invalid_user Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 I tillegg får dere Voronin til sommeren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg visste ikke at å være United-fan var synonymt med å være kverulant. Vel, man lærer noe nytt hver dag... 8080653[/snapback] Generalisering. Uansett, at du gidder Wh1te. Til det med at dere trenger en ny spiss/offensiv spiller. Hvor mange må dere egentlig kjøpe før det noen gang går opp for dere at det muligens sitter i det grunnleggende? Dere har Bellamy, i mine øyne topp 3 blant spisser i England. Kuyt, storscorer som rett og slett får for lite hjelp av midtbanen. Å har et enormt potensial. At dere scorer for lite mål henger ihop med filosofien som Benitez kjører, ikke spissene. Han gjør bytter som får meg som ManU supporter til og rive meg i håret, defensiv trygghet kommer i første rekke uansett. I tillegg har dere ikke hatt skikkelig vingspill på flere år. Jeg er helt enig. Jeg kan ærlig talt ikke se noe annet som er galt, dere har en sentral midtbane som jeg sidestiller med ManU og Chelsea sin. Og spisser som ifølge papiret skal score bøttevis med mål nesten uansett motstander. 8083438[/snapback] Den sentrale midtbanen vår er nok den sterkeste i PL, kanskje bare matchet av Chelsea sin. Vi har tross alt dobbel verdensklassedekning sentralt. Etter min mening trenger vi en venstreving som duger, intet mer. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg siterer fra liverpool.no live referat: 86 MIN: Direkte rødt kort til Paul Scholes. Rødtoppen oppfører seg som en komplett idiot og slår etter Xabi Alonso. Helt korrekt avgjørelse av Atkinson. Xabi Alonso skal ha skryt for oppførselen sin etter idiotien, og går bare bort fra situasjonen. Da blir det 11 mot 10 i de siste 5 minuttene. Hvilken idiot er det som sitter å skriver dette live referatet. Greit, han har fordommer mot rødhårede og hater United. Men det stinker så amatør av det opplegget der når man ikke klarer å skille mellom det man mener, og det man faktisk bør skrive. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Så viss en spiller slår etter en annen er ikke det rødt kort og idiotisk? Men ja...litt for krass skrevet. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Så viss en spiller slår etter en annen er ikke det rødt kort og idiotisk? Men ja...litt for krass skrevet. 8087157[/snapback] Uten tvil rødt kort og idiotisk, men jeg håper du vet at det ikke var nøyaktig det jeg siktet til. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Den sentrale midtbanen vår er nok den sterkeste i PL, kanskje bare matchet av Chelsea sin. Vi har tross alt dobbel verdensklassedekning sentralt. Etter min mening trenger vi en venstreving som duger, intet mer. 8086229[/snapback] Defensivt så er den nok sterkest i PL, offensivt så havner den litt lenger bak i rekka. Hadde jeg vært Benitez hadde jeg handlet en ving og en sentral forsvarer som går rett inn på laget. Men en ting som forundrer meg med kjøpene til Rafael, det er lite ungt og lovende der. Så klart det er enkelte, men sett iforhold til Wenger og Ferguson så er det lite kjøp for fremtiden. Å disse billig kjøpene bør han holde seg for god til, de tilfører jo ikke laget noe annet enn slitasje på benken. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Men en ting som forundrer meg med kjøpene til Rafael, det er lite ungt og lovende der. Så klart det er enkelte, men sett iforhold til Wenger og Ferguson så er det lite kjøp for fremtiden. 8087495[/snapback] Han kjøper ikke lite juniorspillere. Det kommer kanskje ikke fram i media, men Liverpool har et ganske godt juniorlag. De vant jo cupen i fjor og er på god vei til å vinne den i år og. Bare det siste året har det blitt kjøpt omtrent 10 juniorspillere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Men en ting som forundrer meg med kjøpene til Rafael, det er lite ungt og lovende der. Så klart det er enkelte, men sett iforhold til Wenger og Ferguson så er det lite kjøp for fremtiden. Å disse billig kjøpene bør han holde seg for god til, de tilfører jo ikke laget noe annet enn slitasje på benken. 8087495[/snapback] Er delvis enig her, men faktum er at Liverpool har et veldig ungt lag. La oss ta en potensiell startellever: Josè Reina (24) Alvaro Arbeloa (24) Gabriel Paletta (21) Daniel Agger (22) John Arne Riise (26) Jermaine Pennant (24) Mohamed Sissoko (22) Steven Gerrard (26) Mark Gonzalez (22) Dirk Kuyt (26) Craig Bellamy (27) Snittalder: 24 år De siste spillerne inn i troppen var følgende: Craig Bellamy (27) Gabriel Paletta (21) Fabio Aurelio (27) Mark Gonzalez (22) Jermaine Pennant (24) Dirk Kuyt (26) Nabil El Zhar (20) Alvaro Arbeloa (24) Javier Mascherano (22) Snittalder: 23,6 Lenke til kommentar
fakey Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hvor finner jeg egentlig epost-adressen til Pål Gleditch? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hvor finner jeg egentlig epost-adressen til Pål Gleditch? 8089596[/snapback] Skulle også visst det. Patetisk hykler. Les kommentarene hans ang. ManUtd-kampen før og etter kampen. Nuff said. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jepp, dette er jo bare noe av det mest latterlige jeg har lest: http://www.liverpool.no/cda/storypg.aspx?i...84&parentzone=1 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg siterer fra liverpool.no live referat: 86 MIN: Direkte rødt kort til Paul Scholes. Rødtoppen oppfører seg som en komplett idiot og slår etter Xabi Alonso. Helt korrekt avgjørelse av Atkinson. Xabi Alonso skal ha skryt for oppførselen sin etter idiotien, og går bare bort fra situasjonen. Da blir det 11 mot 10 i de siste 5 minuttene. Hvilken idiot er det som sitter å skriver dette live referatet. Greit, han har fordommer mot rødhårede og hater United. Men det stinker så amatør av det opplegget der når man ikke klarer å skille mellom det man mener, og det man faktisk bør skrive. 8087104[/snapback] Ja, det er klart at man på liverpool.no gjør alt for å fremstå som nøytrale, og ikke vil provosere fans av andre lag. Forøvrig er jeg enig med Hyrlen. Liverpools offensive spillere lider under mangel på en plan fremover på banen. Slik har det vært lenge. Dessuten har vi ingen venstrevinger som pr. dags dato holder mål. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jepp, det der var faktisk ganske latterlig. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg leste den lille saken til Pål i går, var det vel, og kunne ikke annet enn å riste på hodet, egentlig ... Synes det er kjedelig at han er involvert i Liverpool.no, for helhetligsett er det en veldig bra side som som regel faktisk er svært objektiv. Så det er jo synd at han skal ødelegge det bildet såpass kraftig. Jeg har ikke kommentert Man Utd-kampen enda, tror jeg, og det lille jeg gidder å si er: Grattis med verdens mest ufortjente seier. Nå er det Barcelona i kveld! Jeg har en super følelse på at vi går videre. Hvordan utfallet av denne kampen blir er jeg litt mer usikker på, men jeg har god tro på seier, mye på grunn av at Barca må satse mye fremover. Tror jeg slenger inn en liten lapp på LFC-seier i dag. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Herregud som jeg gleder meg til i kveld jeg og. Champions League, samma hvilken kamp, jeg har alltid den samme "kriblende" følelsen. Jeg har ikke kommentert Man Utd-kampen enda, tror jeg, og det lille jeg gidder å si er: Grattis med verdens mest ufortjente seier. 8090200[/snapback] Joda, tusen takk, det var en glede Endret 6. mars 2007 av banansplitt Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Sendt klagemail på Pål Gledisch til liverpool.no nå! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Haha, det er bra. Greit nok at liverpool.no er en side for nettopp Liverpool-fans, men man må da holde et visst snev av seriøsitet. Liverpool.no er en veldig bra LFC-side, og slik burde det fortsette. For øvrig støtter jeg poenget hans i teksten - at Liverpool har fantastiske supportere - men måten han prøver å få det frem på, ikke ved å rose The Kop men ved å rakke ned på Man Utd - er bare teit. Dersom Pål Gledatjcslij er over 18 år, burde han ta seg litt alenetid, spesielt når han skal skrive for en side som Liverpool.no ... Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Akkurat det samme mener jeg.. Var det jeg skrev i klagemailen, og refererte til nettopp den artikelen! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hvis dere ser på bildet av han, er han nok over 18 år for lengst. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Angående kjøp og sånt så har nå Rafa kjøpt ganske mange juniorspillere i det siste, håper vi får se dette med årene som kommer.. Men gud som jeg gleder meg til kampen i kveld! Sitter egentlig bare å venter, får lade opp med 24 og PB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå