Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Angående det å reise til Liverpool for fans så skal det aldri stå på penger. Jeg har fått tre forespørsler fra Hewitt og han har fått to ja (Atletico borte hadde ødelagt en bachelor så jeg var fornuftig). Skaff dere kredittkort og sleng dere med. Det er bare penger. Når sant skal sies så er jeg glad jeg har en organisator i ham, så trenger jeg bare å følge strømmen.

Lenke til kommentar

City borte denne helgen? AH det blir gøy :)

Har ikke bestemt meg om jeg skal kjøpe FIFA eller PES enda.

Har FIFA 09 på ps3 og har spilt i det i hele går over 12 timer og har nå prøvd PES og det er ingen tvil at FIFA er overlegent. Bare å sammenligne "Be a pro" og "Become a Legend". Sistnevnte duger ikke. Men nok OT ellers så blir det straff igjen :(

Lenke til kommentar

Først denger vi vår egen by rival, deretter skal vi gå å denge erkefienden sin byrival, what a life!

For å gå litt tilbake i tid. Har endelig fått sett Everton målene. Er imponert over Keane på innlegget til Torres. Han har så høy fart at han holder på å gå i reklameskiltene, alikevell slår han milimeter passning fra dødlinja til Torres, meget godt gjort.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Godt med en 16.oo kamp for Pool også. Gleder meg til lørdagen.(men det gjør jeg jo alltid. .:p)

Lørdagen pga. fylla eller kamp? Liverpool spiller ikke den dagen så :p

Skal jo se Gamst-United. Alltid moro det. Smat fylla,og Pool(biljard)

Lenke til kommentar

Agger skal faen ingen steder. Jeg blir faktisk veldig bekymret nå som jeg leser at Real visstnok har seriøse planer om å by på Agger. Agger sliter med å være tredjevalg for tiden, og Real er en storklubb som har all verdens penger. Jeg tror ikke Agger vil gå, men et sånt tilbud må jo åpenbart friste og spesielt når han sliter med spilletiden. Men jeg blir ganske så forbanna på ledelsen om vi selger Agger. En ny kontrakt burde være på plass snart, og jeg håper Agger greie å bryte gjennom og få spilt masse førstelagsfotball i nær fremtiden. Jeg vet det er mye diskusjoner om dette, men jeg gjentar mine meninger om at jeg synes Agger er vår klart beste midtstopper i form og å selge ham vil være helt forferdelig. Han er en stor mann for fremtiden vår.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...