av Angels Eye Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg skal ikke starte en flamewar her nå, men det er da noe fundamentalt galt med perspektivene på det bildet der..? Pluss, ingen skygger bakover, står sola rett ovenfra noe som helst tid på året i england...? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Tipper følgende lag på søndag: Reina Arbeloa - Carra - Skrtel - Aurelio Kuyt - Gerrard - Mascherano- Riera Keane - Torres Her snakker vi om kontrakter. Rafa er ikke tilbud ny kontrakt enda. Kansje det er på tide? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Herlig med Keane og grei seier i går. Mista 1. omgang da. Denne gruppa går vi greit videre fra tenker jeg. Bare en liten måned igjen til Atletico hjemme nå, som jeg skal på, gleder meg må jeg si! Den beste kampen i gruppa vil jeg påstå. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Litt klippet og limt på det lagbildet ser det ut som Blir nok slik laget blir ja guttorm. Gleder meg Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Ser nå at det er falskt da,hehe Se på fotballene som ligger der,drikkeflaskene osv... Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg skal ikke starte en flamewar her nå, men det er da noe fundamentalt galt med perspektivene på det bildet der..? Pluss, ingen skygger bakover, står sola rett ovenfra noe som helst tid på året i england...? Tenkte nøyaktig det samme selv! Tror nok gutta har kosa sæ i photoshop ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå