Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva har skjedd med fotballtrådene de siste ukene? Har folk plutselig oppfattet at man får innlegg av å skrive her? Eneste jeg har lest på de foregående sidene er Hewitt's innlegg, som bestandig er fornyelig å lese.

Agger nekter å signere kontrakt dersom Rafa ikke garanterer han førstelagsspill, eller fremtid i det hele tatt. Nå må Rafa/Parry få fingern ut av ræva å få signert kontrakt med gutten da! Skjønner ikke hva som gjør at de ikke signer..

Edit. Kjetil? Du er nok den som har mest OT med slike innlegg hele dagen.

Endret av CCola
Lenke til kommentar
Neida jeg vet. Var bare på kødd. Men uten å starte diskusjon om Utd her, så tror jeg ikke vi trenger ham :)

Da blir dette siste innlegg i den diskusjonen. :p Ferdinand vil etterhvert måtte erstattes, det vil Vidic også om enda noen år, men det vil vel kanskje allikevel ikke være aktuelt ettersom Agger vil ha førstelagsfotball.

Lenke til kommentar

Til en viss grad selvsagt, men ikke nok til å kunne påstå at han ikke er typen til det. Har lite med eksempler nå, men husker spesielt en episode der Azar Karadas kyssa Brann-logoen før han stakk til Rosenborg like etterpå. Jeg synes bare det ble veldig banalt å si at det ikke kommer til å skje med Agger fordi du tror han ikke er typen til det. ;)

Endret av The Wanker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...