Sir Game Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Ser du ikke kamper gutt? Ganske dårlig forestilling, men ålright tempo. Liverpool var best og vant fortjent. Selv om de i realiteten ikke hadde så mange flere sjangser enn Everton, så er de effektive som få. Akkuratt den egenskapen der bør SAF og United lære av Pool. Vi hadde vel 25 skudd på mål i dag og putta 2 (ett på feilaktig straffe). Kan ikke Torres være med på noen skuddtreninger på Untied a? Kan vi låne han litt? Rooneys nettsus var ikke så værst riktignok Torres motm Skrtel og Carragher var de beste utenom imo. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Ser du ikke kamper gutt? Ganske dårlig forestilling, men ålright tempo. Liverpool var best og vant fortjent. Selv om de i realiteten ikke hadde så mange flere sjangser enn Everton, så er de effektive som få. Akkuratt den egenskapen der bør SAF og United lære av Pool. Vi hadde vel 25 skudd på mål i dag og putta 2 (ett på feilaktig straffe). Kan ikke Torres være med på noen skuddtreninger på Untied a? Kan vi låne han litt? Rooneys nettsus var ikke så værst riktignok Torres motm Skrtel og Carragher var de beste utenom imo. 14 dager i nordsjøen, fult på høyde med å være i fengsel:/ Nei har ikke Canal pluss sport, jævla amatør greier. Skrtel ja, det er gutten sin Kan nå være ganske effektive dere også når dere finner ut av det. Godt å se at måltørken jeg snakket om ikke ble en realitet, greit å holde nullen for en gang skyld. Ps, rett før jeg må ha meg en Hull drakt, utrolig morrsomt. Minner litt om Pompey når de steg opp i eliten. Endret 27. september 2008 av guttorm Lenke til kommentar
GLN Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Ser du ikke kamper gutt? Ganske dårlig forestilling, men ålright tempo. Liverpool var best og vant fortjent. Selv om de i realiteten ikke hadde så mange flere sjangser enn Everton, så er de effektive som få. Akkuratt den egenskapen der bør SAF og United lære av Pool. Vi hadde vel 25 skudd på mål i dag og putta 2 (ett på feilaktig straffe). Kan ikke Torres være med på noen skuddtreninger på Untied a? Kan vi låne han litt? Rooneys nettsus var ikke så værst riktignok Torres motm Skrtel og Carragher var de beste utenom imo. Nå vil jeg ikke si at Liverpool er så mye mer effektive enn United. Dette var en god kamp, men det er flere andre(les Stoke) kamper som vi har tusenvis av sjanser, uten mål. Men idag var vi effektive. Ser mange nettaviser sier at Cahill fikk rødt kort for taklingen. Han fikk jo egentlig gult kort for taklingen, men han kom ikke tilbake da dommeren blåste på ham, opptil flere ganger, men han bare forsatte å gå med ryggen mot dommeren. Derfor fikk han rødt. Jeg synes at vi var gode til å holde ballen i laget, med få unntak. MEN vi må bli bedre på hjørnespark, er tragisk nesten. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Nå vil jeg ikke si at Liverpool er så mye mer effektive enn United. Dette var en god kamp, men det er flere andre(les Stoke) kamper som vi har tusenvis av sjanser, uten mål. Men idag var vi effektive. I Stoke kampen hadde dere mange langskudd og ikke en brøkdel av så mange åpene muligheter som vi hadde. At Liverpool er mer effektive ifht åpene mulighter er vel forholdsvis udiskutabelt. Ikke noe negativt å sette sjangsene sine, jeg skulle gjerne sett at vi hadde samme evne. Mener ikke at vi spillte noen halleluja-kamp i dag, bare for å ha sagt det. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Kan godt hende du har rett, Game. Jeg skulle likt å sett noen klar statistikk på det, men jeg gidder hvert fall ikke å lete frem sånt nå. Jeg synes hvert fall vi er altfor ueffektive, men jeg tror nok det kan ha en del med å gjøre at jeg kanskje er veldig utålmodig som supporter også og mener vi omtrent skal putte på hver eneste sjanse. Jeg tror nok Arsenal og Man Utd er hakket mer ueffektive enn oss, hvert fall på veldig store og åpne sjanser. Men de der cornerne må vi gjøre noe med. Herregud så frustrerende det er. Vi har vel hatt rundt 60 cornere i år uten å ha scoret et eneste mål som følge av en corner? Det er jo en fantastisk (negativ) statistikk. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Scolari spøkte jo med å ha 1time innkast trening for å bli like gode som Stoke spilleren(husker ikke navn) Jeg synes vi bør sette av 1dag til hjørnespark trening... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 En dag? Vi er så ekstremt elendige på cornere at vi burde omtrent bare trene på hjørnespark nå. Ikke greier jeg å skjønne hvorfor vi er så dårlige heller. Vi har jo flere gode innleggsføtter, og selv om vi slår noen dårlige cornere også så er mange av innleggene veldig bra. Vi har ikke de aller mest utpregede hodespillerne, men vi har flere gode (Torres, Carra, Skrtel, Hyypiä og en del som er ok+ på hodet) og vi har gode skyttere som kan stå litt dypere og dundre andreballer mot målet. Likevel scorer vi ALDRI på corner. Det er jo fantastisk. Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Det er helt sykt egentlig, vi må forbedre oss kraftig der. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 selv er jeg sjeleglad nando har puttet igjen! Åja, cornertrening trengs ja!! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Tror vi har hatt rundtom 20+- cornere hver eneste kamp, utenom en. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Var vell Sami som headet inn en og annen i glans dagene. Når det kommer til effektivitet drar jo Torres nesten lasset alene, han er ekstrem til tider. Flere en meg som savner en virkelig solid seier? vert mye 2-1 i år. Er jo veldig fint å ta med seg evnen til å snu kamper, men hadde håpet på en virkelig solid seier etterhvert, tenkter da ikke spesielt på i dag. Ellers ser det jo ut som formen er i anmarsj, og det er forsatt tidlig i sesongen. 0-2 hos byrivalen gir utvilsomt selvtilitt. Nå må bruke mer tallenter i cup`ene. Syns vi kan glemme Ligacupen og (shame on me) FA cupen litt i år, å heller kjøre max fokus på liga og CL. Endret 28. september 2008 av guttorm Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Vi har ikke imponert ekstremt, men vi har gjort det vi skal gjøre i nesten hver kamp og det er bra. At vi plukker så mye poeng uten å spille spesielt bra synes jeg er herlig. Selvsagt vil jeg at vi skal spille enda bedre og score enda mer, men nå for tiden gjør vi det vi har snakket om lenge at vi bør - plukker poeng uten å imponere. Vi er ubeseiret i år, til og med hvis du regner med pre-season. Det er herlig. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Var vell Sami som headet inn en og annen i glans dagene. La oss ikke glemme Djibril Cisse som dundret ballen imål på hel volley, når han stod midt i feltet Er vell en av de siste målene som har kommet på corner fra en av spissene våre. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Ganske dårlig forestilling, men ålright tempo. Liverpool var best og vant fortjent. Selv om de i realiteten ikke hadde så mange flere sjangser enn Everton, så er de effektive som få.Var vel 4-11 i avslutninger på mål fordel Liverpool. I tillegg kom to (korrekt) annulerte Liverpool-mål. Veldig mye av banespillet (spesielt i 2. omgang) var på Everton sin "tredjedel" av banen. Det er hva jeg husker av match-statistikken, correct me if i'm wrong Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Likevel scorer vi ALDRI på corner. Det er jo fantastisk. Torres scorte vel med huet direkte fra corner i fjor en gang. Lurer på om det var mot Porto? Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Skrtel var banens beste spiller Guttorm Ifølge meg. Han leiket seg med Yakubu. Vi har funnet en stopper som har det meste der Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Skrtel var banens beste spiller Guttorm Ifølge meg. Han leiket seg med Yakubu. Vi har funnet en stopper som har det meste der Jeg personlig liker Agger og mener han burde testes igjen. Han er en spiller som enkelt kan ta med seg ballen fremover og åpne laget til motstanderen. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Sjekk Hull da! GOGO! Awesome! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Skrtel var banens beste spiller Guttorm Ifølge meg. Han leiket seg med Yakubu. Vi har funnet en stopper som har det meste der Jeg personlig liker Agger og mener han burde testes igjen. Han er en spiller som enkelt kan ta med seg ballen fremover og åpne laget til motstanderen. Helt enig! Han må snart få sjansen igjen. Gjerne sammen med Skrtel. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Skrtel var banens beste spiller Guttorm Ifølge meg. Han leiket seg med Yakubu. Vi har funnet en stopper som har det meste der Jeg personlig liker Agger og mener han burde testes igjen. Han er en spiller som enkelt kan ta med seg ballen fremover og åpne laget til motstanderen. Helt enig! Han må snart få sjansen igjen. Gjerne sammen med Skrtel. Ikke nokk med det, han har en pasningsfot/skuddfot som er skjeldent for en stopper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå