banansplitt™ Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Ja det er riktig Keane, speidere fra den internasjonale danseforeningen er tilstede. Endret 1. oktober 2008 av Points Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg vil også se på kampen, men siden vi pusser opp i annen etasje, hvor den ene tv-stua er, har vi bare en tv! BAD! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Godt å se et SKIKKELIG godt angrep altså.. Vanvittig bra spilt :- ) Liker det jeg ser! Har tror på at samspillet mellom torres og keane kommer til å blomstre skikkelig nå.. edit: Satser på at jeg får til et like bra samspill mellom dem på fifa i morra (A) Endret 1. oktober 2008 av braxboy Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Veddet at Keane og Kuyt putter idag. Impressive Pirja Lenke til kommentar
CCola Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Veddet at Keane og Kuyt putter idag. Impressive Pirja Jepp, ace'a den ja! Grei førsteomgang, vi har full kontroll, og Keane goala!! Goodie, goodie^^ Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 haha, tok en Liverpool - PSV match på fifa før kampen idag. 08 vell og merke og world class. Vant sjanse statisikken 21-6. Men stillingen ble 2-5. Altså tap til liverpool, får håpe dette ikke blir resultatet ikveld :b Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 haha, tok en Liverpool - PSV match på fifa før kampen idag. 08 vell og merke og world class. Vant sjanse statisikken 21-6. Men stillingen ble 2-5. Altså tap til liverpool, får håpe dette ikke blir resultatet ikveld :b Noe sier meg at du trenger å trene på avslutninger? Hehe Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Veddet at Keane og Kuyt putter idag. Wow. Jeg hyller deg. Veldig god omgang, vi kunne kjørt på enda mer, men slapper bare av og kjører inn to mål. Tror nok dette blir relativt komfortabelt, og vi scorer minst ett mål til. Tror Torres scorer et. Og fantastisk at Keane fikk målet sitt, endelig. Betyr ikke så mye for meg hvem som scorer, men det gjør nok mye for selvtilliten hans og la oss håpe det var én av mange. Fantastisk også å se den velkjente feiringen hans i rød drakt for første gang. Keane har vært god i dag, jobbet som faen. Snytt for straffe ble han også (ja. Limba, det var straffe). Keane-scoring og scoring på corner... Syk kamp. Endret 1. oktober 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
Niram Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Haha.. 21-6 ja Men du hadde ikke keane vettu :- ) Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Keane setter en til, har det på feelingen Og Torres setter en med hodet! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Bare meg som har fucka lyd på Viasat 4? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Sa nettopp det samme til en kompis! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Sa nettopp det samme til en kompis! You Got Budz? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Sa nettopp det samme til en kompis! You Got Budz? Skuffa Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Sa nettopp det samme til en kompis! You Got Budz? Har budweiser også- Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Budweiser??? Slik nevnes ikke her på Anfield! Endret 1. oktober 2008 av hagengutten Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Budweiser??? Slik nevnes ikke her på Anfield! Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 For hva drikker vi her? Don't take out our Torres! Noooo! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Å fytti helvete! Hvordan får han det til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå