Paisley Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Håper virkelig det blir trøkk fra første stund, som på lik linje med LFC-United hvor spillerne ga alt i alle dueller. Ellers håper jeg at Javier Mascherano og Yossi Benayoun får spille. Førstnevnte er et must på midtbanen og er den spilleren med nok kraft i bena til å sette igang angrep fra midtbanen gjennom en hel kamp. I tillegg er det synd med Fabio Aurélio , men vi har spillere som kan gjøre en god jobb. Blir uansett spennende i dag, og en seier mot Everton er noe LFC trenger etter uavgjort mot Stoke. Hadde jo vært gøy for Keen med en scoring mot rivalen. Det trenger han nå! You'll Never Walk Alone! Endret 27. september 2008 av Paisley Lenke til kommentar
Gregzter Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Lykke til folkens, magefølelsen sier fest Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Når starter sendingen på Canal + ? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 13.15 vel? Orker ikke å sjekke (som deg ), men tror den starter da. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Ok, får se om det skjer noe. EPG er litt klikk og gidder ikke sjekke andre steder. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Sendinga starter 13.30 i følge vgs tv-guide. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Reina Arbeloa Carragher Skrtel Dossena Kuyt Alonso Gerrard Riera Keane Torres Laget ser bra ut, akkurat noe slikt jeg ønsket meg Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Sendinga starter 13.30 i følge vgs tv-guide. da starter vel kampen, vanlig nok, 13 45. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Kampstart var det aldri noe tvil om Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Ja stiler bra lag så brude klare dette , skulle gjerne sett Babel og Riera på hver sin kant jeg da men vil ikke ta ut Kuyt heller... PS sendingen starter jo alltid halv. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Ville gjerne sett Babel/Pennant på høyrekanten, men tror Kuyt kan vise seg å være gull verdt i dag. Hva tror dere, åpner Keane scoringskontoen i dag? Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Setter meg i stolen nå lykke til gutta.... Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Ville ikke blitt overrasket om Riera gjør ett mål.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Tipepr mål av Torres og Bønna jeg. Sagt at Keane netter hver kamp siden Villa kampen så orker ikke å spå det nå. Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Dette blir tøft for oss.. Cahill og Arteta med for blånesene. Spillere som vi absolutt må se opp for. Everton kommer til å være veldig skumle på dødballer i dag. Ikke noe tvil i det. Men, så har de blå å passe seg for nyinnkjøpte Riera og Keane, samt at vi har Torres og Alonso tilgjengelig nå, noe vi ikke hadde tilgjengelig sist gang vi gjestet Goodison.. Ser mer enn gjerne at Babel og Pennant kommer inn i løpet av andre omgang. Hadde vært finfint det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Everton har vært elendige og veldig usikre bakpå iår. Men de fokuserer seg no JÆVLIG mot Pool da. Tipper en typisk hard kamp med 5 mål. Tror ikke Pennant kommer inn. Han må ha kalt mora til Rafa for feit eller no. Endret 27. september 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Kanskje Keane er heldig idag, og faktisk treffer ballen et par ganger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) han åpnet fint nå da. Keane har en uvane og treffe Oxygen ja. edit: etter skarve 7minutter så er jeg veldig irritert på kommentatoren.! Endret 27. september 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Dessverre så blir litt av stemningen ødelagt av en usedvanlig dårlig og irrterende kommentator i form av Arve Fuglum.. og nei, slår ikke av lyden da jeg vil høre stemningen på banen! Jaja.. må vel leve med det da.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Som du ser på posten ovenfor er jeg enig i den, 8minutter varte freden før kortet ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå