Varmo Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Takk for knallbra liste Hewitt, skal gå amokk i superduperultrabutikken Prøver å få tatt en del bilder osv som jeg muligens kan dele med dere etterhvert. Har problemer med å sette ord på hvor mye jeg gleder meg nå. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg ble ikke så imponert over "gigastore" som du kaller den. Var ikke mye større enn butikken under The Kop i gulvareal.Ellers så er det som Hewitt nevner. De finner fort ut at du er utlending, og da går munnen i ett. De er somregel veldig hyggelige, og vil bare prate, om hva du synes om laget å byen. Sikker på at du var på riktig butikk? Altså den nye som åpnet tidligere i år? Jeg tipper du mener den gamle butikken i sentrum rett ved siden av JJB, den var vel ikke så stor. Men den nye skal jo være veldig stor, som sagt den største klubbshoppen i Europa. Og den skal være ekstremt fin ut ifra bildene jeg har sett. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg ble ikke så imponert over "gigastore" som du kaller den. Var ikke mye større enn butikken under The Kop i gulvareal.Ellers så er det som Hewitt nevner. De finner fort ut at du er utlending, og da går munnen i ett. De er somregel veldig hyggelige, og vil bare prate, om hva du synes om laget å byen. Sikker på at du var på riktig butikk? Altså den nye som åpnet tidligere i år? Jeg tipper du mener den gamle butikken i sentrum rett ved siden av JJB, den var vel ikke så stor. Men den nye skal jo være veldig stor, som sagt den største klubbshoppen i Europa. Og den skal være ekstremt fin ut ifra bildene jeg har sett. Jeg var der nede i Februar/mars. Da lå den rett ved siden av Everton sin, i sentrum. Har det kommet ny etter denne? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Mener den nye ble offisielt åpnet i slutten av Mai. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Ja, da er det ikke den du tenker på. Den du tenker på er relativt liten ja, jeg tror den på Anfield er større enn den. Den gamle lå ved siden av JJB Sports, som er Evertons offisielle butikk (de har ikke egen Everton-butikk, tihi ^^). Den nye megagigasuperstoren er mye større enn både Anfield og den gamle i sentrum, og ekstremt mye finere og mer moderne. Er over 3000 kvadratmeter stor, og som sagt den største klubbshoppen i Europa. Går over flere etasjer (tror det er 2 eller 3 etasjer) og har det meste. Kan lese litt om den her. Noen bilder: edit: leif Endret 28. september 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Du nevnte ikke Carra restaurant? China town har dessuten mye restauranter hvor jeg selv spiste noe av det beste jeg har smakt Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Å ja, Carras restaurant er jo et absolutt must! Der har vi gode minner fra, ikke sant, cinesque? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Carra sin restaurant var allerede notert Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Termometer, jeg anbefaler deg Red Cafe. Hamburger'n er det klasse over. Ta deg en tur dit. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Har de godt utvalg av LFC DVDer o.l der borte. Har slitt litt med å få tak i det her hjemme, finner selvfølgelig noe på nettet, men hadde vært greit å kunne ta det i Liverpool. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Passelig utvalg med Liverpool-DVD-er, både på Liverpool-butikkene og i film- og musikkbutikkene i sentrum. Men jeg følte vel ikke at det var noen DVD-er du kunne kjøpe der som du ikke kan kjøpe på play.com, og stort sett til en langt bedre pris. Lenke til kommentar
moose666 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 hva synes dere om keane sin innsats på lørdag DA? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Kuyt er en knallspiller, jeg er faktisk veldig glad for å ha ham på laget til tross for at jeg ikke synes han burde spille hver kamp i PL. Men enormt viktig i de store oppgjørene og i CL. Løper mer enn noen annen gjør som regel, jobber alltid 100%, stopper motstanderen, scorer ekstremt viktige mål og gjør en totalt sett strålende jobb til tross for at han ikke er noen ving. Jeg er litt blandet i mine følelser om Kuyt ettersom jeg ikke synes han burde være førstevalget på høyrevingen i de mindre PL-kampene, men en hver Liverpool-supporter burde virkelig vite å sette pris på arbeidet han nedlegger. Og man kan jo nevne at han sto med 7 mål i CL i fjor, ett mindre enn Rastes helt og "verdens beste spiller", og han spilte i tillegg en kamp mer. Og man trenger jo ikke nevne at han sendte oss til gruppespillet i år og hadde assist mot Man Utd. Habil spiller. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Nå må du jo ikke glemme Ron's 31 scoringer i PL, og hvor mange hadde Kuyt? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Det er ikke bare scoringer som teller. F. eks. på det første målet vårt mot Everton, gikk Dirk et sugende løp på første, tok med seg begge stopperne, og Torres fikk stå alene og putte. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Nå må du jo ikke glemme Ron's 31 scoringer i PL, og hvor mange hadde Kuyt? 3 og 7 assists, 12 mål og 4 assists året før. Torres har overtatt målscoringen, så vi trenger jo knapt flere som scorer mål. Men hva har det med saken å gjøre? Jeg sa jo at Kuyt er viktig i CL og i store oppgjør, men at han ikke er førstevalget mitt i de mindre PL-kampene. Men veldig viktig spiller for oss er han. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Livershit er ikke et lag jeg holder med nei. Det sørget Heysel for. Synd at en tribunetragedie ødelegger ditt forhold til verdens flotteste fotballklubb. Kan si at dommerskandalene har ødelagt mitt forhold til din også Og egentlig hele Italia-fotballen generelt. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Livershit er ikke et lag jeg holder med nei. Det sørget Heysel for. Synd at en tribunetragedie ødelegger ditt forhold til verdens flotteste fotballklubb. Kan si at dommerskandalene har ødelagt mitt forhold til din også Og egentlig hele Italia-fotballen generelt. Du er ødelagt. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg har ikke sett italiensk fotball på lenge, utenom CL-kamper Men jeg har aldri påstått at den tyske ligaen er bedre enn Italia, bare at jeg heller vil se tysk fotball enn italiensk personlig. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Italia's serie a er kjedelig, defensiv, destruktiv fysj fotball. Mye filming, og spillere som får vondt av at noen tråkker de på tå'a, og dermed ligger å syter i 10 min. Kvalmt sier no jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå