GLN Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jadda, her var det fullt liv kl 2 om natta Seriøst lange stiler. Legg dere heller ;> Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 de stilene til Hewitt var jo kjempebra. Kan ikke si det samme om visse andre ting Lenke til kommentar
CCola Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Hva har skjedd med fotballtrådene de siste ukene? Har folk plutselig oppfattet at man får innlegg av å skrive her? Eneste jeg har lest på de foregående sidene er Hewitt's innlegg, som bestandig er fornyelig å lese. Agger nekter å signere kontrakt dersom Rafa ikke garanterer han førstelagsspill, eller fremtid i det hele tatt. Nå må Rafa/Parry få fingern ut av ræva å få signert kontrakt med gutten da! Skjønner ikke hva som gjør at de ikke signer.. Edit. Kjetil? Du er nok den som har mest OT med slike innlegg hele dagen. Endret 29. september 2008 av CCola Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hvor lenge har Agger kontrakt egentlig? Synes det er trist at han er kommet i denne situasjonen. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Neinei, send Agger til United! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 de stilene til Hewitt var jo kjempebra. Kan ikke si det samme om visse andre ting Ja, Kjetil - Du må være litt seriøs her, du kan ikke bare komme med sånne useriøse innlegg. Tror Agger signer, ikke uvanlig at han vil være litt sikker på at han får spille. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hvor lenge har Agger kontrakt egentlig? Synes det er trist at han er kommet i denne situasjonen. Han kan selv kjøpe seg fri i januar. Neinei, send Agger til United! Vet du hva? Med Parry i stolen bak skrivebordet skal jeg ikke nekte at det kommer til å skje. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hadde ikke vært meg i mot. Er nok den unge Pool-spilleren jeg har mest tro på. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Agger har ikke rukket å bli ordentlig Scouser, enda. Endret 29. september 2008 av Kiruk Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Neida jeg vet. Var bare på kødd. Men uten å starte diskusjon om Utd her, så tror jeg ikke vi trenger ham Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Tviler på Agger kjøper seg fri. Han er bare ikke typen til det Men men, ingenting er umulig. Hvis det skjer, håper jeg han tar med seg Parry og Rafa på veien. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Neida jeg vet. Var bare på kødd. Men uten å starte diskusjon om Utd her, så tror jeg ikke vi trenger ham Da blir dette siste innlegg i den diskusjonen. Ferdinand vil etterhvert måtte erstattes, det vil Vidic også om enda noen år, men det vil vel kanskje allikevel ikke være aktuelt ettersom Agger vil ha førstelagsfotball. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Who needs Agger when we got Evans? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Vi trenger Agger. Ikke dere Lenke til kommentar
The Wanker Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Tviler på Agger kjøper seg fri. Han er bare ikke typen til det Aha? Så du kjenner dansken personlig? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Ja seff. Kjære deg, får ikke du et inntrykk av personligheten til spillerne? Lenke til kommentar
The Wanker Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Til en viss grad selvsagt, men ikke nok til å kunne påstå at han ikke er typen til det. Har lite med eksempler nå, men husker spesielt en episode der Azar Karadas kyssa Brann-logoen før han stakk til Rosenborg like etterpå. Jeg synes bare det ble veldig banalt å si at det ikke kommer til å skje med Agger fordi du tror han ikke er typen til det. Endret 29. september 2008 av The Wanker Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg tviler på det. Aldri sagt at det ikke skjer. Bare at jeg personlig ikk tror det. Agger elsker LFC, og vi elsker han, Hvis Rafa får banket litt vett inn i skallen på han, får Daniel masse spilletid. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Reservelaget gjør det svært godt denne sesongen. 4-1 seier i sist kamp. Søren også, er på jobb under CL kampen på Onsdag ;( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå