Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Carlsberg smaker jævli når den er tappet av RINGnes. I Danmark er den veldig god.

Fikk faktisk sett litt av kampen, gledelig å se Keane sin lettelse over målet. I tillegg var det et nydelig angrep. Sjefsmål av Gerrard, som var nummer 100 :cool:

Syns vi til tider er veldig trygge bakover samt spiller passningsikkert og godt på vår halvdel. Stort sett fornøyd selv om angrepene ikke var særlig gode med untak av noen.

Det som var litt skuffende å se helt i slutten, var egoismen til innbytterene. Både Babel, Arbeloa og Lucas skulle ha slått passning ved et par anledninger. Den ene gangen Torres fikk ballen ut på kant og slo ut 45 grader til Lucas var det svært nær 4-1, men de hadde uheldivis en rygg i veien.

Sum sumarium en gledelig kamp, med et forløsende mål til Keane.

Edit: Flott at Kuyt scorer i CL igjenn! Rett man i rett turnering!

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har forresten Hewitt kommet med den oppdatering greia si etter Everton kampen?

Har ikke sett det :s

Nope, I haven't, and I'm sorry. Tror dessverre jeg må droppe det. Grunnen er at jeg sliter med å få tid til å ordne det etter hver kamp, og hvis vi skal komme med det etter noen kamper, og andre ikke, så blir det bare teit. :p Men jeg digger konseptet da så vil egentlig ikke at vi skal droppe det, men ...

Lenke til kommentar
Veddet at Keane og Kuyt putter idag.

Måtte trekke på smilebåndet, da meldingen om at Keane scoret 2-0(visste allerede at Kuyt hadde puttet) på jobb :)

Deilig at Keane scoret, så får vi håpe at formen kommer. Kuyt er CL helt :p

Typisk Gerrard scoring også, bra at det markerte hans 100. mål.

Fornøyd med at vi ikke vinner 1-0, men 3-1, og viser at vi er hakket bedre. Vi ble jo også snytt for et straffe.

Gleder meg allerede til Atlethico kampen.

Endret av Pirja
Lenke til kommentar
Har forresten Hewitt kommet med den oppdatering greia si etter Everton kampen?

Har ikke sett det :s

Nope, I haven't, and I'm sorry. Tror dessverre jeg må droppe det. Grunnen er at jeg sliter med å få tid til å ordne det etter hver kamp, og hvis vi skal komme med det etter noen kamper, og andre ikke, så blir det bare teit. :p Men jeg digger konseptet da så vil egentlig ikke at vi skal droppe det, men ...

Det er en fantastisk oversikt, og ville vært synd å miste. Kan du ikke ta en oppdatering i måneden da? Så kanskje med "Hewitt's avsluttende ord" eller noe ;)

Lenke til kommentar

Hmm, bortekamp til helga igjenn? Noe jeg ikke har fått med meg?

Syns dere om Skrtel på PSV målet? virket som hele forsvaret var litt langt fremme, de begynner å rygge. Ballen er utrolig godt plassert, men skrtel skulle vell hatt den? Angriperen minnet litt om Torres når han rundet Skrtel der :p Må nesten se situasjonen igjenn før jeg er sikker.

Lenke til kommentar

Det er bortekamp mot City igjen på søndag.

Skrtel burde nok tatt den, men den er veldig ekkel for en forsvarer da ettersom ballen er perfekt slått og angriperen kommer snikende bak ryggen. Langt ifra noen forsvarstabbe, men burde nok tatt den (gjelder ikke bare Skrtel, hele forsvaret var på etterskudd der) og jeg hadde blitt sur om det målet hadde blitt avgjørende på noen måte.

Edit:

Termo, kom med en halvgrundig analyse fra gårsdagen når du er på nett da. Hvordan var stemningen? Hvor satt du? Og pics når du kommer hjem, or you will die!

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Han drikker og fester tenker jeg ;)

Tenkte 2 bortekamper på rad er litt rart, men det har vell sin grunn, jeg lurte egentlig bare på hvorfor?

Noenlunde det samme som jeg kom frem til Hewitt. Like greit at han ikke tar en stunt takling eller lignede, da han hadde gult fra forige kamp.

Får en følelse av at Atletico kan komme på samme poengsum som oss, de har virkelig klinket til. Vi skal slå dem på hjemmebane, men det blir ikke lett. Du får kose deg på kampene.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Tenkte 2 bortekamper på rad er litt rart, men det har vell sin grunn, jeg lurte egentlig bare på hvorfor?

Det er vel bare slik terminlistene er satt opp, er ikke alltid det er annenhver. For eksempel spilte vi jo hjemme to kamper på rad i PL, mot Man Utd 13. og Stoke 20. september. Så nå må vi spille to borte på rad for å veie opp for det.

Får en følelse av at Atletico kan komme på samme poengsum som oss, de har virkelig klinket til. Vi skal slå dem på hjemmebane, men det blir ikke lett. Du får kose deg på kampene.

Thanks, I will! :D Blir noen fantastiske uker. Reiser først til Oslo om rett under to uker for å se Babel og Kuyt i aksjon på Ullevaal mot Norge, deretter bærer det direkte fra Oslo til Spania og 5 dager der inkludert kampen. Kommer hjem i halvannen uke, før vi er på Merseyside. Visst faen er det kjipt å jobbe opp til 10 timer hver dag for tiden, men jammen er det verdt det i lengden. :D

Lenke til kommentar
Hewitt, få stemingen til å bli litt bedre på Ullevall når du først er der selvom Norge taper sikkert mot Nederland. Virkelig ekkelt å se på landskampene til Norge på Ullevall, er jo veldig dårlig dessverre.

Jeg har faktisk aldri vært på landskamp før (langt å reise :p). Men ja, fra TV-stua høres det ikke akkurat ut som det er fantastisk stemning der. :p Tror nok Norge ganske sikkert går på et tap mot Nederland, men blir moro å se. Håper bare at Kuyt og Babel kommer på banen, så får kampen gå sin gang, selv om jeg så klart kommer til å sitte med Norge-drakta.

Game: Takk for det. Man må unne seg litt også. Og jobbe for det. :p

Edit:

tc47: jo takk da ... på forskudd :p

Giallorossi: Du får møte meg på en pub da. :p Eller hvis du ser en fyr med Liverpool-drakt i Oslo i perioden 15. til 18. oktober så er det helt sikkert meg. ;)

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Langt å reise ja, men Merseyside er jo bare gådistanse :)

Kuyt får vel alltid starte for Nederland? Babel er vel mer aktuell på benken fra start tenker jeg.

Van Basten var en stor tilhenger av Babel, men vi får se om den tidligere Dortmund (Fiasko) treneren liker han like mye. :)

Selv liker jeg ikke Babel, He's Damn good! :)

Lenke til kommentar
Giallorossi: Du får møte meg på en pub da. :p Eller hvis du ser en fyr med Liverpool-drakt i Oslo i perioden 15. til 18. oktober så er det helt sikkert meg. ;)

Stemmer, det er jo ikke så mange av dere som tør å gå med den drakta utendørs.

Skal du på både borte og hjemmekampen? WTF, hvor rik er du a? Give me some money sonny?

Lenke til kommentar

Jupp vi kan møtes etter jeg har sett The Hold Steady på Rockefeller den 15 oktober. :p

Edit: Oh, Hewitt is Rich-Bitch, jeg tar med my friend knify. :p

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Ikke si du sammenligner Liverpool med Oslo nå?! :p Neida. Oslo er jo nærme slikt sett. Det som er kjipt med å reise til Liverpool er at det er så "vanskelig" å komme dit. Jeg har tre valg når jeg skal reise fra Stavanger:

1) fly til London og tog t/r London - Liverpool = stress, men i grunn lettest og billig

2) fly til Manchester og tog t/r Liverpool = det gjorde jeg en av gangene, og da må jeg enten fly til Nederland, Køben eller Frankfurt først, altså stress og kostbart

3) ta tog i 8 timer t/r Stavanger - Sandefjord, og fly Sandefjord - Liverpool t/r. Stress, men som regel det billigste alternativet. Men verdt stresset.

Kuyt får vel som regel starte, men jeg tror han har blitt henvist til benken et par ganger den siste tiden om jeg ikke tar feil. Babel er nok benkmateriale fra start, men håper han kommer innpå hvert fall.

Game: Rik er jeg dessverre ikke. Alt handler om prioriteringer. Det koster meg vel litt over 10 000 for alt (Oslo, Madrid, Liverpool) + bruk. Si 15 000 totalt, kanskje litt mer, vet ikke hvor stor den nye superduperstoren vår er enda. :p 15k er omtrent en månedslønn. Men med litt utgifter utenom i dagliglivet så tar det meg kanskje 2 måneder å "jobbe" opp den turen. Så er ikke noe problem. I det siste har jeg i tillegg jobbet enda mer enn normalt, og neste uke har jeg vel en uke på omtrent 50 timer fordelt på 5 dager, så jeg jobber hardt nok for det spør du meg. :p

Edit:

Giallo: Faan, jeg hadde lyst å se The Hold Steady, men krasjer med landskampen. :(

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...