Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ligger vel (kanskje) i kortene at Steven Gerrard scorer våres 1000'ende mål i PL og hans 100'ende mål for Pool når vi gjester City of Manchester Stadium.. MEN.. det blir en vanskelig kamp, mye vanskeligere enn dagens!

Var da svært så god Torres er i engelsk på så kort tid da.. :O

Patetiske novelle-greier.. blablabla~

Uansett.. Jeg støtter tc47 (og mange andre) at dommeren var svak i dag. Var et par situasjoner hvor han ikke dømte noe som helst samt at kortfordelingen var vel litt for drøy i dag. Men jeg er nå ganske så sikker på at Cahill fikk rødt pga. drøyingen med å gå bort til dommeren. Riley ventet trossalt veldig lenge med å gi det røde kortet, såe.. Men det er også viktig å huske på at det her er derby, men det får vel være grenser til hvor mye en får lov å holde og meie ned spillere, sant? Jeg syns IKKE at vi imponerte noe i det hele tatt i dagens kamp, selv om vi var dominerende i andre omgang. Det var til tider surmuling og grinete stemning blant spillerne hos Pool, men de holdt fatningen og kontrollerte inn en fin seier uten å imponere så veldig. At Everton-forsvaret lar en spiller som Torres få ferde så alene som det han fikk gjøre til tider, er en klar invitasjon på å få problemer, alvorlige problemer også. Katastrofalt forsvarsjobb. Svak første omgang, men en klar dominans i andre omgang selv om Everton også var farlig frempå ved et par anledninger som lett kunne ha skapt problemer for oss i dag.

Endret av Shoo
Lenke til kommentar
Det er ikke poenget. Det var ikke rødt kort og nei Hewitt, han var klar å gi rødt etter taklingen. Var ikke noe med måten Cahill reagerte på eller noe.

1) Det vet du absolutt ingenting om.

2) Jeg har aldri sagt at han ga et gult basert på reaksjonen, jeg sier bare hva Cahill skulle hatt.

3) Jeg tror du har postrekorden i denne tråden det siste døgnet. Grattis. :)

Og selv om Riley var dårlig i dag, ser jeg ikke poenget i å klage på denne hendelsen når Cahill totalt sett fortjente såpass mye å bli utvist. Da er det mange flere situasjoner man heller kan diskutere.

Lenke til kommentar

Gult kort for taklingen. Var på grensen til noe mer, men når han i tillegg går unna dommeren som blåser på han 3 ganger så er det klart rødt. Uansett om dommeren skulle dømme det for taklinga eller ikke så er det riktig. Han virka ikke særlig overraska for kortet heller og tok en 360 før han gikk i garderoben.

Vi spilte ikke så bra i dag. I første omgang sleit vi med det samme som mot Stoke. Fint spill til 16 før det stopper. Torres virka veldig furten frem til scoringen. Men når det endelig løsna så var han gode gamle El Nino og burde gått fra banen med hat trick. Keane er jeg enig i gjør en bra kamp. Han trenger ikke å score så lenge han legger opp til scoring. Innlegget til første målet var en prestasjon og håper Torres - Keane kombinasjonen sitter perfekt snart :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...