tc47 Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Det var jo faen ikke gult kort, haha. Mike Riley begynner som på brua på søndagen, deler ut gult kort for fun. Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Mhm. Han skulle bare holdt seg som radiokommentator.. -_- Nå er det viktig at spillere som Torres og Keane ikke blir grinete av seg, noe som lett kan skje i slike oppgjør. Har sagt det hele tiden og sier det IGJEN; Everton er livsfarlige på dødballer! Jaha.. Tottenham i ligacupen.. VANSKELIG kamp.. Endret 27. september 2008 av Shoo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Og gi kort ER jo morro da! mike Riley er englands svar på Terje Hauge. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 DET var nesten. Cahill var bare litt dårlig med timing, kunne lett vært 1-0 der. Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Ok.. Nå har vi vært heldige som ikke har fått gult enda.. Der skulle nok Riera hatt gult, ja. Skummel det der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Martin kommer nok til å få gult i denne kampen. DET er jeg sikker på Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Skulle likt å sett pengetransaksjonene til vår kjære Riley siste dagene =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Har dømt litt liverpool ja. Men har tidligere dømt både chelsea og united også da^^ CARRA! You lovebole fat fuck Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Svakt av Reina. SVAKT! Torres blir en pingle i forhold til Yobo. Kjedelig at Torres er så grinete av seg til tider.. -_- Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Herregud Everton suger når det kommer til avslutninger. Endret 27. september 2008 av Points Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Torres da,lærte du ingenting fra OT-kampen ifjor? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Fy faen Torres, sytefaen. Det er Merseyside derby, ikke playground kamp. Og hvorfor i helvete fikk ikke Riera gult og kanskje Torres der? Hvor mye tror du de har betalt Riley? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 (endret) riley holder serriøst på med mye rart. Riera skulle hatt kort, og flere frispark skulle blitt gitt, men ikke er gitt, og så gir han plutselige billige frispark, jeg skjønner ikke hva han driver med jeg. Endret 27. september 2008 av Shade22 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Fy faen Torres, sytefaen. Det er Merseyside derby, ikke playground kamp. Og hvorfor i helvete fikk ikke Riera gult og kanskje Torres der? Hvor mye tror du de har betalt Riley? La meg gjette,du er united-supporter sant? Riera kunne fått gult,det kommer ann på dommeren som ser det. Torres skulle få tilsnakk,ikke gult. om hn gjør det igjen,da er det gult Alonso sitt gult var korrekt. Endret 27. september 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Nei jeg er anti-Liverpool for nå Neida, ja jeg er det, og det vet du Dommeren som ser det ja, det jeg reagerer på! Uansett, Alonso fikk et nå så en spansk for en spansk. EDIT: 22 ganger har dommeren blåst nå, jævlig patetisk. Umulig å få sett fotballkamp når han blåser så jævlig mye. EDIT 2: NICE av Phil Neville på Torres der! Get in there Philly! Endret 27. september 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Mike Riley har aldri latt noe avblåsningsmuligheter gå. Han er spesiell. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Faen så kjedelig Liverpool spiller. Syntes Everton hadde fortjent en goal jeg, de har i alle fall hatt noen sjangser. Pool har ikke hatt en mulighet enda. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Synes at vi har hatt det meste av banespillet, men Everton med de to klart største sjansene. Det ene er etter en corner som vi ofte er dårlig til å forsvare oss på (og elendig til utnytte våre egne), og det andre kom etter en tabbe av Reina. Lurer forøvrig på hvorfor man sier minimum 1 minutt tillegg, så blåser man av etter 45:50... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Faen så kjedelig Liverpool spiller. Syntes Everton hadde fortjent en goal jeg, de har i alle fall hatt noen sjangser. Pool har ikke hatt en mulighet enda. Jaha? ok.. Småirriterer meg at Keane aldri prøver å skyte,sentrer for mye. Keane må bli litt mer som Cronaldo Endret 27. september 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Haha the big Yak falls. Det var gøy EDIT: Hva er IQ'en til Torres tenker dere? Endret 27. september 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå