Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ble ikke så imponert over "gigastore" som du kaller den. Var ikke mye større enn butikken under The Kop i gulvareal.

Ellers så er det som Hewitt nevner. De finner fort ut at du er utlending, og da går munnen i ett. De er somregel veldig hyggelige, og vil bare prate, om hva du synes om laget å byen.

Sikker på at du var på riktig butikk? Altså den nye som åpnet tidligere i år? Jeg tipper du mener den gamle butikken i sentrum rett ved siden av JJB, den var vel ikke så stor. Men den nye skal jo være veldig stor, som sagt den største klubbshoppen i Europa. Og den skal være ekstremt fin ut ifra bildene jeg har sett.

Lenke til kommentar
Jeg ble ikke så imponert over "gigastore" som du kaller den. Var ikke mye større enn butikken under The Kop i gulvareal.

Ellers så er det som Hewitt nevner. De finner fort ut at du er utlending, og da går munnen i ett. De er somregel veldig hyggelige, og vil bare prate, om hva du synes om laget å byen.

Sikker på at du var på riktig butikk? Altså den nye som åpnet tidligere i år? Jeg tipper du mener den gamle butikken i sentrum rett ved siden av JJB, den var vel ikke så stor. Men den nye skal jo være veldig stor, som sagt den største klubbshoppen i Europa. Og den skal være ekstremt fin ut ifra bildene jeg har sett.

Jeg var der nede i Februar/mars. Da lå den rett ved siden av Everton sin, i sentrum. Har det kommet ny etter denne?

Lenke til kommentar

Ja, da er det ikke den du tenker på. Den du tenker på er relativt liten ja, jeg tror den på Anfield er større enn den. Den gamle lå ved siden av JJB Sports, som er Evertons offisielle butikk (de har ikke egen Everton-butikk, tihi ^^). Den nye megagigasuperstoren er mye større enn både Anfield og den gamle i sentrum, og ekstremt mye finere og mer moderne. Er over 3000 kvadratmeter stor, og som sagt den største klubbshoppen i Europa. Går over flere etasjer (tror det er 2 eller 3 etasjer) og har det meste.

Kan lese litt om den her.

Noen bilder:

lfc1wv2.jpg

lfc2vj2.jpg

lfc3vf2.jpg

lfc4sp2.jpg

lfc5ji4.jpg

lfc6ri3.jpg

lfc7lp4.jpg

edit: leif

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Kuyt er en knallspiller, jeg er faktisk veldig glad for å ha ham på laget til tross for at jeg ikke synes han burde spille hver kamp i PL. Men enormt viktig i de store oppgjørene og i CL. Løper mer enn noen annen gjør som regel, jobber alltid 100%, stopper motstanderen, scorer ekstremt viktige mål og gjør en totalt sett strålende jobb til tross for at han ikke er noen ving. Jeg er litt blandet i mine følelser om Kuyt ettersom jeg ikke synes han burde være førstevalget på høyrevingen i de mindre PL-kampene, men en hver Liverpool-supporter burde virkelig vite å sette pris på arbeidet han nedlegger. Og man kan jo nevne at han sto med 7 mål i CL i fjor, ett mindre enn Rastes helt og "verdens beste spiller", og han spilte i tillegg en kamp mer. Og man trenger jo ikke nevne at han sendte oss til gruppespillet i år og hadde assist mot Man Utd. Habil spiller.

ohyougotkuytdfy8.jpg

Lenke til kommentar
Nå må du jo ikke glemme Ron's 31 scoringer i PL, og hvor mange hadde Kuyt?

3 og 7 assists, 12 mål og 4 assists året før. Torres har overtatt målscoringen, så vi trenger jo knapt flere som scorer mål. :) Men hva har det med saken å gjøre? Jeg sa jo at Kuyt er viktig i CL og i store oppgjør, men at han ikke er førstevalget mitt i de mindre PL-kampene. Men veldig viktig spiller for oss er han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...