Giallorossi Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 I det siste har jeg i tillegg jobbet enda mer enn normalt, og neste uke har jeg vel en uke på omtrent 50 timer fordelt på 5 dager, så jeg jobber hardt nok for det spør du meg. Edit: Giallo: Faan, jeg hadde lyst å se The Hold Steady, men krasjer med landskampen. Make Our motherland proud. Oh, to bad, de er ikke et band som kommer daglig til Norge akkurat. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Men daså, da har du jo fortjent det. Reiser du med mange eller? Gillaroissi: Damn, har du munndiare? God natt Endret 2. oktober 2008 av Gamebatov Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Gillaroissi: Damn, har du munndiare? I Can't Keep mye mouth shut. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Til Oslo og Spania reiser jeg med en god kamerat. Til Liverpool reiser jeg med en annen kamerat og ikke minst cinesque, mah man! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Hvordan satt du opp alt? Bill. fly hotell og sant? Pakke eller bestilt alt hver for seg? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Til Oslo og Spania reiser jeg med en god kamerat. Til Liverpool reiser jeg med en annen kamerat og ikke minst cinesque, mah man! Skulle jeg dratt ut på en slik tur hadde jeg endt i på et helt annet sted (eller land) enn det jeg egnetlig skulle. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Fy fasan, ja det høres supert ut. Hvor skaffet du borte biletten til sånn niceprice? Må ta turen over sjøen jeg også snart, må få det til å passe med kammerater osv. Lurte på å reise med Liverbirds-stavanger, men det får bli neste år. Shame on me for å ikke ha vert der, men det først de senere år jeg virkelig har begynt å følge med. Dere har noen poeng angående borte/hjemme rekkefølgen. Har aldri tenkt over det, men det er kansje ikke så mye annenhver som man skulle tro nei. Dumt at Chel$ki fikk Drogbajegfallerlett skadet, hadde håpet å denge dem med han på laget. Kan absoultt ikke fordra fyren, var ikke så galt i fjor som året før, still...... Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Skal vel ikke spille mot Pool på en stund dere? Neste helg igjen da eller? Dere har vel City (?) på Søndag om jeg ikke husker helt feil. Både Chelsea og United er reine sykestuer for tida, så det er gunstig tidspunkter å spille bra på for dere. Men er faktisk villig til å vedde livet mitt (nei okey, så drøy er jeg ikke... Livet til morra mi kan vi ta) på at dere havner bak 2-3 lag på tabellen. Tipper 4-plassen i år igjen. Mtp den gode starten deres altså, før sesongen hadde jeg nok sett dere på 5 plassen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Hmm Game, du er back ja. Haha. Nei, kan faktisk se for meg 3. plass i år for dere. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Hvordan satt du opp alt? Bill. fly hotell og sant? Pakke eller bestilt alt hver for seg? Det er mange forskjellige detaljer. Vet ikke om jeg skal gå gjennom alt nå, men siden du spør så. Vi har stort sett ordnet det meste selv, men kjøper hotell+kampbillett-pakke til borte- og hjemmekampen mot Atletico via Liverpools offisielle samarbeidspartner Thomas Cook. I forhold til "uoffisielle" valg og svartebørs er det rimelig billig, vi betaler vel omtrent 1600,- for to netter på hotell og kampbillett borte mot Atletico, og tror vi havna på akkurat det samme til hjemmekampen. Per person så klart. Så kommer jo fly til begge plassene utenom, tar fly fra Sandefjord både til Liverpool og Spania med RyanAir (flybillettene t/r Madrid kosta 300,- inkludert avgifter ). I og med at vi er i Oslo i forbindelse med landskampen (som var planlagt mange måneder før vi i det hele tatt var klar for CL), så tar vi bare toget fra Oslo til Sandefjord og flyr direkte til Madrid derfra på lørdagen. Kampen er på onsdag, tilbake i Sandefjord torsdag kveld og hjemme i Stavanger grytidlig fredag. Så da bestemte vi oss for å ta noen dager ekstra i Madrid i forhold til de 2 nettene på hotell som vi får via Thomas Cook, og bestilte noen netter ekstra utenom. Til Liverpool er det stort sett det samme. Hotell+kampbillett-pakke fra Thomas Cook og fly og sånt selv. Skulle jeg dratt ut på en slik tur hadde jeg endt i på et helt annet sted (eller land) enn det jeg egnetlig skulle. Da er du egentlig bare vims. Fy fasan, ja det høres supert ut. Hvor skaffet du borte biletten til sånn niceprice? Må ta turen over sjøen jeg også snart, må få det til å passe med kammerater osv. Lurte på å reise med Liverbirds-stavanger, men det får bli neste år. Shame on me for å ikke ha vert der, men det først de senere år jeg virkelig har begynt å følge med. Thomas Cook Du får ta en tur med meg da. Jeg vurderte å reise med Liverbirds-Stavanger selv, men droppet det og reiste da heller på egenhånd på Atletico-kampene. Men hvis Liverbirdsene skal ha fellestur neste sesong, kunne jeg gjerne vurdere å slenge meg på. PS! Vi spiller mot Chelsea 26. oktober. Bortekamp, den er skummel. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Hmm Game, du er back ja. Haha. Nei, kan faktisk se for meg 3. plass i år for dere. Næh, Arsy har et grisegodt spillesystem, jeg tipper Chelseae som vinnere og Arsenal bak dem igjen, og vi på en noe skuffende 3 plass, og pool med den kjiipe 4 plassen. Da er du egentlig bare vims. Hoho, jeg er mer enn som så: Am a retard. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Hmm Game, du er back ja. Haha. Nei, kan faktisk se for meg 3. plass i år for dere. Næh, Arsy har et grisegodt spillesystem, jeg tipper Chelseae som vinnere og Arsenal bak dem igjen, og vi på en noe skuffende 3 plass, og pool med den kjiipe 4 plassen. Nei tror vi tar 2. igjen. Arse har seriøst problemer med dødballer. Selvom de vant 4-0 igår, kunne dem lett vært under 2-0 etter 10 min pga. 2 dødballer. Er faktisk helt utrolig hvor dårlige de er på de. Chelsea tar vel 1. ja. Hewitt, takk, skal lese det snart! Men ja, den bortekampen kommer jeg til å ha litt mixed meninger om. Er jo vanskelig å ville at Pool skal vinne en kamp, men har lyst at Stamford Bridge ikke er "invincible" lenger! EDIT: hvorfor sa jeg 2. igjen? Må kanskje vurdere søvn. Endret 2. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Gillarossi: Sier kjempe supporteren som holder med de 10 beste laga i Europa. Du får jo en ligamester eller to uansett, så det spiller vel ingen rolle for deg om United vinner eller ikke? Men nok OT herpå. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Hewitt, takk, skal lese det snart! Men ja, den bortekampen kommer jeg til å ha litt mixed meninger om. Er jo vanskelig å ville at Pool skal vinne en kamp, men har lyst at Stamford Bridge ikke er "invincible" lenger! Jeg satser på en utrolig kjip kamp hvor det hele ender med 0-0, win-win situasjon for oss. Men må noen vinne så vil bli mest glad om pool hadde satt'n, faktisk. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Hewitt, takk, skal lese det snart! Men ja, den bortekampen kommer jeg til å ha litt mixed meninger om. Er jo vanskelig å ville at Pool skal vinne en kamp, men har lyst at Stamford Bridge ikke er "invincible" lenger! Jeg satser på en utrolig kjip kamp hvor det hele ender med 0-0, win-win situasjon for oss. Men må noen vinne så vil bli mest glad om pool hadde satt'n, faktisk. Seriøst? Villa ville gjort meg mest glad. Og å så nærme de var i fjor. Den 4-4 kampen var noe av det gøyeste jeg har sett hvor alle dret i forsvaret Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Gillarossi: Sier kjempe supporteren som holder med de 10 beste laga i Europa. Du får jo en ligamester eller to uansett, så det spiller vel ingen rolle for deg om United vinner eller ikke? Men nok OT herpå. Øhm, nei? Før har det gått trådt med både United og Madrid som tidlligere var "Bankers" til å vinne henholdsvis PL og La Liga. Finnes selvsagt en liste (også) på hvem jeg heier/prioriterer mest. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) @ Hewitt. Har mye fri jeg, så det er bare å sende en pm en gang om du skulle trenge noen å reise med, så kan det jo hende jeg henger meg på. Jeg er dårlig på å komme i gang med ting, og det er vell en av grunnene til at jeg aldri kommer meg avgårde. Men det frister som sagt mer og mer. Gamle gode Anfield kommer ikke til å bestå evig heller, om det ikke haster så går det ivertfall mot slutten @ The game. City på søndag ja. Ja jeg misliker å møte lag med mye skader, da vi møtte dere var det vell relativt jevnt fordelt. Skulle ønske Chelsea stilte med sitt beste lag om vi gjør det. Da kan man kansje slippe en del av diskusjonene rundt tap/seier. Den 26 var det ja, mente det nærmet seg. Blir en utrolig viktig kamp. Dersom vi holder oss stabile kan forskjellen mellom 0-3 poeng vær enorm. Så kalt 6 poengs kamp. Blir utrolig tøft, gleder meg sinnsvakt. Søndagskamp det også, seier på broa hadde smakt meget godt Av alle lag ser jeg egentlig minst frem til Arsenal, ikke fordi de nødvendigvis er best. De kan bare være helt umulige noen ganger. Fins jo andre skumle kamper også, som pompey osv Endret 2. oktober 2008 av guttorm Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Vi spiller mot Chelsea 26. oktober. Bortekamp, den er skummel. Veldig skummel for Chelsea ja. Helt seriøst tror jeg faktisk vi kan slå Chelsea på brua, men så taper vi sikkert mot Portsmouth i neste kamp igjen. Det som er synd, er at vi spiller CL borte mot Atletico Madrid bare 4 dager før, og vi pleier ikke være spesielt gode rett etter en CL kamp. Heldigvis gjør vel Chelsea det samme, så alt i alt er jeg meget optismist før denne kampen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Først og fremst er det City da, synes den kan bli litt skummel, men tror siden vi har en argentiner som kan holde brasilanerne i sjakk så ender det nok med en knipen seier til oss. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Håper det Daniel. City blir jævlig vanskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå