tc47 Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Digger ikke italiensk jeg heller, men heller Inter - AC enn Dortmund - Bayern Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Stoke - Hull anyday foran de der Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Stoke - Hull anyday foran de der Nja Inter - AC Men Stoke - Hull over Bundesliga, seff. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Tviler på et lag blir mer offensive med 1-0-seier-kongen Mourinho som trener Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Kanskje dere burde ha sett Milan - Inter idag? Det var et sjukt mye bedre derby enn pingledramaet Everton - Livershit. Så kampen jeg. Everton - Pool var bedre, fordi tempoet var latterlig mye høyere. For all del, pen heading av Ronaldinho og en morsom kamp pga røde kort og heit stemning osv. Men når Sedorf kjører raid på raid på midten, sier det seg selv at det går ganske sakte og press på ballfører er temmelig labert. Forøvrig moromt at enkelte Liverpool supportere kritiserer andre lag for å spille defensivt Der er dere jaggu ikke mye bedre selv. Et fint bevis på det er at en 2-1 seier (ink selvmål og defensiv megamiss på det andre) regnes som OVERKJØRING. Lenke til kommentar
The Wanker Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Han gikk ikke glipp av noe? Det var jo en kamp som hadde alt selv om den nok har vært bedre sånn som i fjor. To røde kort, Ronaldinho, Pato, Kaka, Zlatan, Seedorf... Det er ballbehandling Steven Gerrard kan drømme vått om.' (Rettet leif) Endret 28. september 2008 av The Wanker Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Han gikk ikke glipp av noe? Det var jo en kamp som hadde alt selv om den nok har vært bedre sånn som i fjor. To røde kort, Ronaldinho, Pato, Kaka, Zlatan, Sedorf... Det er ballbehandling Steven Gerrard kan drømme vått om. bwahahaha, dumeste jeg har lest på lenge. Gerrard er bedre enn alle de der og er like god med ball, det (som hardbarka United supporter) har jeg ingen problemer med å se. Kaka er vel like god kanskje, men de andre: NO WAY. Ronaldinho er en avdanka showoff og Pato er oppskrytt. Sedorf haha But we got Stefano Chucka Okakakakaka, That's one hell of a *N*! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Han gikk ikke glipp av noe? Det var jo en kamp som hadde alt selv om den nok har vært bedre sånn som i fjor. To røde kort, Ronaldinho, Pato, Kaka, Zlatan, Sedorf... Det er ballbehandling Steven Gerrard kan drømme vått om. bwahahaha, dumeste jeg har lest på lenge. Gerrard er bedre enn alle de der og er like god med ball, det (som hardbarka United supporter) har jeg ingen problemer med å se. Kaka er vel like god kanskje, men de andre: NO WAY. Ronaldinho er en avdanka showoff og Pato er oppskrytt. Sedorf haha Game, Kaka er bedre enn Gerrard. Ikke like god, men bedre. Jeg har sett på en del AC Milan kamper da jeg liker de best i Serie A, og seff mer Pool kamper. Gerrard scorer kanskje mer langskudd, men Kaka er mye mer sikker i midtbanen og er bedre teknisk. Derfor blir Kaka kåret til verdens beste spiller og ikke Gerrard. Men ellers er jeg enig i posten din. Ronaldinoh er el ikke bare showoff da, han er jo teknisk sett en veldig god fotballspiller. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Kaka har ikke akkurat vist særlig stort spill i det siste. I fjor var han jo helt rævv. Og at du prøver å sammenligne pato, zlatan med gerrard sier jo litt om fotball forståelsen din. Gerrard er ikke spiss er han? Lenke til kommentar
The Wanker Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Har posisjonen spiss noen som helst sammenheng med om gerrard skal kunne behandle ballen på samme måte som noen av spillerene ovenfor? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Kaka har ikke akkurat vist særlig stort spill i det siste. I fjor var han jo helt rævv. Og at du prøver å sammenligne pato, zlatan med gerrard sier jo litt om fotball forståelsen din. Gerrard er ikke spiss er han? sammenligne? han sa ballbehandling. du må lese litt nøyere. men jeg er ikke enig i det han sier med alle de spillerne, men det er ikke poenget. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Gerrard er ikke spiss er han? Gerrard? Han derre kapteinen på Liverpool du mener? Uhm, trodde han var midtbane jeg? ikke hva? Hæ? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Kaka vs Gerrard er vanskelig å bedømme. Sistnevnte spiller mot god motstand minimum en gang i uka. Kaka, en gang i blant. Skal innrømme jeg har har mer sansen for kaka pga ball skillsa, men når alt kommer til alt så er Gerrard en minst like god spiller. Forskjellen er vel bare at Kaka gjør ting litt penere, ellers er de faktisk ganske like på mange måter. Ville hatt Kaka til United, men det er fordi jeg hater Gerrard værre en pesten. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 bare gå tilbake til en av postene mine med de 4 youtube klipp. er bare 4 av de og. tror du vet hva jeg sikter til Captain Dive Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Ville hatt Kaka til United, men det er fordi jeg hater Gerrard værre en pesten. Hvordan kan man hate en lokal, sympatisk og utrolig god fotballspiller med et stort hjerte? Det klarer jeg ikke. Må innrømme jeg liker noen av deres spillere og, Scholes/Brown f. eks. Men Ronaldo er uspiselig Han hadde så stort hjerte at han vurderte å gå til Chelski og penga, hjerte my man, hjerte. PS: Jeg er Roma Fan så jeg vet forhåpentligvis endel om nettopp detta. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Himla mange nye på forumet i kveld! Ilainen: Velkommen du og! På hvilken side hører du til? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Giallorossi: Gerrard hadde stort nok hjerte til å ofre de pengene og trofeene for å bli i klubben han elsket! Det står det respekt av! You would like to believe it - But let's face it: Gerrard er ikke den virkelige Pool gutten dere skal ha det til. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Han gikk ikke til Chelsea. De ville ha ham, men ikke han dem. Han valgte hjertet fremfor penger. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Åja så det var ikke sant at han ga inn transfer request? Hvis han ikke gjorde det så skal jeg slutte å snakke om det, dette var nyheter til meg Jeg beklager! Endret 28. september 2008 av tc47 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 (endret) http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/t...ool/4653041.stm Hmm...kan du skylde på meg for å tenke at han hadde lyst å forlate Pool? Har lest BBC og bruker det som absolutt nr. 1 kilde siden 2004 eller noe. Men seriøst, Hewitt, jeg vet at du vet mer om det (selvfølgelig når det hander om Liverpool) men du trenger ikke å være så destruktiv om det når det ligger sånne artikler på BBC. Endret 28. september 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå