Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Nå prøver jeg meg på mitt 3 innlegg, skal vi se om det også forsvinner.

Jeg vil takke Benitez for byttet av Bellamy og Sissoko. Liverpools klart beste spillere. Etter dette kom United mer med og Liverpool skapte enda mindre. Uansett var midtbanen til Liverpool enorm idag, hadde dere bare hatt mer offensiv kraft kunne laget blitt fryktinngytende. 

Dere fortjente kanskje 3 poeng idag, etter å ha dominert første omgang og skapt litt mer enn United i andre. Uansett, endelig får United litt ufortjente poeng!

8069365[/snapback]

Er ikke første gangen :nei:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Opplys meg da, hvilke andre ganger (med unntak av forrige kamp mot Fulham), har United vært så forbaska heldige denne sesongen?

Slik som å tape mot Arsenal i sluttminuttene begge oppgjørene denne sesongen? Det du mener?

8072308[/snapback]

Tja, United hadde vel en god posjon flaks mot Reading i forrige kamp også, da de tok seieren for gitt etter 3 kjappe scoringer i åpningsminuttene. Men når det er sagt, så har nok ManU uten tvil vært det beste laget totalt sett denne sesongen, og dere har f.eks. spilt mye mer underholdene fotball enn det Chelsea har gjort. Så når Mourinho(!) uttaler at United har flaks, blir det temmelig patetisk... (men man kan vel neppe vente noe annet fra den kanten da...)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg vil takke Benitez for byttet av Bellamy og Sissoko. Liverpools klart beste spillere.

8069365[/snapback]

Sissoko var elendig i går. Langt under par.

Lenke til kommentar
Jeg vil takke Benitez for byttet av Bellamy og Sissoko. Liverpools klart beste spillere.

8069365[/snapback]

8073747[/snapback]

Sissoko var ikke god for å si det sånn, skal man fremheve en spiller til i tillegg til Bellamy så hadde jeg vel tatt Jamie Carragher...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Carragher er bedre enn Rio...

8073891[/snapback]

Ok. Hvis du sier det så.

8074060[/snapback]

Så fint du er enig.

Lenke til kommentar

8069365[/snapback]

8073747[/snapback]

Ja mange er nok uenig med meg, men mener at han var mannen som tok ut Carrick av kampen. Noe som utgjorde mye. Ja jeg vet han slo feilpasninger i fleng.

Til det med Rio og Carragher. Dette blir litt fanboy fra begge sider, men hvordan i all verden kan man si at Carragher er bedre enn Ferdinand? Mannen har jo spilt fantastisk og stabilt i 5 sesonger nå, leser spillet bedre enn noen forsvarer Premier League. Er tryggheten selv med sin teknikk og ro. Carragher er taklingsterk og en god hodespiller, og en god forsvarer. Men i nærheten av og vippe Terry eller Rio fra det Engelske landslaget bør han ikke være.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Men da burde dere jo kanskje ringe Steve McClaren så vi får oppklart det da, sånn at England kan spille med de beste :hmm:

8074191[/snapback]

Gi meg telefonnummeret hans, så ringer jeg helt seriøst...

8074325[/snapback]

800 S-T-E-V-E

Lenke til kommentar
Carra ER jo bedre en Rio!

Nesta og Puyol er i en annen klasse..

8074735[/snapback]

Ja, helt klart. Han er vel englands beste midtstopper siden Rio og Terry holder samme høyde?

EDIT: Og jeg ser på meg som en svært objektiv supporter uten briller...å mene at Rio er bedre enn Carra er pokkern meg ikke mye subjektivt.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...