Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja takk til Bale hvertfall! Venstrebacken er der vi er desidert svakest. Håper nå egentlig Insua får sjansen snart jeg da men.

 

Vi er ikke svakest på Venstre , Aurelio er meget bra når han ikke er skada . Vi er svakere på høyre backen .

Viss Arbeloa blir skada tror du virkelig Degen er god nok :p , Degen er jo skada selv . Vi har god dekning på venstre i Insua (han er bedre en Dossena) .Insua leverte bra det siste kampene han spillte i PL i fjor .

 

Syns Aurelio får unødvendig mye kritikk , han var jo fler ganger så god som riise i fjor , etter han kom tilbake fra skade i fjor var han en av våre beste baki der . Han spillte strålende mot manu også i år , synd han sliter så mye med skader som han gjør . Men det er ingen som helst tvil , Degen er vår nye Kewell .

 

EDIT : Leif!

Endret av ogger
Lenke til kommentar
Ja takk til Bale hvertfall! Venstrebacken er der vi er desidert svakest. Håper nå egentlig Insua får sjansen snart jeg da men.

 

Vi er ikke svakest på Venstre , Aurelio er meget bra når han ikke er skada . Vi er svakere på høyre backen .

Viss Arbeloa blir skada tror du virkelig Degen er god nok :p , Degen er jo skada selv . Vi har god dekning på venstre i Insua (han er bedre en Dossena) .Insua leverte bra det siste kampene han spillte i PL i fjor .

 

Syns Aurelio får unødvendig mye kritikk , han var jo fler ganger så god som riise i fjor , etter han kom tilbake fra skade i fjor var han en av våre beste baki der . Han spillte strålende mot manu også i år , synd han sliter så mye med skader som han gjør . Men det er ingen som helst tvil , Degen er vår nye Kewell .

 

EDIT : Leif!

Spillemessig vil jeg si vi er desidert svakest på venstrebacken jo. Vi har bedre dekning der enn på høyre, men Arbeloa synes jeg ikke har gjort seg bort i år. Tar selvfølgelig en bedre høyreback også jeg. Det hjelper ikke at Aurelio spiller en og annen god kamp når han er skadet 85% av sesongen. Dossena suger balle og kjenner jeg Rafa rett kommer aldri Insua til å få sjansen til å ta steget opp i år hvertfall. Får kanskje et par sjanser til i CC, og kanskje en og annen PL kamp, men ikke mer enn det tipper jeg. Degen gidder jeg ikke tenke på en gang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Vi er svake på begge backer. Det har vi vært lenge. Aurelio er langt i fra god nok, Dossena er for fersk enda. Arbeloa holder heller ikke høyt nok nivå. Jeg tror uansett Dossena kan bli god. Evra var ikke akkurat super for United i starten han heller og nå er han kanskje verdens beste back.

Lenke til kommentar
Vil heller ha Lennon, da jeg tror vi har nok ok dekning på venstrebacken i Dossena/Aurelio/Insua. Kantspillere av klasse har vi ikke flust med.

Det er vel en stund siden Lennon viste at han er en spiller av klasse.. Han har fart, og that's about it.

 

Bale er waliser, så han er i det minste britisk.. Spennende spiller, nontheless.

Lenke til kommentar
Vil heller ha Lennon, da jeg tror vi har nok ok dekning på venstrebacken i Dossena/Aurelio/Insua. Kantspillere av klasse har vi ikke flust med.

Det er vel en stund siden Lennon viste at han er en spiller av klasse.. Han har fart, og that's about it.

 

Bale er waliser, så han er i det minste britisk.. Spennende spiller, nontheless.

 

Begrenset hvor mye man kan bevise i spurs etter min mening , en klubb som er på tur nedover etter salg av nøkkelspillere og kjøp av spillere som kommer til å visne bort , er jeg redd

Lenke til kommentar

Pressekonferanse på Melwood

 

Om vi er så uheldige at Mascherano ikke rekker kampen bør Plessis spille i hans posisjon , han er langt bedre en Lucas.

Plessis har imponert stort sett , Lucas synes jeg ikke har imponert i det hele tatt . Benayoun er det ikke så farlig om blir kampklar spør du meg , han for ikke til noe allikevel

 

Evra er ikke verdens beste back

Bra du har fasitsvaret da.

synes faktisk det finnes bedre backer en Evra der ute

Lenke til kommentar

Mye snakk om Bale her.

Først av alt tviler jeg sterkt på at Tottenham selger han, blir isåfall fordi han ikke passer inni systemet deres. Han her jo uten tvil en av verdens største talenter, og har så langt ikke spilt en svak kamp for Tottenham (enda det skal sies at de ikke har vunnet en PL kamp der han har spilt.).

 

Bale blir dyr, og vi har allerede Dossena, Aurelio og en oppkommende Insua. Jeg tviler derfor sterkt på at ahn kommer, før vi vertfall selger 2 av backene våre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...