Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liten pust i bakken etter forste hele dag i Liverpool, har vert rundt i byen og handlet litt osv. Hoydepunktet er hjemmedrakten med Skrtel 37 paa ryggen. I morgen blir det kamp, og pa torsdag blir det forhaapentligvis guidet tur paa Anfield og Fifa 009 signering med Alonso :)

Lenke til kommentar
Liten pust i bakken etter forste hele dag i Liverpool, har vert rundt i byen og handlet litt osv. Hoydepunktet er hjemmedrakten med Skrtel 37 paa ryggen. I morgen blir det kamp, og pa torsdag blir det forhaapentligvis guidet tur paa Anfield og Fifa 009 signering med Alonso :)

Høres flotters ut, have fun! :)

Fifa 009? Alonso? Skjønte ikke den delen :p

EDIT:

Btw, alle Liverpool supportere som var så sikker i debatten mot meg at det var pga. at Cahill ikke gikk bort til dommeren for å få "kortet" at han fikk "to gule" og ikke direkte rødt, les dette og merk siste setningen.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/t...ton/7641923.stm

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Tenkt på Liverbird tatoo sjæl jeg. Stor eller?

Stor nok til at den dekker underarmen, men ikke går utenfor "kantene" liksom. Skal få et bilde senere. Ville ikke ha den for liten heller så det bare blir en flekk der, dessuten er Liverbirden litt detaljert med mange streker nær hverandre så for liten Liverbird kan bli stygt etter en del år hvis kantene går i hverandre og slikt.

Du får vel sparken fra jobben nå som du har tatt deg en Liverpool tattoo.

Sjefen min er like svoren Liverpool-supporter som jeg er, så det går nok bra. ;)

En jobb der man ikke har lov til å ha tatovering er en jobb jeg ikke vil ha uansett. Får være grenser til hvor sneversynt man skal være. Greit nok at enkelte bedrifter som skal fremstå seriøst ikke vil ha folk med tatoveringer i ansiktet/hals og slikt, det kan jeg skjønne, men på armer og alle andre steder kan det skjules med en langermet genser så det er ikke noe problem.

Du blir skuffa om du tror det kommer et bilde av hele meg, for å si det slik. :p

nestne like skuffa som jeg ble da du blokka meg :ph34r:

Tihih. Kun utvalgte får lov til å snakke med Hewitt. :)

Seriøst? Skal Alonso ha signeringssession? Oh my! Da må du jo kjøpe en Alonso-drakt og få den signert i samme slengen.

Lenke til kommentar
Ser du har med Lukas, blir det bare for å gi ham spilletid eller?

Igjen: laget slik jeg tipper det blir, ikke slik jeg nødvendigvis ønsker. Benitez har foreløpig ikke overrasket like mye med laguttakene i år som i fjor, men en og annen "overraskelse" vil det nok være. Og en av disse "overraskelsene" tror jeg vil være Lucas. Aller helst skulle jeg selvsagt gjerne hatt Mascherano på midten sammen med Gerrard, kanskje også fått plass til Alonso - men siden Mascherano sliter litt med en legg (eller hva det var), så tipper jeg han ikke vil starte, men sannsynligvis komme innpå iløpet av kampen. Hvorfor Lucas starter på bekostning av Alonso aner jeg ikke, men det kommer til å skje. Bare vent. ;)

Lukas spilte vell i frankrike også? Syns igrunnen det var mer overaskende en om han spiller hjemme.

Lenke til kommentar

Alonso skal ha signering ja, men ser desverre ikke ut til at det blir noe av for min del alikevell, det er kun for de som forhaandsbestiller Fifa 09 paa en bestemt butikk, og her nede er det ikke release for paa fredag og da kraesjer det med fly osv. Men holder meg i naerheten av butikken naar han er der for aa prove aa faa autograf og bilde.

Lenke til kommentar
Er paa plass i Liverpool naa, den nye megastoren var helt vill, skal tilbake aa handle senere. Saa ogsaa Evertons Fellaini naar vi var ute aa gikk >)

Lucky you! Skal du innom Carra restaurant får du skue etter kjent folk. Men husk ser du noen er det, pictures or didnt happend ;)

Har selv vært på den flere ganger, første gangen jeg besøkte Cafe Sports England Restaurant, som den heter, var Hyypiä der. Han er den trivlige onkelen han gjerne gir inntrykk av, altså en meget sympatisk kar. Senere har jeg blant annet spist der med Alsaker, så det er ingen tvil om at stedet er flott med tilsvarende rykte!

Hva gjelder kampen i morgen håper jeg vi får se høyt press fra start i en 4-2-3-1 formasjon. Det er ingen tvil om at vi er et langt bedre lag enn nederlenderne, men vi må på ingen måte undervurdere dem.

Reina er bankers i mål. Man kan spørre seg om man skal fortsette med det solide stopperparet vi har hatt til nå eller om man skal la Agger få spille seg i form etter problemene han har det siste året. Carragher er uansett sikker og vil med mangel på alternativer starte med Arbeloa til høyre for seg. På venstrebacken tror jeg vi får se en kamplysten Aurélio.

Alonso og Mascherano vil etter all sannsynlighet starte i de defensive rollene dersom ikke en av de hviles til City-kampen. Da vil i så tilfelle lysluggen fra Brasil komme inn. Denne kampen bør etter min mening Kuyt benkes, både fordi han trenger pause og at vi ikke trenger hans løpskraft når vi spiller hjemme mot et så mye antatt svakere lag. Dermed later det til at Keane starter på høyre flanke. Gerrard spiller i den fremskutte midtbanerollen, forhåpentligvis med Riera på sin venstre side. El Niño er selvskreven.

Mvh Faxeren - din venn

Lenke til kommentar

Mascherano spiller mok City kampen, er ikke så mye å lure på.

Denne kampen skal vi kvele tidlig, ingenting i mot å hvile Kuyt, eller la ham komme inn tidlig i andre omgang. Men ser egentlig heller at Babel kommer inn mot slitne stopper ben.

Herlig draktvalg Termometer, jeg har ham også på hjemmedrakten. Lurer litt på borte drakten, mulig det blir Skrtel der også.

Har en kompis som har You never walk alone med store bokstaver på underarmen. Kansje ikke så kult på bortekamp i Tyrkia, ellers bra ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...