tc47 Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Takk Danielzu, takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Men ja,dommerne i Pl må gjøres noe med. Arven etter Graham Poll er for stor! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Er ikke så mye de kan gjøre da. Det er jo ikke så mange dommere at 2 kan bare bli tatt vekk fra PL. Må vel bare se hver uke på nettet og håpe at vi ikke får Riley eller Styles Eller Halsey, han suger han og Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Kan komme på 3-4 dårlige dommere,og det er 3-4 for mange på en av verdens beste liga på toppnivå. Syns nå jeg da. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Synd at dommere hele tiden skal komme så enormt i fokus. Se nå til og få ordna saken med Clattenburg så han kan komme tilbake. Mange som misliker han også, men jeg synes han er blant Englands beste dommere nå (uten at det kanskje sier så mye, men...). Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Veldig sant, Savner Clattenburg selvom han kan gjøre noen rare avgjørelser. Men generelt solid og gjør ikke tabber, noe som er veldig viktig. Og deler ikke kort for gøyens skyld (host:Riley), og ja, det er ganske viktig og. Riley stopper jo opp spillet og hvert 2. min i gjennomsnittet, og det er jo ikke bra dårlig for supportere men for nøytrale folk også som har lyst å se en god fotballkamp. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Veldig sant, Savner Clattenburg selvom han kan gjøre noen rare avgjørelser. Men generelt solid og gjør ikke tabber, noe som er veldig viktig. Og deler ikke kort for gøyens skyld (host:Riley), og ja, det er ganske viktig og. Riley stopper jo opp spillet og hvert 2. min i gjennomsnittet, og det er jo ikke bra dårlig for supportere men for nøytrale folk også som har lyst å se en god fotballkamp. Jeg liker ikke Clattenburg. Han ga oss sju gule kort mot Tottenham forrige sesong. Riley er råtten. Håper han blir degradert flere divisjoner. Det finnes sikkert flere gode dommere i CC Championship som kan dømme i Premier League. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Den kampen husker jeg ja. Men han er ihvertfall bedre enn de fleste som Halsey, Riley og Styles. Syns han svarte Uria Reni eller noe var ganske solid, skjønner ikke hvorfor han ble sparket ut av PL. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Veldig sant, Savner Clattenburg selvom han kan gjøre noen rare avgjørelser. Hvordan er det mulig å savne Clattenburg, herregud mannen tror jo de 90 minuttene er han personlige talkshow. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Fordi han vet hva som er straffe og hva som er straffe. Og hva som er rødt kort og hva som er gult kort. Det er viktige ting. Men ja, det er faktisk sant at han bruker veldig mye tid på det han syns er korrekt/feil og diskuterer det med spillerne mye. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Veldig sant, Savner Clattenburg selvom han kan gjøre noen rare avgjørelser. Hvordan er det mulig å savne Clattenburg, herregud mannen tror jo de 90 minuttene er han personlige talkshow. Hadde flere gjort det hadde vi unngått mange småkjipe situasjoner på fotballbanen de siste årene. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Veldig sant, Savner Clattenburg selvom han kan gjøre noen rare avgjørelser. Hvordan er det mulig å savne Clattenburg, herregud mannen tror jo de 90 minuttene er han personlige talkshow. Hadde flere gjort det hadde vi unngått mange småkjipe situasjoner på fotballbanen de siste årene. Mhm Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Personlig liker jeg ikke Steve Bennet eller hva han heter. Ser ut som han har downs når han gir ut kort. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Han er litt streng men lar spillet flyte mye mer enn Riley. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Sjekk Hull da! GOGO! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Nesten 2-2 der ja, tverleggeren av Gallas. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Veldig sant, Savner Clattenburg selvom han kan gjøre noen rare avgjørelser. Hvordan er det mulig å savne Clattenburg, herregud mannen tror jo de 90 minuttene er han personlige talkshow. Hadde flere gjort det hadde vi unngått mange småkjipe situasjoner på fotballbanen de siste årene. Han dreper jo fotballkamper med den evinnelige pratingen! Knuser alt som heter tempo. Er den god mellomting på Styles/Benneth og Clattenburg. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Da synes jeg du overdriver. Jeg synes hvert fall ikke han dreper fotballkamper. Clatten er ikke perfekt, langt ifra, men jeg mener helt seriøst at han er en av de beste dommerne i England per nuh i min mening. Dette er jo fordi det dessverre er veldig mange dårlige dommere i England for tiden, gjøres mye rart om dagen. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Det er desverre flere land som sliter med ræva dommere, men må si England er et av de bedre landene, hvis vi skal se litt i perspektiv. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Vært i fyr og flamme i tråden her i dag ja. Våknet og slo på tekst tv (går nattskift) "Torres senket Everton", Begynte bare dadadadadadada da da i hode Var det 2 Liverpool mål som ble annulert? Hvem var mom? og Hvis det var Torres, hvem andre var bra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå