Shoo Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Som sagt, så er jeg uenig i at det er rødt hvis det var basert på taklingen, men når jeg så på ansiktsuttrykket til Riley etter å ha blåst Cahill til å komme bort til han flere ganger, så valgte han å gi gult for det også.. men han skulle kanskje ikke dratt opp gult først, så gult igjen også rødt da.. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Patetisk dommer. Gav 7 gule til United tror jeg. Liverpool spiller dårlig fotball nok engang, men scorer på alt de får av sjangser. Fortjent at de vinner dog, Everton har spillt som en sekk med dritt i andre omgang. Ingentvil om at Torres er blant verdens vasseste spisser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 En typisk everton-Liverpool kamp. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Fantastisk med 3 poeng idag! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Patetisk dommer. Gav 7 gule til United tror jeg. Liverpool spiller dårlig fotball nok engang, men scorer på alt de får av sjangser. Fortjent at de vinner dog, Everton har spillt som en sekk med dritt i andre omgang. Ingentvil om at Torres er blant verdens vasseste spisser. 100% enig Game. Torres er veldig farlig og Everton suger og kan faktisk være i litt trøbbel i år hvis de spiller på denne måten i forsvar. En typisk everton-Liverpool kamp. Hvor er straffen som alle sa det skulle være? HÆ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Den kommer på Anfield? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Syns ikke liverpool spilte dårlig. Spilte med bra kontroll, og satt de sjansene vi fikk. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Da blei det seier idag, uten at Liverpool imponerte veldig. Men en god start på sesongen er det, og det blir spennende å se hvordan vi klarer det utover i sesongen. Torres har åpnet scoringskontoen, og Keen hadde en god kamp med et flott arbeid for 1-0 scoringen til torres. Dog uten mål , men det kommer nok. Som sagt, en grei kamp, men en flott start på denne sesongen. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Ja, som Danielzu sier, en typisk everton-liverpool kamp.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Syns ikke liverpool spilte dårlig. Spilte med bra kontroll, og satt de sjansene vi fikk. Må ikke bry deg om sure United-supportere. De sier akkurat det samme etter hver liverpool-seier(nesten) Men på en annen side så heier jeg på Gamst idag Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Som sagt, så er jeg uenig i at det er rødt hvis det var basert på taklingen, men når jeg så på ansiktsuttrykket til Riley etter å ha blåst Cahill til å komme bort til han flere ganger, så valgte han å gi gult for det også.. men han skulle kanskje ikke dratt opp gult først, så gult igjen også rødt da.. Nei, det så ikke ut som om han hadde tenkt å gi gult kort for taklingen. Jeg tror at han holdt hånda si på det røde kortet i lomma, og ventet på at Cahill skulle se mot ham. At Cahill bare gikk bort, tror jeg ikke var grunnen til at han fikk rødt kort. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Syns ikke liverpool spilte dårlig. Da har du en lav standar for hva du mener er godt spill. Men så spiller jo Pool defensiv fotball da, så dere er vel vant med boring kamper fra før. Danielzu: Selv du må jo være enig i at Pool spillte dårlig fotball i dag? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Liverpool spiller dårlig fotball nok engang Er uenig at vi spiller dårlig, vi spiller trygt og det er ikke festfotball, men på ingen måte dårlig. Deilig medd 3 poeng i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Dårlig blir for sterkt ord spør du meg. Under pari passer bedre. Riley spilte dårlig idag. Pool var beste laget på banen til tider(mesteparten av tiden) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Vi spilte ikke dårlig, vi spilte trygt. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Dårlig blir for sterkt ord spør du meg. Under pari passer bedre.Riley spilte dårlig idag. Pool var beste laget på banen til tider(mesteparten av tiden) Greit nok, jeg kjøper den Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Send penger i posten. (selv om det er snakk om liverpool så trenger man ikke å UBERHARDT ut hver gang ) Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Fernando Torres Liverpools number 9! Nanananananaana Herlig herlig herlig! Mista 1 omgang, men det gjør ikke noe særlig virker det som. Relativt strengt det røde kortet ja, men er jo en stygg takling og han hisser jo på seg Riley etterpå også. Veit jo aldri med Riley da, makan til møkkadommer. Menmen, uansett deilig med 3poeng! Satser på at Chelsea og Arsenal bæsjer på leggen mot underdogsa nå da! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Nå har vell ikke United spilt festfotball denne sesongen eller. Kommer seg, vi spiller bedre og bedre, i starten av sesongen var jo alt helt på trynet. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 OH! YOU ARE BLUE! OH! YOU ARE SHITE! Fantastisk med tre poeng mot Everton, smaker like godt hver gang. Torres er bare fantastisk. Løper rundt og sutrer, er sur, får unødvendig gult, irriterer rivalene våre og BOM! scorer så to (tre) mål. Guttungen er så jævla gull! And he's all red! Cahill fortjente å bli utvist. Taklingen er på grensen til rødt, men jeg er enig i at taklingen i seg selv er gult. Men han nekter å gå til dommeren for å ta imot kortet, og det er et gult. I tillegg burde han også hatt gult rett før Arbeloa sparket ham ned og fikk gult. Cahill er en god spiller, men heldigvis for oss også ofte en overivrig tulling på banen. - EL NIÑO DE ORO - Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå