Rexbatov Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Alle fotball spillere har vel blitt skadet en eller annen gang? Vil ikke si at det trekker så mye på Bale ihvertfall. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Husker ikke riktig hvor lenge han var skadet, men utifra hukommelsen min så var det ganske lenge (Men Hukommelsen min er ikke mye å Briefe md ). Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Hadde vært kjekt med bale ja Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Skrtel er jo midtstopper, Brown spiller vel først og fremst høyreback mest? Han fikk jo ikke engang spille midstopper når Vidic var skadet nå? Vanskelig å sammenligne to forskjellige posisjoner hvert fall. Jeg tror Skrtel er bedre enn Brown i midten. Men Brown kan vel spille omtrent hvor som helst i forsvaret, og scorer jo litt på det, samt at han har mye mer erfaring (men samtidig også er en del eldre). Skrtel er først og fremst veldig lovende, han er langt ifra ferdig utlært. Men jeg er ekstremt imponert over hvordan han har kommet inn og gjort det i Liverpool og i en ny liga på bare et halvt år. Og de færreste hadde vel knapt hørt om han før han kom hit. Brown spilte primært stopper før ifjor, å den nevnte Barca kampen visste han hvorfor jeg fortsatt holder han over de fleste i PL som stopper. Sjeleglad for at vi beholdt han. At han ikke spilte stopper mot Chelsea skjønner jeg ikke, men kan være at Sir Alex kastet Evans inn i ilden slik han har gjort med mange andre. @Guttorm, Hvis ikke Masche spiller som anker så gjør ingen det. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Browny er vårt svar på deres Carra (Biledlig sagt). Brown er en kanonspiller (itilegg er han virkelig en djevel ). Men føler han tidligere hadde bedre teknikk enn det han har nå. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Så Sinama Pongolle hin dagen. Han og Agüero var stor! Husker ikke helt men... Hva skjedde med han i Liverpool? Flopp? Ø.....? eller hva? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Sinama var god i liverpool han, men han var for pjuslete. Hadde nok for dårlig fysikk. Hadde virkelig sansen for han, så jeg syns det er ergelig at vi gav slipp på han. Men, jeg er utslitt etter skole,fotball og slikt, så nå blir det og sove, også lade opp til kamp imorgen. Håper og tror vi tar Everton! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Sinama var god i liverpool han Åpenbart ikke god nok. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Han var jo det talentet husker jeg. Er vel 22/23 år nå? Tror det var litt feil å slippe han jeg og. Jaja, takk for svar. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Tror ikke det jeg, han passet enkelt og greit ikke inn i England og dets harde og brutale system. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 @Guttorm, Hvis ikke Masche spiller som anker så gjør ingen det. Er akkurat det jeg sa, les hva jeg skrev en gang til Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Derby-grudge match today Gleder meg. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Brake a leg, lykke til Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hurra, Mike Riley som dømmer i dag! Vi veit jo hvor løst de gule kortene satt forrige helg, og vi veit hvor tøffe disse derbyene pleier å være. Er vel ikke dumt å tippe at det blir en del gule i dag? Tipper vi får se det røde også jeg faktisk. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Som jeg gjentok for noen sider tilbake; det blir minimum et rødt kort og en straffe idag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Ja,det bruker og bli en del gule og røde i kamper mot Everton. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Håpløst at Mike Riley dømmer tho. Makan til evneveik dommer. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Mike Riley har rett og slett ikke kontroll på kampene han dømmer. Han er ikke konsekvent og han er ikke autoritær. Får håpe det ikke flyter helt ut Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Stor sjangs for at det gjør det. Blir alltid litt shaky når jeg ser at Riley skal dømme oss. Uff. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Liverpool-Everton = Rødt kort og straffe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå