Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser du har med Lukas, blir det bare for å gi ham spilletid eller? Han er til tider fryktelig dårlig bakover. Nå det er sagt er jo dette hjemmekamp, hvor vi skal føre og presse hard. Forhåpentligvis vår første 3-0 seier. PSV har på ingen måte imponert så langt. Jeg håper vi setter alle kluter fremmover, både i lagoppstilling og spill.

Lenke til kommentar
Ser du har med Lukas, blir det bare for å gi ham spilletid eller?

Igjen: laget slik jeg tipper det blir, ikke slik jeg nødvendigvis ønsker. Benitez har foreløpig ikke overrasket like mye med laguttakene i år som i fjor, men en og annen "overraskelse" vil det nok være. Og en av disse "overraskelsene" tror jeg vil være Lucas. Aller helst skulle jeg selvsagt gjerne hatt Mascherano på midten sammen med Gerrard, kanskje også fått plass til Alonso - men siden Mascherano sliter litt med en legg (eller hva det var), så tipper jeg han ikke vil starte, men sannsynligvis komme innpå iløpet av kampen. Hvorfor Lucas starter på bekostning av Alonso aner jeg ikke, men det kommer til å skje. Bare vent. ;)

Skulle også likt å se Agger i startoppstillingen, men har veldig liten tro på at akkurat det kommer til å skje. Ellers skulle jeg gjerne likt å se Pennant fra start, men det er også noe som neppe kommer til å skje. Dossena er den jeg er mest usikker på, her kan nok Benitez velge å gå for Aurelio - men er det en kamp som Dossena kan komme til å gjøre det bra i - er det denne. Tror jeg. Så får vi vente å se hvem som er nærmest tankegangen til Benitez.

Lenke til kommentar

Jefe, jeg vedder den venstre ballsteinen min at ikke Insua starter. Synd, men 90% sikkert.

Aurelio starter om han er 100%. Hadde også vært morsomt å sett Carra på høyre, og Agger/Skrtel i midtforsvaret.

Og hvem som starter av Masche og Alonso er egentlig samme. Masche og Kuyt er begge kjempere, og som er geniale i harde tette kamper. Om kampen mot PSV kommer til å bli å tett og vanskelig er jeg usikker på. Men jeg regner med Kuyt starter, siden Rafa elsker den fyren :p

Tenkelig:

Reina

Arbeloa - Carra - Skrtel - Aurelio

Kuyt - Alonso - Gerrard - Riera

Keane - Torres

Ønskelig:

Reina

Carra - Skrtel - Agger - Aurelio

Babel - Masche/Alonso - Gerrard - Riera

Torres - Keane

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...