Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrtel var banens beste spiller Guttorm :D Ifølge meg.

Han leiket seg med Yakubu.

Vi har funnet en stopper som har det meste der :D

Jeg personlig liker Agger og mener han burde testes igjen.

Han er en spiller som enkelt kan ta med seg ballen fremover og åpne laget til motstanderen.

Helt enig! Han må snart få sjansen igjen. Gjerne sammen med Skrtel.

Ikke nokk med det, han har en pasningsfot/skuddfot som er skjeldent for en stopper.

Ja er enig i det , Agger er en veldig spillende stopper. Skulle gjerne sett Skrte/Agger en gang i en cup eller no. bare for å sett.

Lenke til kommentar

Tottenham fansen stod igjen å sang for gutta sine i dag, en kamp de tapte 2-0 mot Pompey. Spillte som en sekk med dritt, noe de har gjort hele sesongen. Er Tottenham fansen verdens beste? Neppe. Den beste fansen i England finner du i nord og spesifik i Newcastle. I verden så er det nok i Tyrkia, Argentina og sånne land. Ikke nødvendigvis like "lojale" men faen så det koker på tribunene der.

Endret av Gamebatov
Lenke til kommentar

Så kommer det jo helt an på hva som er "beste" fans. Tyrkia sine blir vel lett sinna om laget taper, men når de vinner er de absolutt blant verdens beste. :) Brasil og Argentina vet jeg ikke helt, utenom at det er sinnsykt mye liv på tribuna. Er det verdens beste supportere som lager mest liv på tribuna? Kanskje.

Nei, det må nok til en helt nøytral person for å bestemme hva som er "verdens beste supportere". Og hvilke kriterier som skal vurderes også.

Jeg påpekte bare at Liverpool-fansen er sinnsykt gode til å støtte laget sitt i motgang, noe jeg ikke trodde alle lag var, men tok tydeligvis feil.

Lenke til kommentar
Så kommer det jo helt an på hva som er "beste" fans. Tyrkia sine blir vel lett sinna om laget taper, men når de vinner er de absolutt blant verdens beste. :) Brasil og Argentina vet jeg ikke helt, utenom at det er sinnsykt mye liv på tribuna. Er det verdens beste supportere som lager mest liv på tribuna? Kanskje.

Nei, det må nok til en helt nøytral person for å bestemme hva som er "verdens beste supportere". Og hvilke kriterier som skal vurderes også.

Jeg påpekte bare at Liverpool-fansen er sinnsykt gode til å støtte laget sitt i motgang, noe jeg ikke trodde alle lag var, men tok tydeligvis feil.

Ey! What Happend to Uz? (Roma) :p

Lenke til kommentar

Ey! What Happend to Uz? (Roma) :p

Ettersom jeg hører er det ikke mye liv på emirates. Er det ikke Valencia og mestalla som har mest stemning da eller tar jeg sykt feil. Syns jeg leste det :p

BTW; 200 innlegg :p

Endret av Corsair
Lenke til kommentar
Likevel scorer vi ALDRI på corner. Det er jo fantastisk.

Torres scorte vel med huet direkte fra corner i fjor en gang. Lurer på om det var mot Porto? :hmm:

:p

Det er jeg meget klar over, var på den kampen. ;) Og det var et fint mål. Men ikke for å ta ifra Torres noe, men så var Porto-forsvaret ELENDIG på den corneren og lot Torres stå helt mutters alene, så skulle bare mangle at han scoret der. :p Vi har sikkert scoret et mål eller to på corner siden den gang også, men jeg greier ikke huske det i farta.

Og nei, ikke begynn med den supporterdiskusjonen igjen. Ta det i så fall i United vs Pool-tråden, om man skal diskutere de to lags supportere, eller i "verdens beste supportere?"-tråden. Jeg linker for øvrig til mitt innlegg for en stund siden i den tråden, så kan de som er spesielt interesserte lese mine synspunkter om den saken uten at jeg trenger å skrive det om igjen. Win.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...