Suburbian Hero Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Men da burde dere jo kanskje ringe Steve McClaren så vi får oppklart det da, sånn at England kan spille med de beste 8074191[/snapback] Gi meg telefonnummeret hans, så ringer jeg helt seriøst... 8074325[/snapback] 800 S-T-E-V-E 8074622[/snapback] O rly? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Men da burde dere jo kanskje ringe Steve McClaren så vi får oppklart det da, sånn at England kan spille med de beste 8074191[/snapback] Gi meg telefonnummeret hans, så ringer jeg helt seriøst... 8074325[/snapback] 800 S-T-E-V-E 8074622[/snapback] O rly? 8075275[/snapback] Ya rly! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Fantastisk givende diskusjon. Takk til banansplitt for denne. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Fantastisk givende diskusjon. Takk til banansplitt for denne. 8075628[/snapback] Nå må ikke la all ære falle til han Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Fantastisk givende diskusjon. Takk til banansplitt for denne. 8075628[/snapback] Nå må ikke la all ære falle til han 8075640[/snapback] *Ta en bit av den æren* Endret 4. mars 2007 av SasaB Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Så fint du er enig. 8074491[/snapback] Sa jeg at jeg var enig? Isåfall er det meget feil, for jeg kunne vel ikke vært mer uenig:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Carragher er bedre enn Rio... 8073891[/snapback] Ok. Hvis du sier det så. 8074060[/snapback] Så fint du er enig. 8074491[/snapback] Sa jeg at jeg var enig? Isåfall er det meget feil, for jeg kunne vel ikke vært mer uenig:) 8077730[/snapback] Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Unnskyld meg, da var det jeg som formulerte meg feil. Det skulle være en fin og spydig kommentar, but I guess I failed.. Jaja, uansett er ikke carragher på nivå med Rio EOD. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Unnskyld meg, da var det jeg som formulerte meg feil. Det skulle være en fin og spydig kommentar, but I guess I failed.. Jaja, uansett er ikke carragher på nivå med Rio EOD. 8078125[/snapback] Diskutering på høyt nivå dette her. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Diskutering på høyt nivå dette her. 8078266[/snapback] Vil du diskutere, fine by me. Siden vi begge holder med henholdsvis United og 'pool kan det aldri bli en helt fair diskusjon, men for all del, go wild. Jeg står for det jeg sier. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Unnskyld meg, da var det jeg som formulerte meg feil. Det skulle være en fin og spydig kommentar, but I guess I failed.. Jaja, uansett er ikke carragher på nivå med Rio EOD. 8078125[/snapback] Diskutering på høyt nivå dette her. 8078266[/snapback] Du bidrar vel ikke så mye til du heller? Syntes Rio var Uniteds beste igår. SkySports-ekspertene var også enige, de viste frem mange situasjoner der Rio var fremtredende og reddet Vidic gang etter gang. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Unnskyld meg, da var det jeg som formulerte meg feil. Det skulle være en fin og spydig kommentar, but I guess I failed.. Jaja, uansett er ikke carragher på nivå med Rio EOD. 8078125[/snapback] Diskutering på høyt nivå dette her. 8078266[/snapback] Du bidrar vel ikke så mye til du heller? Syntes Rio var Uniteds beste igår. SkySports-ekspertene var også enige, de viste frem mange situasjoner der Rio var fremtredende og reddet Vidic gang etter gang. 8078306[/snapback] Ja Vidic trengte jo det siden han blei saftig eid av Bellamy.. Skjønner ikke hvorfor han blei bytta ut. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Ja Vidic trengte jo det siden han blei saftig eid av Bellamy.. Skjønner ikke hvorfor han blei bytta ut. 8078431[/snapback] Fordi vi fikk inn Silvestre som rydda opp. Da var det ikke snakk om å ikke jobbe defensivt for vår venstreback, så Vidic slapp å måtte gjøre Evra's arbeid lenger. Og wh1te, ekstremt høyt nivå på den diskuteringa di også Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg visste ikke at å være United-fan var synonymt med å være kverulant. Vel, man lærer noe nytt hver dag... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg visste ikke at å være United-fan var synonymt med å være kverulant. Vel, man lærer noe nytt hver dag... 8080653[/snapback] Var det nå vi skulle le eller noe sånt? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Ja Vidic trengte jo det siden han blei saftig eid av Bellamy.. Skjønner ikke hvorfor han blei bytta ut. 8078431[/snapback] Fordi vi fikk inn Silvestre som rydda opp. Da var det ikke snakk om å ikke jobbe defensivt for vår venstreback, så Vidic slapp å måtte gjøre Evra's arbeid lenger. 8078603[/snapback] Blei relativt eid av Bellamy for det.. Kom ikke Silvestre inn etter at Bellamy gikk ut da? Eller er det bare jeg som husker feil.. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Det er nok du som husker feil. Silvestre kom inn før Bellamy gikk ut. Evra's defensive løp var inteteksisterende, derfor måtte Vidic gjøre hans defensive jobb også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg visste ikke at å være United-fan var synonymt med å være kverulant. Vel, man lærer noe nytt hver dag... 8080653[/snapback] Var det nå vi skulle le eller noe sånt? 8080805[/snapback] Jeg priser din skarpe penn. Jeg tror Liverpool vil ha godt av å ha dette resultatet i bakhodet i en eventuell CL-finale. Det var en erfaringslæring av den mer harde sorten og jeg håper og tror at Liverpool lærer seg å bli mer avslutningseffektive fremover som følge av dette. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg visste ikke at å være United-fan var synonymt med å være kverulant. Vel, man lærer noe nytt hver dag... 8080653[/snapback] Var det nå vi skulle le eller noe sånt? 8080805[/snapback] Jeg priser din skarpe penn. Jeg tror Liverpool vil ha godt av å ha dette resultatet i bakhodet i en eventuell CL-finale. Det var en erfaringslæring av den mer harde sorten og jeg håper og tror at Liverpool lærer seg å bli mer avslutningseffektive fremover som følge av dette. 8080964[/snapback] Vel, har jo sett dette før, hadde vi bare satt de åpenbare sjansene våre (Bellamy - Kuyt i denne kampen) hadde alt vært så mye bedre. Tror vi trenger en spiss eller offensiv spiller som kan gjøre ting på egenhånd ut av ingenting, føler ikke vi har det nå. Tror Pool kommer skjerpet ut av dette, og får opp motivasjonen til å ta Barca på Anfield. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg visste ikke at å være United-fan var synonymt med å være kverulant. Vel, man lærer noe nytt hver dag... 8080653[/snapback] Generalisering. Uansett, at du gidder Wh1te. Til det med at dere trenger en ny spiss/offensiv spiller. Hvor mange må dere egentlig kjøpe før det noen gang går opp for dere at det muligens sitter i det grunnleggende? Dere har Bellamy, i mine øyne topp 3 blant spisser i England. Kuyt, storscorer som rett og slett får for lite hjelp av midtbanen. Å har et enormt potensial. At dere scorer for lite mål henger ihop med filosofien som Benitez kjører, ikke spissene. Han gjør bytter som får meg som ManU supporter til og rive meg i håret, defensiv trygghet kommer i første rekke uansett. I tillegg har dere ikke hatt skikkelig vingspill på flere år. Jeg kan ærlig talt ikke se noe annet som er galt, dere har en sentral midtbane som jeg sidestiller med ManU og Chelsea sin. Og spisser som ifølge papiret skal score bøttevis med mål nesten uansett motstander. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå