Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Når sant skal sies så frykter jeg uavgjort mer enn tap mot City. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Angående det å reise til Liverpool for fans så skal det aldri stå på penger. Jeg har fått tre forespørsler fra Hewitt og han har fått to ja (Atletico borte hadde ødelagt en bachelor så jeg var fornuftig). Skaff dere kredittkort og sleng dere med. Det er bare penger. Når sant skal sies så er jeg glad jeg har en organisator i ham, så trenger jeg bare å følge strømmen. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Penger er bare papir, opplevelsen varer evig Gode supportere er dere, ingen skal si noe annet Blir automatisk litt glad i folk som er like fotball-idioter som meg selv. Men digger greit at det blir hjemmealene fest her, når Cinesque er borte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Få Alasmall til å ta en ferie også så har vi fest i begge trådenen game. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Men digger greit at det blir hjemmealene fest her, når Cinesque er borte. Artey likes to partey. Endret 2. oktober 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
GLN Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg er med på flere turer i året, bare jeg blir over 18 og kan reise alene. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg er med på flere turer i året, bare jeg blir over 18 og kan reise alene. Er i akkurat samme situasjon. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 City borte denne helgen? AH det blir gøy Har ikke bestemt meg om jeg skal kjøpe FIFA eller PES enda. Har FIFA 09 på ps3 og har spilt i det i hele går over 12 timer og har nå prøvd PES og det er ingen tvil at FIFA er overlegent. Bare å sammenligne "Be a pro" og "Become a Legend". Sistnevnte duger ikke. Men nok OT ellers så blir det straff igjen Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Først denger vi vår egen by rival, deretter skal vi gå å denge erkefienden sin byrival, what a life! For å gå litt tilbake i tid. Har endelig fått sett Everton målene. Er imponert over Keane på innlegget til Torres. Han har så høy fart at han holder på å gå i reklameskiltene, alikevell slår han milimeter passning fra dødlinja til Torres, meget godt gjort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Godt med en 16.oo kamp for Pool også. Gleder meg til lørdagen.(men det gjør jeg jo alltid. .) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Godt med en 16.oo kamp for Pool også. Gleder meg til lørdagen.(men det gjør jeg jo alltid. .) Lørdagen pga. fylla eller kamp? Liverpool spiller ikke den dagen så Lenke til kommentar
GLN Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Henger jeg etter? Real vil ha Agger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Godt med en 16.oo kamp for Pool også. Gleder meg til lørdagen.(men det gjør jeg jo alltid. .) Lørdagen pga. fylla eller kamp? Liverpool spiller ikke den dagen så Skal jo se Gamst-United. Alltid moro det. Smat fylla,og Pool(biljard) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Du har nok rett guttorm. Noen som vil tippe lagoppstilingen på søndag? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Tråden stenges for opprydding. Fifaprat tar dere i en helt annen tråd. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) And...GO. Fifadiskusjon kan tas i det generelle fotballforumet vil jeg påstå. En del innlegg er flyttet hit: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1016557 Endret 2. oktober 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Agger skal faen ingen steder. Jeg blir faktisk veldig bekymret nå som jeg leser at Real visstnok har seriøse planer om å by på Agger. Agger sliter med å være tredjevalg for tiden, og Real er en storklubb som har all verdens penger. Jeg tror ikke Agger vil gå, men et sånt tilbud må jo åpenbart friste og spesielt når han sliter med spilletiden. Men jeg blir ganske så forbanna på ledelsen om vi selger Agger. En ny kontrakt burde være på plass snart, og jeg håper Agger greie å bryte gjennom og få spilt masse førstelagsfotball i nær fremtiden. Jeg vet det er mye diskusjoner om dette, men jeg gjentar mine meninger om at jeg synes Agger er vår klart beste midtstopper i form og å selge ham vil være helt forferdelig. Han er en stor mann for fremtiden vår. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Skal vi bryte opp Carra-Skertel som har spilt meget bra, og sette inn Agger på søndag? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Tror neppe Real er interessert i han, Media sladder på høyt nivå Vist det viser seg å være fakta, så blir han neppe noe førstevalg i madrid heller, Canna og Pepe er soleklare valg per dags dato, og evt hvis Canna legger opp til sommeren, så vil Garay steppe inn. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Haha Giallo. Du har ikke lyst på han? Men enig, tror det er media sladder på sitt beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå