Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Så kommer det jo helt an på hva som er "beste" fans. Tyrkia sine blir vel lett sinna om laget taper, men når de vinner er de absolutt blant verdens beste. :) Brasil og Argentina vet jeg ikke helt, utenom at det er sinnsykt mye liv på tribuna. Er det verdens beste supportere som lager mest liv på tribuna? Kanskje.

Nei, det må nok til en helt nøytral person for å bestemme hva som er "verdens beste supportere". Og hvilke kriterier som skal vurderes også.

Jeg påpekte bare at Liverpool-fansen er sinnsykt gode til å støtte laget sitt i motgang, noe jeg ikke trodde alle lag var, men tok tydeligvis feil.

Ey! What Happend to Uz? (Roma) :p

Ettersom jeg hører er det ikke mye liv på emirates. Er det ikke Valencia og mestalla som har mest stemning da eller tar jeg sykt feil. Syns jeg leste det :p

BTW; 200 innlegg :p

Det er selve stadionen som bygger veldig mye på dette, slik "målinger" blir feil etter min mening, for å si det mildt kommer Italia rimelig dårlig ut i slike målinger, men på selve tribunen er det "Pa-tey". :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Drar til Liverpool i morgen for å se Liverpool - PSV på onsdag, gleder meg stort. Foruten kamp og omvisning hva bør jeg få med meg i Liverpool.

Du bør holde deg unna sentrum, men hvis du tar sjansen, gå i grupper på minst 20 og 20. Så slipper du å bli ranet.

Jeg har vært i Liverpool 2 ganger, 1 gang med familie, og 1gang med 2stk. Vi har vært over hele Liverpool nesten, på dag å natt, uten å komme borti noe sånt. Trodde voldsnivået i Liverpool var svært lite.

Ellers, så må du ta turen nedom Albert Dock, og den puben på siden av Anfield, som jeg alltid glemmer navnet på :p

Lenke til kommentar
Drar til Liverpool i morgen for å se Liverpool - PSV på onsdag, gleder meg stort. Foruten kamp og omvisning hva bør jeg få med meg i Liverpool.

Oh my. I fucking envy you!

Dette er obligatorisk når du er i Liverpool:

1) Anfield dagen før/etter kamp. Omvisning og museum.

2) Albert Dock.

3) Sentrum. Da spesielt den nye Liverpool 'Supergigastore' (eller hva de kaller den) midt i sentrum. Har ikke fått vært der selv enda, men sies at den skal være gigantisk og ekstremt fin. Er jo den største fotballshoppen i Europa for et klubblag, så det er ikke småtteri. Og du er ikke ute og kikker, du skal handle. Mye.

4) Tur til Melwood?

5) Stanley Park? Se hvor den nye stadion vår en eller annen gang langt frem i tid vil stå?

5) The Albert (puben Pirja tenker på) rett ved siden av Anfield, kan også stikke inn The Sandon som er på andre siden av Anfield.

6) Se kampen.

7) Syng,

8) Orgasm.

Du bør holde deg unna sentrum, men hvis du tar sjansen, gå i grupper på minst 20 og 20. Så slipper du å bli ranet.

Ikke skrem gutten da.

Ta det rolig, Liverpool er en knallby og scousere er et ekstremt hyggelig folk. Jeg gikk ute etter kl 24 begge gangene jeg var i Liverpool, uten så mye som snev av bråk. Første turen min var vi også ute på byen litt, knallmoro. Du vil nok merke at folk er ekstremt imøtekommende, og kan gjerne finne på å hjelpe deg på eget initiativ om de ser at du står litt fast.

Så have fun. :)

Lenke til kommentar

Jeg ble ikke så imponert over "gigastore" som du kaller den. Var ikke mye større enn butikken under The Kop i gulvareal.

Ellers så er det som Hewitt nevner. De finner fort ut at du er utlending, og da går munnen i ett. De er somregel veldig hyggelige, og vil bare prate, om hva du synes om laget å byen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...