CCola Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Pacheco med 2 mål. Herlig! Håper han får prøve seg på førstelaget noen CC kamper iår iallfall.. Har troa på han. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Æsj, jeg gikk glipp av moroa her i natt. Må si jeg gleder meg til Pacheco og Dalla Valle tar steget opp altså. Helt syke begge to. Dalla Valle har jeg aldri sett spille, men virker som han har talent da for å si det mildt. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 HERLIG! Jeg forguder den mannen! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Lyder bra. Nå er det bare opp til Perry, og førhåpentligvis ikke Benitez. Kom igjen!! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Er paa plass i Liverpool naa, den nye megastoren var helt vill, skal tilbake aa handle senere. Saa ogsaa Evertons Fellaini naar vi var ute aa gikk >) Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Er paa plass i Liverpool naa, den nye megastoren var helt vill, skal tilbake aa handle senere. Fill ur card up, go bananas! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Saa ogsaa Evertons Fellaini naar vi var ute aa gikk >) Æsj. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Er paa plass i Liverpool naa, den nye megastoren var helt vill, skal tilbake aa handle senere. Herlig! Sleng ut bilder og sånt når du kommer tilbake da. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Er paa plass i Liverpool naa, den nye megastoren var helt vill, skal tilbake aa handle senere. Saa ogsaa Evertons Fellaini naar vi var ute aa gikk >) Lucky you! Skal du innom Carra restaurant får du skue etter kjent folk. Men husk ser du noen er det, pictures or didnt happend Lenke til kommentar
GLN Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Er paa plass i Liverpool naa, den nye megastoren var helt vill, skal tilbake aa handle senere. Saa ogsaa Evertons Fellaini naar vi var ute aa gikk >) Lucky you! Skal du innom Carra restaurant får du skue etter kjent folk. Men husk ser du noen er det, pictures or didnt happend Jeg var innom den restauranten, og møtte hele Liverpool laget som spiste middag der. Snakket med dem og spiste dessert sammen. Men jeg glemte bilder og autograf. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Exactly Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Er paa plass i Liverpool naa, den nye megastoren var helt vill, skal tilbake aa handle senere. Saa ogsaa Evertons Fellaini naar vi var ute aa gikk >) Lucky you! Skal du innom Carra restaurant får du skue etter kjent folk. Men husk ser du noen er det, pictures or didnt happend Jeg var innom den restauranten, og møtte hele Liverpool laget som spiste middag der. Snakket med dem og spiste dessert sammen. Men jeg glemte bilder og autograf. Så det er altså sarkasme sant? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 På tide å sette opp Liverpool laget mot PSV. Regner med at Mascherano spiller, kunne også tenk med Babel på høyre kant. Ellers nokså likt som mot Everton. Lurer på om Aurelio blir klar? Igrunnen et fett for meg om han spiller eller ikke, men han har vert bedre i år en i fjor. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Mekte Europa-Anfield mot svake PSV. Forventer skuring. ------------- Reina ------------ Arbeloa - Carra - Agger - Aurelio ------------ Alonso ------------ Kuyt ------- Gerrard ------ Riera -------- Torres - Keane -------- Håper at Agger får vise at han forsatt duger, gjerne på bekostning av Skrtel som kan få seg en velfortjent pust i bakken. Aurelio for Dossena, uten tvil, vist førstnevnte er 100%. Håper Alonso spiller, han har vert svært god iår. Resten av laget er vell ganske klart. Kunne vert morsomt å sett Mascherano inn for Keane, og at vi spilte i samme 4-2-3-1 formasjon som ifjor. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Hmm, 4-3-3 kunne blitt rått. Våger vi å hvile Skrtel da? Hva med å dra Carra ut på høyre og la Skrtel og Agger spille sammen? ------------- Reina ------------ Carra - Skrtel - Agger ---Aurelio Kuyt ------- Gerrard ------ Riera Babel--------Torres ------- Keane Bam, 3-0 etter 20 min Endret 29. september 2008 av guttorm Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Håper at Agger får vise at han forsatt duger, gjerne på bekostning av Skrtel som kan få seg en velfortjent pust i bakken. Du kan ikke sette ut vår beste stopper!Eller hviler du han? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Slett det da, jeg innrømmer jeg var for rask på labben Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Pleier ikke sette opp noen lagoppstillingen før kamp, men denne gangen har jeg en sterk følelse av at det blir slik fra start: ------------------ Reina ------------------- Arbeloa - Carragher - Skrtel - Dossena Kuyt ---- Gerrard ---- Lucas ----- Babel ------------- Torres - Keane ------------- Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Er ikke Aurelio en bedre venstre back alt i alt da? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Det var laget slik jeg TROR det starter, ikke nødvendigvis slik jeg ønsker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå