Superparanoid Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Evt ta opp kampen og se den når du kommer hjem? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Evt ta opp kampen og se den når du kommer hjem? Har ikke noe mulighet for å ta opp... Dagen etter vet jeg jo resultatet uansett, så da er halve vitsen borte. Endret 1. oktober 2008 av Pirja Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Oppdatering på mobil er bedre enn ingenting! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Går på Viasat Sport 2 kl. 00.25, og på SportN 17.30 på torsdag. I tillegg sender vel LFC TV også reprise som de pleier kl 1. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 ja, eller så kan det alltids hende du ikke føler deg bra og at du må droppe jobben. Høstforkjølelse er noe dritt Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 ja, eller så kan det alltids hende du ikke føler deg bra og at du må droppe jobben. Høstforkjølelse er noe dritt Ja, ta deg fri pga sykdom å se kampen!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Ville ikke skulke for å se PSV-kampen jeg nei. Husker jeg måtte jobb på FA-finalen 06. Heldigvis jobbet jeg på en ungdomsklubb MED tv. Så fikk se den og brølle likvell. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Er 3dag på ny jobb, og de er i bemmaningskrise. Så tror jeg for gå på jobb, å få sendt opdateringer å sms. Hadde det vært CL finale, så hadde saken vært annerledes Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Skal på jobb ikveld jeg med,så du er ikke alene.(jeg blir ferdig til kampen da. ) Men somsagt PSV=roadkill uannsett. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Veddet at Keane og Kuyt putter idag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Du har større baller enn meg. Men tør å vedde at Keane netter før Berba i PL. (fra nå) Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Kastet på meg CL drakten fra i fjor med Agger bakpå og kjøpt inn litt drikke, kommer et par stykker på besøk så da blir det moro. Forhåpentligvis Varmer opp med litt Metallica og Tool for å komme i kampmodus Endret 1. oktober 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Kastet på meg CL drakten fra i fjor med Agger bakpå og kjøpt inn litt drikke, kommer et par stykker på besøk så da blir det moro. Forhåpentligvis Varmer opp med litt Metallica og Tool for å komme i kampmodus Hehe, sitter alene med fattern å storgleder meg til kamp Forøvrig slengt på meg cl drakten (årets) med Torres bakpå Kjøpt inn cola å greier!! Endret 1. oktober 2008 av Corsair Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Samme her, glass Cola og greier Vi stiller med samme lag som mot Everton. Eneste endring er Aurelio inn for Dossena. (Kilde LFC TV) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Inviterte mine hollanske naboer på pils til kampen jeg. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Varmer opp med litt Metallica og Tool for å komme i kampmodus Ikke verst. Verdens to beste band. Godt å se at det finnes scousere med bra musikksmak Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Du glemte Stig van Eijk Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Varmer opp med litt Metallica og Tool for å komme i kampmodus Ikke verst. Verdens to beste band. Godt å se at det finnes scousere med bra musikksmak regner med du også da går ikledd svarte trange klær, som sier "fuck the world - Fuck everybody" eller "turbojugend" Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Varmer opp med litt Metallica og Tool for å komme i kampmodus Ikke verst. Verdens to beste band. Godt å se at det finnes scousere med bra musikksmak regner med du også da går ikledd svarte trange klær, som sier "fuck the world - Fuck everybody" eller "turbojugend" Har vært på endel Turbo-konserter ja, men det er jo et hån å sammenligne Turboneger med Metallica og Tool. Musikk har du ikke greie på Jeg går i vanlige klær, og Conversesko. Men nok Off Topic, vil ikke bli utestengt Lenke til kommentar
CCola Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Tenkelig: Reina Arbeloa - Carra - Skrtel - Aurelio Kuyt - Alonso - Gerrard - Riera Keane - Torres Ey, ikke verst ^^ Edit; Night. Giallorossi er verdensmester i å gå offtopic Endret 1. oktober 2008 av CCola Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå